Tapailumies hokee koko ajan että
"muiden mielipiteet ei kiinnosta" - ihan kaikista jutuista. Muiden mielipiteet hänen asumisesta, työstä, ulkonäöstä, MISTÄÄN ei kuulemma kiinnosta. Osti kalliilla hienostelukengät eikä sekään kuulemma kiinnosta mitä muut ovat siitä mieltä että puki ne sellaisten housujen kanssa joiden parina sellaisia kenkiä ei yleensä pidetä. Alan kyllästyä tuon hokemiseen ja mietin mahtaakohan minunkaan ajatukset kiinnostaa? Mikä tällaisessa voi olla taustalla?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
porvoolainen henkilö on hän.
Vammalalalainen. On oikeesti. Ap
Ei voi olla, munki yks tapailumies oli ja sekin aina hoki jotain aivotonta. Vastas tyyliin jotain "unlucky" kaikkeen vaikka tuurilla ei olisi ollut asian kanssa mitään tekemistä. Jotain tunne-elämän häikkää ehkä kun se myös aina teki justiinsa mitä halusi ottamatta mua huomioon laisinkaan.
Apua, mun (en ole ap) tietämä ihminen on just tollainen. :D Harrastaa jotain Tinder-typyjä ja kettuilee niille päivänsä ratoksi. Siks kommentoinkin tähän kun tuli mieleen. T. En muista mikä numero olin
Omg toivottavasti eivät sentään sama henkilö sentään ole, kavereita saattaisivat olla :D
On sillä yhtä urpoja kavereitakin, ei tosin samalla tavalla. :D
Hei mitä - mäkin oon treffannut Saaaaastamalasta yhtä keikaria joka oli täynnä itseään :D
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä että tapailumiestäsi kiinnostaa mitä muut sanoo mutta hän vaan hokee ääneen todistellen itselleen että muiden mielipiteet ei kiinosta. Hänellä taitaa olla ongelmia muitten sanomisista ja näin yrittää rimpuilla eroon muiden sanallisesta kontrollista.
Tää on ihan oikeasti patologinen juttu. Mun lähipiiriin kuului (huom. mennyt aikamuoto) tällainen ihminen joka hoki just sitä mitä halusi välttää. Hömöyksissään sanoi vielä aina ääneen sen mistä muut ei olleet häntä edes syyttäneet. Tyyliin: "Luuletko että mulla oli tässä joku juoni sun satuttamiseksi" vaikka kukaan ei edes epäillyt mitään - ennen kuin tyyppi sanoi. Hirveen raskas ihminen, toivottavasti on nyt tasapainossa.
Mä vedän popparit nyt kumminkin esiin, jos nää saa sen yhden sankarin kiinni. Montakohan vielä?
Nauran täällä sille ajatukselle että tyyliin AP ja pari muuta deittaavat samaa kollia, joka ihan idioottina etsii seuraavaa "uhria" eikä tiedä että AV:n naiset on muodostamassa koalitiota.
Vierailija kirjoitti:
Meitä miehiä ihan lähtökohtaisestikin kiinnostaa paljon vähemmän mitä muut ajattelevat meistä, se on naisten hyvä ymmärtää. En tosin näe että miksi sitä pitäisi ääneen hokea. Varmaan siksi, että kauhistelet koko ajan hänen tekemisiään ja ajattelet että mitähän muutkin ajattelevat.
Sen takia tällä(kin) palstalla on niin paljon naisia kyselemässä, kuinka kelvata miehille.
Paitsi ettei ole.
Kyllä miehet miettii alvariinsa mitä muut niistä miettii. Sellaista samperin koiralaumaa ette näe kuin ukkoporukat, niillä on samat hokemat ja hiuksetkin kuin "johtajalla". Y-Ö-K
Lopeta tapailu. Tosi epäseksikästä jos mies ei osaa pukeutua!
Vierailija kirjoitti:
porvoolainen henkilö on hän.
:D
Vierailija kirjoitti:
Nauran täällä sille ajatukselle että tyyliin AP ja pari muuta deittaavat samaa kollia, joka ihan idioottina etsii seuraavaa "uhria" eikä tiedä että AV:n naiset on muodostamassa koalitiota.
Meillä on muutakin elämää kuin nämä miehet, tehkööt mitä lystäävät
Mulla oli myös tuollainen! Tosin se oli Sipoosta, että ei kai kaikki samasta kaupungista :D
Omg toivottavasti eivät sentään sama henkilö sentään ole, kavereita saattaisivat olla :D