Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumies hokee koko ajan että

Vierailija
25.02.2025 |

"muiden mielipiteet ei kiinnosta" - ihan kaikista jutuista. Muiden mielipiteet hänen asumisesta, työstä, ulkonäöstä, MISTÄÄN ei kuulemma kiinnosta. Osti kalliilla hienostelukengät eikä sekään kuulemma kiinnosta mitä muut ovat siitä mieltä että puki ne sellaisten housujen kanssa joiden parina sellaisia kenkiä ei yleensä pidetä. Alan kyllästyä tuon hokemiseen ja mietin mahtaakohan minunkaan ajatukset kiinnostaa? Mikä tällaisessa voi olla taustalla?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti kalliilla hienostelukengät eikä sekään kuulemma kiinnosta mitä muut ovat siitä mieltä että puki ne sellaisten housujen kanssa joiden parina sellaisia kenkiä ei yleensä pidetä. 

Kuulostaa aikuiselta ihmiseltä, joka osaa muodostaa itse omat mielipiteensä eikä pukeudu tietyllä tavalla vain koska "niin muutkin tekee". Teinit elävät tuollaista massavaihetta. Aikuisella on oma tyyli ja hänen uskaltaa erottua massasta. 

Vierailija
22/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä on taustalla, että ap:lla on pakkomielle jankuttaa tapailumiehistään vauvapalstalla?

Mikä siinä on taustalla että et tajua tälläkin palstalla olevan useampia ihmisiä? Tapailumies on ihan pätevä termi, kun ei puhuta vakikumppanista tai kaverista. Ymmärrän että anonyymipalstan käsite on tietysti joillekin hiukan haastava. Mutta vakuutan: on täällä eri ihmisiä. Useitakin.

Juujuu onon. Tosi uskottavaa, että useilla ihmisillä olisi sama pakkomielle kuin sinulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä on taustalla, että ap:lla on pakkomielle jankuttaa tapailumiehistään vauvapalstalla?

Mikä siinä on taustalla että et tajua tälläkin palstalla olevan useampia ihmisiä? Tapailumies on ihan pätevä termi, kun ei puhuta vakikumppanista tai kaverista. Ymmärrän että anonyymipalstan käsite on tietysti joillekin hiukan haastava. Mutta vakuutan: on täällä eri ihmisiä. Useitakin.

Totta kai tajuan, että täällä on useampia ihmisiä. En tietenkään kuvittele kirjoittavani täällä yksin. Mutta sinut tunnistaa niin helposti, ettei ole vaikea nähdä, että nämä tapailumies-aloitukset ovat samalta näppisekseltä. Ja tuo sinun alentuvaan sävyyn kirjoittamasi "opastusteksti" vain alleviivaa, että niin tosiaan on. Trollin  tunnistaa varmimmin siitä, että hän alkaa sönköttää "tämä oli ensimmäinen viestini tästä aiheesta" tms. välittömästi, kun hänet tunnistetaan trolliksi. Usko minua, tiedän mistä puhun. 25v kokemus palstailusta opettaa paljon. 

Vierailija
24/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi muiden mielipiteiden pitäisi kiinnostaa? Mitä väliä sillä, on mitä muut ovat mieltä esim. kengistäni? :D 

Ne on ensinnäkin ruskeat. Kaameen näköiset mustien farkkujen kanssa. Yäk.

Vierailija
25/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tajuan, että täällä on useampia ihmisiä. En tietenkään kuvittele kirjoittavani täällä yksin. Mutta sinut tunnistaa niin helposti, ettei ole vaikea nähdä, että nämä tapailumies-aloitukset ovat samalta näppisekseltä. Ja tuo sinun alentuvaan sävyyn kirjoittamasi "opastusteksti" vain alleviivaa, että niin tosiaan on. Trollin  tunnistaa varmimmin siitä, että hän alkaa sönköttää "tämä oli ensimmäin

:D

Vierailija
26/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osti kalliilla hienostelukengät eikä sekään kuulemma kiinnosta mitä muut ovat siitä mieltä että puki ne sellaisten housujen kanssa joiden parina sellaisia kenkiä ei yleensä pidetä. 

Kuulostaa aikuiselta ihmiseltä, joka osaa muodostaa itse omat mielipiteensä eikä pukeudu tietyllä tavalla vain koska "niin muutkin tekee". Teinit elävät tuollaista massavaihetta. Aikuisella on oma tyyli ja hänen uskaltaa erottua massasta. 

Anna kun arvaan, aikuiset myös unohtaa että niillä on korvikset jollei asiaa syvällisemmin mieti? Etenkin miehet.

Vierailija
27/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hokemaan joka kerta takaisin, ettei sinua hänen mielipiteensä muiden mielipiteiden epäkiinnostavuudesta kiinnosta.

Voi kyllä jäädä yhteen kertaan, luultavasti mielipiteesi hänen mielipiteensä epäkiinnostavuudesta saa hänet suuttumaan verisesti ja välillenne laskeutuu lopun elämää kestävä mykkäkoulu.

Vierailija
28/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypsiöljy 3.95. Vain äpillä.

Vierailija
29/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän sanoo selkeästi ettei muiden mielipiteet kiinnosta, eli ei ne sinunkaan mielipiteet tulisi kiinnostamaan.

Vierailija
30/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt miksi hokee?

Vierailija
31/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä miehiä ihan lähtökohtaisestikin kiinnostaa paljon vähemmän mitä muut ajattelevat meistä, se on naisten hyvä ymmärtää. En tosin näe että miksi sitä pitäisi ääneen hokea. Varmaan siksi, että kauhistelet koko ajan hänen tekemisiään ja ajattelet että mitähän muutkin ajattelevat.

Vierailija
32/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itsekullakin on omat hokemansa, joita tiedostamatta toistelee. Tietysti tuosta saa vähän älyllisesti laiskan vaikutelman tai sen, että häntä kuitenkin kiinnostaa, mutta ei ole enempää kykyä keskustella asioista. 

Vierailija
33/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

porvoolainen henkilö on hän.

Vammalalalainen. On oikeesti. Ap

En tiedä vitsailetko tai oletko edes AP mutta tunnen sieltä suunnilta oikeesti tällaisen ihmisen. :D Tosin tuskin on rahaa ostella hienoja kenkiä, taikka mistä minä tiedän? Pelle mies.

Ihania nää akkain juorukerhot, levitelkää nyt oikein juttuja vielä ja mustamaalatkaa!

Vierailija
34/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä miehiä ihan lähtökohtaisestikin kiinnostaa paljon vähemmän mitä muut ajattelevat meistä, se on naisten hyvä ymmärtää. En tosin näe että miksi sitä pitäisi ääneen hokea. Varmaan siksi, että kauhistelet koko ajan hänen tekemisiään ja ajattelet että mitähän muutkin ajattelevat.

Ei tällaisten hokijoiden provosoimiseen mene edes markan vaivaa, hokevat omia aikojaan. Mun kaksoisveli on tuollainen: "Ei kiinnosta kenenkään muun mielipiteet" On itse niiiiin totuudentorvi että kaikille sopii sanoa asiat päin naamaa, mutta autas kun hiukan huomautat niin herkkä nahka on suorastaan rutussa. Silti sitä "ei kiinnosta" mitä mieltä muut on. Oon ihan varma että sillä on joku kolminumeroinen summa ihmisiä kostolistalla, kaikki loukkaajat saisivat nyrkistä ellei se olisi hyvien tapojen vastaista ja saisi häntä itseään näyttämään huonolta.

Vierailija
35/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä että tapailumiestäsi kiinnostaa mitä muut sanoo mutta hän vaan hokee ääneen todistellen itselleen että muiden mielipiteet ei kiinosta. Hänellä taitaa olla ongelmia muitten sanomisista ja näin yrittää rimpuilla eroon muiden sanallisesta kontrollista. 

Vierailija
36/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko taas sellainen muuten hyvä mies?

Vierailija
37/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpa tullut vastauksia kun olin etäällä :D

Mistä aloittaisin? En tiedä mitään narsismista joten sen suhteen joudutte mua opastamaan - mies ei ole mitenkään tyhmä, itseasiassa ainakin verbaalisesti niin lahjakas että pidän älykkäänä. Silti sen tärkeys että muiden mielipiteet ei _kiinnosta_ on niin alleviivattua että vähän kummeksuttaa. Muutenkin sanoi myös mulle kun epäilin käykö mun vaatteet treffeille, että "muiden vaatteet ei kiinnosta, tule vaikka juuttisäkissä".

On itse varsin vaihtoehtoisen näköinen joten jossain vaiheessa on saattanut kiinnostaa? Esim. tatskat ja muut. Vai joutuukohan just siks hokemaan ettei kiinnosta? Kun kuulee kommenttia.

-ap

Vierailija
38/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla, munki yks tapailumies oli ja sekin aina hoki jotain aivotonta. Vastas tyyliin jotain "unlucky" kaikkeen vaikka tuurilla ei olisi ollut asian kanssa mitään tekemistä. Jotain tunne-elämän häikkää ehkä kun se myös aina teki justiinsa mitä halusi ottamatta mua huomioon laisinkaan. 

Vierailija
39/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tajuan, että täällä on useampia ihmisiä. En tietenkään kuvittele kirjoittavani täällä yksin. Mutta sinut tunnistaa niin helposti, ettei ole vaikea nähdä, että nämä tapailumies-aloitukset ovat samalta näppisekseltä. Ja tuo sinun alentuvaan sävyyn kirjoittamasi "opastusteksti" vain alleviivaa, että niin tosiaan on. Trollin  tunnistaa varmimmin siitä, että hän alkaa sönköttää "tämä oli ensimmäinen viestini tästä aiheesta" tms. välittömästi, kun hänet tunnistetaan trolliksi. Usko minua, tiedän mistä puhun. 25v kokemus palstailusta opettaa paljon. 

Seonnut olet 25v palstailusta :D

Vierailija
40/53 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla, munki yks tapailumies oli ja sekin aina hoki jotain aivotonta. Vastas tyyliin jotain "unlucky" kaikkeen vaikka tuurilla ei olisi ollut asian kanssa mitään tekemistä. Jotain tunne-elämän häikkää ehkä kun se myös aina teki justiinsa mitä halusi ottamatta mua huomioon laisinkaan. 

Apua, mun (en ole ap) tietämä ihminen on just tollainen. :D Harrastaa jotain Tinder-typyjä ja kettuilee niille päivänsä ratoksi. Siks kommentoinkin tähän kun tuli mieleen. T. En muista mikä numero olin