Nyt avautuu työministeri Satonen: En ota mitään vastuuta mistään!
Satonen uskoo, että työllisyystilanne paranee syksyyn mennessä, jos ennustettu talouskasvu toteutuu.
Satonen ei halua arvioida haastattelussa omaa suoriutumistaan työministerinä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-tyoministeri-satonen-selittaa-…
Toiveiden tynnyrin laarin pohjat on kaavittu ja jäljellä on pelkkä usko ja valtiovarainministeriön hatusta vedetyt paikkansapitämättömät ennusteet. 100000 uutta työllistä? Toivotaan, toivotaan.
Kommentit (60)
Turpeat paksuthuulet johtuvat varmaan tulisen hotdogin luttuuttamisesta.
"jos ennustettu talouskasvu toteutuu".
Ensi kesänä on mahtava hillasato, jos kukinta onnistuu hyvin ja lämmintä ja kosteutta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Onko Satosen menestys pois joltakulta palstalaiselta. Ja saman pääjohtajan palkan KELA:sta jokainen saa, oli valittu kuka hyvänsä näistä seitsemästöä.
Satonen vaan taitaa olla nollan arvoinen, siksi ei pidä valita mihinkään valtion virkaan, menköön Espoon leipiin.
Vierailija kirjoitti:
Artsi se lähtee Kelaan, tintantantan rallallei...Artsi se lähtee kelaan...
Niin, loisimaan KELA-pummina minun nettomaksajan verovaroillani. M51
Kaikki menee päin persettä, mutta kyllä MÄ OON MAHTAVA MIES!
Vierailija kirjoitti:
Onko Satosen menestys pois joltakulta palstalaiselta. Ja saman pääjohtajan palkan KELA:sta jokainen saa, oli valittu kuka hyvänsä näistä seitsemästöä.
Moi arto, on, sinun sössimiset on pois meiltä kaikilta muilta ja me maksetaan sinun palkka.
Luulisi teidän lihavien kurahaarojenkin ymmärtävän, että hallituksen tekemät lukuisat työmarkkinauudistukset (jotka lähes kaikki on jo käytössä muissa Pohjoismaissa) vaikuttaa vasta viiveellä muutaman vuoden kuluessa. Hallitus ei myöskään säätele kansainvälisiä taloussuhdanteita, suurin osa Eurooppaa on taantumassa.
Mielenkiintoista että Satonen ei ota vastuuta mistään ja häntä ollaan ajamassa kelan johtajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noin typerä impotenssista kärsivä mikromuna missään töissä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi arto, on, sinun sössimiset on pois meiltä kaikilta muilta ja me maksetaan sinun palkka.
En ole Arto, mutta toistan: Maksatte mahdollisesti myös Marinin hallituksen valtiovarainministerin palkan, jos tulee pääjohtajaksi valituksi. Ja maksetaan veronmaksajina kaikki heidän molempein yli 10.000 euron kk-palkat tälläkin hetkellä.
Nyt joudutaan tekemään entistä rajumpia leikkauksia ja säästöjä, että homma saadaan kestävälle pohjalle. Satonen keksi ikiliikkujan. Ketjureaktio on alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä ja naiset kehuvat hyvinvarustelluksi sekä varsinaiseksi unelmien sonniksi. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä ja naiset kehuvat hyvinvarustelluksi sekä varsinaiseksi unelmien sonniksi. M51
Veeti hei, nyt palsta kiinni ja kouluun
Vierailija kirjoitti:
Grillimaisteri röyhröyh Satonen ja kampaviinerit päälle röyh.
Huonot elämäntavat pehmentää pään. Ylipainoisilla on tutkitusti aivoterveys laihoja huonompaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että Satonen ei ota vastuuta mistään ja häntä ollaan ajamassa kelan johtajaksi.
Kun kokoomuslainen epäonnistuu tehtävässään, hän saa siitä hyvästä ylennyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vitunsika. Omena suuhun ja uuniin.
Hyi hitto....en söisi
En odottanutkaan, että nakkikioskin pitäjä edes ymmärtää moisen sanan tarkoitusta.
Kanavoikaa veroeuronne sitten vaikka Marinin hallituksen valtiovarainministerille. Ei huono hänkään.