Naiset: oletteko joskus alkaneet seurustella vähän masentuneen miehen kanssa ja miehestä onkin tullut iloinen seurustelun myötä?
Mies ehkä vähän ollut alakuloinen, kun on ollut sinkku. Sitten olette törmänneet ja sinä oletkin ihastunut. Asiat johtaneet toiseen ja olettekin parisuhteessa. Miehestä tullut täysin eri ihminen ja muuttunut onnelliseksi.
Kommentit (27)
Se ei toiminut noin. Koska miehillä oli omat ongelmat.
Mä olin lievästi masentunut ja yksinäinen ja suhde miehen kanssa toi iloa elämään. Olen vieläkin masentunut mutta voin selkeästi paremmin.
Tavatessamme nykyinen aviomieheni kärsi lievästä masennuksesta, koska oli sairauslomalla töistä ja pelkäsi, ettei kuntoudu. Onneksi jalka tuli kuntoon ja hän pääsi takaisin töihin. Iloinen hänestä tuli, mutta en usko, että minun tapaamisellani oli vaikutusta.
Olen.
Piristyi ja sähköistyi valtavasti kun pääsi työntämään töpselinsä mun pistorasiaan!
en. tapailin kerran miestä masentuneena ksoka ajattelin että se piristää elämääni ja ehkä johtaa johonkin, mies oli myös hieman masentunut. sen sijaan että kumpikaan olisi piristynyt molemmat meistä vaipuivat vain enemmän masennuksen syövereihin kun imimme toisistamme sitä negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo mahdollista, mutta masennus kuitenkin uusii herkästi.
Kunpa tietäisit, mistä miesten masennus johtuu. 😂
Mun mies masentui kun sai potkut töistä ja siitä muutaman viikon päästä hänen isänsä kuoli sairaskohtaukseen.
Mitähän mahdat ajaa takaa? Että miehet masentuu koska ei ole seksiäkö?
Kyllä sen suhteen pitää tuoda elämääni iloa eikä mitään raskasta, perässävedettävää kivirekeä.