Mistä vastaat, jos joku mies toivottaa sinulle hyvää naistenpäivää?
Siis vaikka puhelimessa. Sanotko " kiitos samoin" vai mitä? :)
Kommentit (23)
Kiitos tai kiitos samoin ja tässä tilanteessa siis KIITOS riittänee.
Menen varmaan ihan sekaisin, alan itkeä ja painun pehkuihin. Siis joku MIES!?! Eih!!!!!
Tasa-arvon nimissä toivotan aina tutuille miehille ja pojilleni hyvää miestenpäivää. En muista että kukaan olisi koskaan toivottanut hyvää naistenpäivää, joten odotukset ei ole erityisen korkealla tänäänkään.
Itse teen naistenpäivänä lähes joka kerta sen mokan, että vastaan "kiitos, samoin". 🙈
Vastaan "Kiitos!" ja hymyilen aurinkoisesti.
Suutun ja huudan kiukkuisesti takaisin, että minä en kommunistien päiviä vietä.
Tietysti vastaisin kiitos samoin. Kai tänä päivänä puolet ns naisista on miehiä ja päinvastoin. Joten paras vaan kiittää ja toivottaa takaisin.
Meitin ihan samaa. Siis enhän minä naisena sitä mitenkään vietä. Yhtä lailla mies viettää naistenpäivää, joten toivotan takaisin hyvää naistenpäivää.
Sanon että kiitos, ihan niinkuin muistakin siunauksista, toivotuksista ja kehuista.
Miksi tuo kiitos samoin tuntuu loukkaukselta, jos sen sanoo miehelle? Mitä se kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Meitin ihan samaa. Siis enhän minä naisena sitä mitenkään vietä. Yhtä lailla mies viettää naistenpäivää, joten toivotan takaisin hyvää naistenpäivää.
Sanoisin Kiitos.
Miten joku voi ajatella niin monimutkaisesti, että vastaa kiitos samoin, jos joku mies toivottaa hyvää naistenpäivää. Siis että jos joku mies toivottaa hyvää äitienpäivää, niin sanoisi kiitos samoin.
Veljeni oli eilen ihan myrtsinä, kun hän oli toivottanut tutulleen hyvää naistenpäivää ja saanut vastauksena: kiitos samoin. He eivät näe tänään, siksi jo eilen toivotus.
Kerroin veljelleni, että itselle sattuu sama moka ainakin kerran joka naistenpäivä. Sitten toivon vaan ymmärrystä. Ei ole rikos, viaton lipsahdus vaan.
"Mulla on jo poikaystävä."
Tuo yleensä riittää.
Just wondering...