Oliko Pekka-pojan tarina huijaus?
Julkaisu Pekka-pojan kuolemasta leviää somessa kaupunginjohtaja: Ei ole tietoa, että olisi tapahtunut
Vantaan kaupunki on selvittänyt sosiaali
Kommentit (703)
Vierailija kirjoitti:
Onko rahaa kierrätetty Jaarin miehen yrityksen kautta? Dennis Jaari nimellä löytyy, sivuilla timanttisormuksia 0,00€.
Lähettäkää, kulta- ja timanttisormuslahjoituksia Pekalle! Pekka saa silmälasit ja uuden takin hintaan 0,00€.
Kaikki Kutonen-kanavan kerjäämiset pitäisi tutkia polisiin toimesta; "lahjoita 20 euroa"...
Heidi Jaari nousee eduskuntaan kuin Brother Christmas eli Ari Koponen konsanaan. Hyväntekeväisyys on suosittu apu vaalikampanjointiin Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Heidi Jaari nousee eduskuntaan kuin Brother Christmas eli Ari Koponen konsanaan. Hyväntekeväisyys on suosittu apu vaalikampanjointiin Vantaalla.
Ari teki hyvät maissit syöpiksillä ja kehareilla, Heidi tekee saman itsarilapsilla.
Vierailija kirjoitti:
40-50 luvulla syntyneen nimi teinipojalla, olisi pitänyt kellojen soida.
Kaiken maailman Olavit, Jarit, Tepot ja Yrjöt uusintakierroksella, mistä noista tietää
I t s a r i l a p s e t trendaa nyt kuumasti! S y ö p i k s e t ja k e h a r i t eivät ole tätä päivää!
Vierailija kirjoitti:
Ennustuksia:
- Jaari ei ole enää viikon päästä vaaliehdokas
- FB-ryhmän ylläpitäjä on päättänyt vetäytyä eläkkeelle "negatiivisen palautteen ja raskaiden asioiden takia"
- koko Apuna ry katoaa netistä lähitulevaisuudessa
- yllä oleva ei pysäytä viranomaisia :)
"- FB-ryhmän ylläpitäjä on päättänyt vetäytyä eläkkeelle "negatiivisen palautteen ja raskaiden asioiden takia""
Ylläpitäjä on Merja, joka on ollut jo vuosia työkyvyttömyyseläkkeellä ja ulosotossa.
Heidi tosin joutuu kuseen.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Heidi Jaaria, ja sitä toista vetäjää Merjaa, on viety kuin pässiä narussa. En kyllä ymmärrä miksi he eivät ole tehneet mitään julkaisua aiheesta tai vastanneet kunnolla iltapäivälehtien väitteisiin?
Kieltämättä herättää epäilyksiä.
Eiköhän Merja ja Heidi ole olleet juuri niitä jotka koko Apuna-huijauksen ovat keksineet ja siitä saaneet rahat itselleen ja kavereilleen.
Vuosia on jo vaikuttanut siltä, että Merja on kirjoitellut ihan omasta mielikuvituksestaan tarinat joilla kerjätty rahaa. Ja rahat ohjattu aina "tuttujen" tileille etteivät haittaa Kelan tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Heidi Jaaria, ja sitä toista vetäjää Merjaa, on viety kuin pässiä narussa. En kyllä ymmärrä miksi he eivät ole tehneet mitään julkaisua aiheesta tai vastanneet kunnolla iltapäivälehtien väitteisiin?
Eiköhän Merja ja Heidi ole olleet juuri niitä jotka koko Apuna-huijauksen ovat keksineet ja siitä saaneet rahat itselleen ja kavereilleen.
Vuosia on jo vaikuttanut siltä, että Merja on kirjoitellut ihan omasta mielikuvituksestaan tarinat joilla kerjätty rahaa. Ja rahat ohjattu aina "tuttujen" tileille etteivät haittaa Kelan tukia.
Merjahan on hankkinut itselleen lihavuusleikkauksenkin Apunan lahjoitusrahoilla ja Merja ja Heidi kustantaneet itselleen auton ja sen käyttökustannukset lahjoitusrahoilla. Maksaneet myös vuokriaan lahjoitusrahoilla. Ja "avunsaajat" olleet Merjan kavereita joita Merja itse paljastanut huijareiksi ja valehtelijoiksi kun ovat riitaantuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistetty juttu. Tällaista tapahtuu oikeastikin.
Höpöhöpö. Olen ollut yläkoulun opettajana liki neljännesvuosisadan, enkä ole ikinä nähnyt enkä kuullut moista. Enkä muuten omana kouluaikanakaan, ettei sen puoleen.
Kyllä, kiusaamista on, mutta se on lähes aina syrjimistä, pahoja puheita, kenkien piilottelua tmv. Väärin toki ja yhteen ihmiseen pitkään kohdistuessaan aiheuttaa kärsimystä. Mutta nämä tällaiset jutut, joissa pojat jatkuvasti pieksevät tyttöjä (Enkeli-Elisa) tai sotketaan ihmisiä ulosteilla ja tehdään itzareita ja päädytään pyörätuoleihin (Pekka) ovat sensaatiohakuista sepitettä.
Tällä haetaan huomiota rahan tai narsismin takia. Oikeasti kiusattuja tämmöinen ei auta yhtään.
Samalla leimataan opettajat jonkinlaisiksi kanssasadisteiksi. Oikeasti kouluissa on jo pitkään puututtu
Meidän KIVA-koulussa jo 2000-luvun alussa pahimmat kiusaajapoikajoukot kusi "nörtin" vaatteisiin ja saattoivat heitellä koiranpskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nähnyt vain jutun instassa ja sydämiä satelee paljon. Millaiset ihmiset laittaa rahaa ? Mihin siinä pyydetään rahaa ? Muistan sen enkeli huijauksen ja taisi jäädä kiinni.
Kaiketi keksityn kuoleman hautajaiskuluihin. Suomessa siihen saa kyllä sosiaalista tukea jos on vähävarainen. Kollektiivisella syyllisyydellä on helppo kerätä rahaa läjäpäin. Sydämiä sateli ennen paljastumista. Nyt facebook täyttyy vihaisten ihmisten kommenteista.
Me ei saatu isän hautajaisiin apua sosiaalitoimesta, vaikka kuolinpesäkin oli velkainen. Eivät vaan hyväksyneet kaikkia menoja, joten laskelmat jäi plussan puolelle.. onneksi meitä lapsia oli useampi, niin saatiin jaettua "potti" pienempiin osiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merjahan on hankkinut itselleen lihavuusleikkauksenkin Apunan lahjoitusrahoilla ja Merja ja Heidi kustantaneet itselleen auton ja sen käyttökustannukset lahjoitusrahoilla. Maksaneet myös vuokriaan lahjoit
Onko tämä oikeaa tietoa vai mutua ja kuvittelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nähnyt vain jutun instassa ja sydämiä satelee paljon. Millaiset ihmiset laittaa rahaa ? Mihin siinä pyydetään rahaa ? Muistan sen enkeli huijauksen ja taisi jäädä kiinni.
Kaiketi keksityn kuoleman hautajaiskuluihin. Suomessa siihen saa kyllä sosiaalista tukea jos on vähävarainen. Kollektiivisella syyllisyydellä on helppo kerätä rahaa läjäpäin. Sydämiä sateli ennen paljastumista. Nyt facebook täyttyy vihaisten ihmisten kommenteista.
Me ei saatu isän hautajaisiin apua sosiaalitoimesta, vaikka kuolinpesäkin oli velkainen. Eivät vaan hyväksyneet kaikkia menoja, joten laskelmat jäi plussan puolelle.. onneksi meitä lapsia oli useampi, niin saatiin jaettua "potti" pienempiin osiin.
Miksi teidän sisarusten olisi pitänyt saada tukea hautajaisiin? Kuolinpesä hoitaa hautauskulut. Jos kuolinpesällä ei ole varoja, kyllä sossu hoitaa ihmisen hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Unicef tai SPR ovat julkisia toimijoita, isoina toimijoina melko tehokkaita...ja jos seuraat uutisia näet katastrofialueilla aina isoja kansainvälisen punaisen ristin tai -puolikuun avustusrekkoja tai YK:n autoja. Ne ovat olemassa ja tekevät tiliä tekemisistään.
Hmm, kovasti näissä isoissa sitten on keskitason johtoa ja seiniä, kalustoa perillä jne.
Ei kirkko ole kaikkien mieleen, minunkaan, mutta läpäisyprosentti, lahjoituksen varsinainen vaikutus perillä on KUA:lla paras, jotain 75%.
Kunhan ymmärtää, että isoilla on isot kulut ja kaikki ottavat mielellään välistä. Ja että tänään lahjoittamasi menee monella isolla johonkin pörssisijoitukseen, palkkalistoilla siis meklari tai muu rahatyyppi, koska "taataan tulevaisuuden kyky auttaa". No, minusta tämä on väärin ja sijoitustoiminta on funktio, jota en halua tukea. Jos annan satasen kuuttien ihonpuhdistukseen tai maanjäristyksen uhreille, en halua, että se menee johonkin tuotantoputkeen.
Mitä, jos huolella valitsee asian tai henkilön, joka todella hyötyy suorasta rahasta, ja antaa sen suoran rahan suoraan kouraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän sisarusten olisi pi
Siis ei me haluttu mitään avustuksia, mutta kuten laissa sanotaan, että "mikäli varoja ei ole eivätkä omaisetkaan halua tai pysty maksamaan hautajaisia, laskut maksaa vainajan viimeisin kotikunta. " Kun haettiin avustusta hautajaismaksuihin koska isämme todettiin varattomaksi, meiltä kysyttiin intressejä maksaa hautajaiskulut. Ei siinä osannut sanoa, että ei makseta, mikä ilmeisesti olisi pitänyt osata sanoa, niin silloin kotikunta olisi hautajaiset maksanut.
Äiti pyytää anteeksi viestissä, jonka Apuna ry:n puheenjohtaja Heidi Jaari on välittänyt Helsingin Sanomille.
Äiti lupaa palauttaa Apuna-yhdistykselle huijaamansa rahat ja kantaa rikosoikeudellisen vastuun. Lisäksi hän toteaa olevansa pahoillaan Heidin (Jaari) vuoksi.
Ehdotan että nää leidit tekasee uuden kuvan jakoon someen tekstillä ANTEEKSI AUTTAJAT ja Jaari vetäytyy nyt kuntavaaliehdokkuudesta....
Suomen viranomaiset ja media nukkuneet kyllä, jos näin monta vuotta ja räikeästi voi huijata ja vielä siitä puhuvat tekijät itse julkisuudessa. Luulen, että viranomaiset peittelevät omaa tyhmyyttään nyt ja kytköksiä tekijöihin. Kyseessä hyvin merkittävä rikos.
40-50 luvulla syntyneen nimi teinipojalla, olisi pitänyt kellojen soida.