Naiset: oletteko joskus alkaneet seurustella vähän masentuneen miehen kanssa ja miehestä onkin tullut iloinen seurustelun myötä?
Mies ehkä vähän ollut alakuloinen, kun on ollut sinkku. Sitten olette törmänneet ja sinä oletkin ihastunut. Asiat johtaneet toiseen ja olettekin parisuhteessa. Miehestä tullut täysin eri ihminen ja muuttunut onnelliseksi.
Kommentit (27)
Alakulo on normaalia ja tervettä, mutta masennus on sairasta. Lopeta psykoligia ap. Et ymmärrä ja osaa sitä
No ei ole yksikään mies piristynyt kuin max 6 kuukaudeksi kanssani parisuhteessa. Sitten ovat taas masennusoireet hiljalleen lisääntyneet ja vuoden kohdalla viimeistään pamahtaneet täysillä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo mahdollista, mutta masennus kuitenkin uusii herkästi.
Kunpa tietäisit, mistä miesten masennus johtuu. 😂
Ei. Olen ollut viehättynyt vähän rikkinäisiin miehiin, omien traumojeni vuoksi. Niinhän se yleensä on, että oman kaltainen viehättää. Lopulta ollaan yhdessä onnettomia.
Parisuhde ei poista ongelmia. Yleensä ne ongelmat vain kertautuvat kun paremmin voiva osapuoli alkaa myös voida huonosti. Auta armias, jos siihen suhteeseen syntyy vielä lapsi.
Kukaan toinen ei paranna sinua ap. Sinun on haettava itse itsellesi apua ja etsittävä keinoja voida paremmin. Mahdollisuutesi saada onnellinen parisuhde paranee myös sen myötä, kun opit paremmin käsittelemään masennustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität sanoa, että seksin puutteesta. Ongelma vain on se, että naisia ei kiinnosta seksi masentuneen nuhjakkeen kanssa. Eli ainoa ratkaisu on ensin yrittää parantua, jolloin voi myös viehättää toisia ihmisiä.
Parisuhde voi virkistää ja tuoda synkkyyteen iloa. Se helpottaa yksinäisyyttä ja estää eristäytymästä. Se voi siis lievittää oireita sekä tukea hyviä toimintatapoja.
Se ei kuitenkaan paranna masennusta.
Aloin seurustella miehen kanssa jolla jälkeenpäin ajateltuna oli ehkä muutakin kun masennusta. Elämäni hirveimmät vuodet, jotka päättyivät miehen itsemurhaan. Nykyään kierrän kaikki mt ongelmaiset kaukaa.
Joo. Ei hän nyt mikään masentunut ihan ollut mutta vähän alavireinen vain ja ihan hyvän puolison sain. Ei ole masentunut sittemmin.
Jos sillä on mania päällä. Kohta takaisin masennukseen
Minäkin olen masennukseen kallellaan ja erosimme kun tajusin että kaikki polkee paikallaan.
Masennus tekee suhteista pinnallisia.
On väärin odottaa toisen tekevän itsensä onnelliseksi, ja sitten katkeroitua, kun toinen ei onnistukaan siinä.
Opettele ensin rakastamaan tai pitämään itsestäsi. Vasta sitten voit odottaa jonkun toisen ihastuvan sinuun. Koska jos et itse pidä itsestäsi miten toinen henkilö ihastuidi sinuun. Siitä se lähtee.
Jokainen normaali ihminen haluaa tasapuolisen parisuhteen, ei jotain huoltosuhdetta. Kun ollaan tilanteessa jossa toinen vain ottaa ja toisen pitäisi aina vain antaa on tunteet äkkiä kuopattu.
Vierailija kirjoitti:
Alakulo on normaalia ja tervettä, mutta masennus on sairasta. Lopeta psykoligia ap. Et ymmärrä ja osaa sitä
Ääliö olet itse!
Positiivisiksi koetuista muutoksista on normaalia innostua, mutta kyllä se hyvinvointi pitäisi löytyä ihan perus arjesta ollakseen kestävää ja vakaata.
Kuherruskuukausivaihe hormoneineen voi nostaa mielialaa mutta sen jälkeen voi tulla todella huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se johdu naisen eikä seksin puutteesta, vaan siitä, ettei haluta tai osata ottaa vastuuta itsestä ja omasta mielialasta.
Eikä siitä sitten kyllä kukaan muukaan halua eikä edes pysty huolehtimaan, jollei itse itseään hoida.
Tuo kuulostaa hieman läheisriippuvaiselta, että ei osaa olla onnellinen ilman kumppania. Siis kyllähän ideaalitilanteessa kumppani toki tekee elämästä jollain tavalla paremman, mutta se että toinen sysää kaiken vastuun omasta onnellisuudestaan sille toiselle kuulostaa huonolta lähtöasemalta ja todennäköisempi tilanne on, että se toinenkin tulee onnettomaksi.
Kaikki ihmiset on olleet sinkkuja - siitä ei kukaan "vähän masennu".
Eikä kukaan täysjärkinen edes viehäty tuollaisesta joka etsii taluttajaa.