Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elon Muskin ex-tyttöystävä paljastaa: miljardööri elää ajoittain köyhyysrajalla

Vierailija
26.02.2025 |

Musk on melko sekaisin. 

"Elon Muskin ex-tyttöystävä paljastaa: miljardööri elää ajoittain köyhyysrajalla

Hän ei elä kuin miljardööri. Hän elää toisinaan köyhyysrajan alapuolella. Pihistely meni jo siihen pisteeseen, että minun piti sanoa hänelle, että emme voi asua 36 000 euron epävarmassa talossa. Talon naapurit kuvasivat meitä, eikä siellä ollut minkäänlaista turvajärjestelmää. Saatoin syödä maapähkinävoita kahdeksan päivää putkeen, Boucher kertoo.

Boucher pitää itsekin vaatimattomasta elämäntyylistä ja hän on elänyt itsekin aiemmin köyhyysrajalla, mutta etenkin syömättömyys oli hänelle vaikea paikka.

En ole erityisen kiinnostunut mukavuuksista, mutta minun pitää saada kuitenkin ravintoa ja muuta, hän lisää."

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cd49084f-f199-46db-b314-43a481…

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja patologinen valehtelija vielä. Aina kun joku avaa sen valheet se alkaa vaan haukkumaan ja nimittelemään niitä.

Vierailija
22/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on ihan sika vanha juttu. Onks jotain uudempaa?

Nykyään se taitaa nukkua jossain virastotalon lattialla.

Niin nukkuu! Heh 

Miten tällaiset sekopäät voi päättää ameeeerikan asioista.

Lehden jututtaman republikaanilähteen mukaan Musk nimittäin nukkuu yönsä valtion virastotalon lattialla Washingtonissa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011043505.html

"Elon Muskin yöllisistä rutiineista leviää outoja väitteitä miljardöörin nukkumapaikkaa on vaikea uskoa todeksi"

Outo on koko ukko, ei vain mestat missä nukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen lopputulokseen,että suurin osa elonin puolustajista ei osaa englantia? Ei edes seuraa mitä se tekee twitterissä, x:ssä etc.

Sitten syyttää jotain "valtamediaa" vääristelystä.

Vierailija
24/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää itse hillintää. Itellä ois lähtenyt ihan lapasesta ja oisin ostanut kartanoita,helikoptereita ja luksusautoja.

Vierailija
25/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää itse hillintää. Itellä ois lähtenyt ihan lapasesta ja oisin ostanut kartanoita,helikoptereita ja luksusautoja.

Itsehillintää siis

Vierailija
26/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on ihan sika vanha juttu. Onks jotain uudempaa?

Nykyään se taitaa nukkua jossain virastotalon lattialla.

No ei me kaikki voida olla sannulin kaltaisia jetsettereitä. Antaa elonin nukkua missä haluaa.

Vierailija
27/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musk on juutalainen.

Vierailija
28/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on kiva kituuttaa vaikka rahaa onkin. "Päivä köyhänä" -päivä tai viikko on rikkaiden uusi harrastus.

Vierailija
29/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se osti vaan alustan ja itselleen paikan usan presidentin vierestä.

En nyt itsehillinnästä puhuisi.

Se mitään köyhää edes esitä.

Vierailija
30/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet rikkaat on tietyissä asioissa pihejä ja vaatimattomia, esum Buffet ja Kamprad. Varmaan monella taustalla samaa kuin Muskilla eli autismia. Mun omakin mies on tollainen (huomattavasti edellä mainittuja vähemmän) rikas eksentrikko, joka on välillä liiankin tarkka rahoistaan. Toisaalta sitten tosta vaan ostelee jotain kymppitonnien hankintoja ja pläjäyttää pari sataa tonnia johonkin osakkeeseen. 

Vierailija
31/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos hän eläisi luksuselämää, kritisoisitte häntä siitä. Te kritisoitte ja haukutte häntä teki hän mitä tahansa, kahdesta syystä. 

1. Häntä kutsutaan maailman rikkaimmaksi ihmiseksi.

2. Teille on kerrottu mitä mieltä teidän pitää olla hänestä, CNN=>Ylen toimesta, ja se riittää teille. Te olette sitten juuri sitä mieltä, mitä nämä teille kertovat. Useimmiten asiasta kuin asiasta.

Itse olen lukenut ihan elonin twiittejä ja katsonut pari haastattelua.

Tyyppi on täysi kus ipää. Ja venäjän disinformaatiota suurimpia levittäjiä.

Mitenköhän sinä olet oman kuvasi muodostanut...

Taitaa olla muskin pieni (4v) poikakin sekaisin, kun sanoo videolla trumpille:

- minun isä suojelee minua, painu helvettiin!

- haluan että tikit turpasi!

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011033025.htm

Mistä 4v oppii tällaista paskaa!

Vierailija
32/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos hän eläisi luksuselämää, kritisoisitte häntä siitä. Te kritisoitte ja haukutte häntä teki hän mitä tahansa, kahdesta syystä. 

2. Teille on kerrottu mitä mieltä teidän pitää olla hänestä, CNN=>Ylen toimesta, ja se riittää teille. Te olette sitten juuri sitä mieltä, mitä nämä teille kertovat. Useimmiten asiasta kuin asiasta.

Itse olen lukenut ihan elonin twiittejä ja katsonut pari haastattelua.

Tyyppi on täysi kus ipää. Ja venäjän disinformaatiota suurimpia levittäjiä.

Mitenköhän sinä olet oman kuvasi muodostanut...

Taitaa olla muskin pieni (4v) poikakin sekaisin, kun sanoo videolla trumpille:

- haluan että tukit turpasi!

Mistä 4v oppii tällaista paskaa!

Vierailija
33/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toi talo on sellainen koottava laatikkotalo, joita Musk itse tuotti ja huvikseen välillä itse asusteli. Mutta eiköhän sillä riitäänyt muitakin taloja ja kunnon lukaaleja. Mutta eikös Grimes osaa mennä ihan itte kauppaan tai ravinteliin ja ostaa ruokaa? Tuskin oli Muskin maapähkinävoin varassa taloon lukittuna. Höpöhöpöbaitteja vain medialle tämmöiset ulostulot.

Vierailija
34/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen lopputulokseen,että suurin osa elonin puolustajista ei osaa englantia? Ei edes seuraa mitä se tekee twitterissä, x:ssä etc.

Sitten syyttää jotain "valtamediaa" vääristelystä.

Sama trump kulttilaisilla. Osalla alkanut silmät aueta. Mutta ne väitti vaan,että "valtamedia valehtelee".

Osalle ei riittänyt vaikka näytettiin video siitä mitä se on sanonut. Tai sen oma postaus. Ne vieläkin yritti selittää "ettei se niin ole tai tarkoita".

Onneksi osa osaa myöntää sentään kun faktat lyödään tiskiin.

Vierailija
35/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, not.

"Huolta on herättänyt, että Musk joukkoineen on saanut pääsyn keskusmaksujärjestelmään, josta muun muassa kymmenien miljoonien amerikkalaisten palkka- ja sosiaaliturvamaksut hoidetaan.

Kaikki heidän terveystietonsa, taloustietonsa ja yksityistietonsa on nyt laittomasti vuodettu ja annettu Elon Muskin parikymppisille pojille, jotka luulevat ymmärtävänsä jotain, Salonius-Pasternak muotoili asian A-talkissa."

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c2072cb0-6b87-48a6-a028-facea3cd073d

Vierailija
36/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taitaa olla muskin pieni (4v) poikakin sekaisin, kun sanoo videolla trumpille:

- haluan että tikit turpasi!

Mistä 4v oppii tällaista paskaa!"

Esimerkiksi sieltä Mäskin ostamasta somesovelluksesta, jonka moderoinnin meni tuhoamaan.

Vierailija
37/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex muija, siinä onki luotettava lähde. No kyllä se Iltalehdelle ja pölkkypäille kelpaa. Mitä vaan että pääsevät mollaamaan.

Eipä ole negatiivisin uutinen Muskista. Ne ovat ihan hänen itsensä tarjoilemia.

Vierailija
38/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttänee jotain aineita`?

Tai sitten asentanut oman aivosirun päähänsä.

"Ensimmäinen ihminen on saanut Elon Muskin yhtiön kehittelemän aivosirun

Neuralink-yhtiön tavoitteena on yhdistää ihmisen aivot tietokoneeseen"

.https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/53b96bed-aeca-4abf-b735-838fa560900e

Vierailija
39/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa, not.

"Huolta on herättänyt, että Musk joukkoineen on saanut pääsyn keskusmaksujärjestelmään, josta muun muassa kymmenien miljoonien amerikkalaisten palkka- ja sosiaaliturvamaksut hoidetaan.

Kaikki heidän terveystietonsa, taloustietonsa ja yksityistietonsa on nyt laittomasti vuodettu ja annettu Elon Muskin parikymppisille pojille, jotka luulevat ymmärtävänsä jotain, Salonius-Pasternak muotoili asian A-talkissa."

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c2072cb0-6b87-48a6-a028-facea3cd073d

Jos punikki väittää ettei joku ymmärrä jotain niin punikki valehtelee.  Niin herkästi tuo syyte ymmärtämättömyydestä sosialistin suusta lentää.

Vierailija
40/65 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä. Sekopää mikä sekopää.

Mitä musk silmissä tapahtuu. Video leviää.

https://www.iltalehti.fi/palat/a03f6f39-9752-41b7-a6cc-b5c0410ebaac

Ihan kuin robotti  🤖 

Varmaan jo onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi