Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallisen miehen tavallinen ongelma....

Vierailija
02.09.2023 |

Ei naista oo. 1400e tuloilla ei oo ollut tunkua naisilla. Mistä johtuu? Olen kiltti ja kunnollinen. En käytä päihteitä enkä vihaa naisia. Yksi riittäisi ja ei vain seksiä varten.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin puutteessa olevan naisen. Ei tarvittaisi mitään turhia selittelyjä vaan sanoisin että autetaan toisiamme. En minä tiedä onko se kaikilla naisilla mutta muutama on väittänyt ettei lelut korvaa aitoa.  Miesten leluista (3) tiedän etteivät korvaa aitoa. Ensimmäinen oli exsän lahja. Olinhan mä onnessani kun nainen tai oikeastaan minä sain sen rikki ensimmäisellä yrityksellä. Hän siis liikutteli sitä. Aina ollut ne miehiä kalvavat epäilyt sen koosta. 

Vierailija
2/11 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta asuntoautoon tai telttaan. Amazonista datenight outfits for men. Hajuksi citrus-lavender. Venäjäksi Turkin Tinderiin vakaavarainen mies hakee rakastavaa kotirouvaa. Alueesta riippuen elinkustannukset 500-800e/kk.

Lennot Turkish ja Pegasus airlines.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että olet kiltti ja kunnollinen. 

Vierailija
4/11 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tuossa vain, mitä sinulla ei ole.

Jospa kertoisit, mitä sinulla on.

Vierailija
5/11 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi olisi, jos ap kertoisi, että missä hän tapaa naisia. Veikkaan, että ei missään. Viikonloput kuluvat tällä palstalla.

Vierailija
6/11 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta me saadaan lukea, miten vain ylipainoiset ja yyhoot tunkevat iholle niin, että heitä saa hätistellä pois.

Vierailija
7/11 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi olisi, jos ap kertoisi, että missä hän tapaa naisia. Veikkaan, että ei missään. Viikonloput kuluvat tällä palstalla.

En ole ap mutta kerro missä naisia tapaa kun en käytä deittisovelluksia ja baareissa käyntikin on lähes loppunut? Ikää saisi olla vähintään 40 niin olisivat silti nuorempia. 

M.52

Vierailija
8/11 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
9/11 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso itseäsi peiliin. Sieltä löytyy suurin syy .

Vierailija
10/11 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on ettet juopottele. Minä olin laivalla ja yks nainen tuli sanomaan ett olen tylsä koska en juo kuten muut. Nainen sanoi että ehkä olis muuten kiinnostunut mutta koska en juo alkoholia enkä juhli kuten muut niin saan pakit.

Vierailija
11/11 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikasi on se, että sinulla on aukko parisuhde-cv:ssä eli olet inseli. Naiset vihaavat inseleitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän