Käytätkö mobiilipankkia?
Jos et, miksi et?
Mulla ei oo mobiilipankkia. Jotenkin tuntuu turvallisemmalta kun on vielä perinteinen avainlukulista, minkä avulla menee pankin sivustolle.
Vaikka tokihan se mobiilipankki vois olla kätevämpi silloin jos liikenteessä ollessa täytyy siirtää vaikka säästötililtä rahaa käyttötilille että saa ostokset maksettua.
Silti en käytä mobiilipankkia. Tarkistan aina kotoa lähtiessä että tilillä on tarpeeksi rahaa.
Kommentit (26)
En käytä - en omista älypuhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka käyttäisi verkkopankkia tietokoneella, on turvallisempaa käyttää muita tunnistautumismenetelmiä kuin se avainlukulista. Esim. puhelimessa olevaa tunnistautumissovellusta, se kun yleensä on pääsykoodien takana toisin kuin avainlukulista, joka löytyy lompakosta tai laatikosta ilman suojauksia.
Jos ma tu tulee ryöstelemään minun listaani, niin vedän sitä käsilaukulla suoraan päähän.
Vierailija kirjoitti:
Mistä pankista saa vielä avainlukulistan?
Ainakin OP.
Vierailija kirjoitti:
Up
KUKA typerys uppaa näitä
Vierailija kirjoitti:
Vaikka käyttäisi verkkopankkia tietokoneella, on turvallisempaa käyttää muita tunnistautumismenetelmiä kuin se avainlukulista. Esim. puhelimessa olevaa tunnistautumissovellusta, se kun yleensä on pääsykoodien takana toisin kuin avainlukulista, joka löytyy lompakosta tai laatikosta ilman suojauksia.
Lisäksi täytyy tietää käyttäjätunnari ja sen salasana jotka on vain minun päässä. Tuollainen säälittävä mobiiliäppi, jossa on kaikki samassa laitteessa on helpompi hakkeroida.
Sitten pitäisi murtautua meille kotiin.