Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Op:n verkkopankissa ei enää näe tilitapahtumia

Vierailija
24.02.2025 |

..kuin pari kuukautta taaksepäin! Mitä helkkaria? Kuulemma pitäisi kirjautua mobiililla, että näkee loput tiedot... En todellakaan kirjaudu. Alkaako op:llakin nyt mobiilipakotus?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kironnut. Mobiilipankkia en halua. Pitääkö hitto soikoon ruveta printtaamaan jotain tiliotteita? Luulisi jääneen 90-luvulle sellaisen

Vierailija
2/117 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla viimeksi kävin katsomassa tilin tapahtumia. En käytä mitään mobiilipankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että pakottavat mobiiliin. Kännykkäänhän ne oudot huijausspämmitkin satelevat. Pidän pankkiasiat kaukana kännykästä. 

Vierailija
4/117 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla viimeksi kävin katsomassa tilin tapahtumia. En käytä mitään mobiilipankkia.

Kuinka kauas taaksepäin katsoit? Verkkopankissa näkyy vain pari kuukautta. Ärsyttävää kun esimerkiksi yrittää tsekata milloin joku iso kerran vuodessa tuleva lasku on maksettu viimeksi. 

Vierailija
5/117 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kironnut. Mobiilipankkia en halua. Pitääkö hitto soikoon ruveta printtaamaan jotain tiliotteita? Luulisi jääneen 90-luvulle sellaisen

No niinpä!!

Ap

Vierailija
6/117 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että pakottavat mobiiliin. Kännykkäänhän ne oudot huijausspämmitkin satelevat. Pidän pankkiasiat kaukana kännykästä. 

Samaa mieltä. Itsehän en edes käytä älypuhelinta ja jos käyttäisin, en todellakaan mitään pankkiasiointia tekisi sillä.

Ap

Vierailija
7/117 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikilla ole edes älykännyköitä.😳

Vierailija
8/117 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten minulla. Antaisivatko sitten pankista minulle paperiset tilitiedot, jos tarvitsisin nyt niitä vanhoja tilitietoja? Vai sanoisivatko että voi voi, hanki älykännykkä.

Ap

Vierailija
9/117 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten minulla. Antaisivatko sitten pankista minulle paperiset tilitiedot, jos tarvitsisin nyt niitä vanhoja tilitietoja? Vai sanoisivatko että voi voi, hanki älykännykkä.

Ap

Käsittääkseni ne saa tilattua pankista, mutta se maksaa ekstraa. Tietenkin. 

Vierailija
10/117 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli sen takia op toimii näin. Saadakseen lisätuottoja, no tietenkin...

Ap

Vierailija
11/117 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Enempi rosvoja on pankit nykyään. Miljoonia vuodessa häviää tileiltä. Näinköhän nohevat toimihenkilöt ottavat mummojen säästöt kierrätellen ulkomaiden tilien kautta. Eikä olevinaan kiinni saa ja se on oma vika. 

Vierailija
12/117 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Hyvin sieltä löytyy vuosien takaisetkin. Katoppa kö on olemassa sellainen kuin TILIOTE, jotka ihan ilmaiseksi sieltä nettipankin selainversiostakin on saatavilla, myös OPlla. 

Vierailija
13/117 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika shokissa. Viimeksi kun vierailin tällä sivustolla niin porukka oli vielä ajan hermoilla. Nyt jo valitetaan teknologiasta ja vanhoista hyvistä ajoista. On se jännää miten nopeasti ihmiset jämähtää tuttuun ja turvalliseen tiettyyn ikään tullessa

Vierailija
14/117 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa tällä palstalla, ei voi kun ihmetellä miten jotkut vastustaa kehitystä ja muutoksia 

Vierailija
15/117 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme porukkaa tällä palstalla, ei voi kun ihmetellä miten jotkut vastustaa kehitystä ja muutoksia 

Ja näillä on äänioikeus.

Aikuisillakin on eri kehitystasoja. Suurin osa ei tule koskaan olemaan tarpeeksi kypsä moderniin elämään.

Vierailija
16/117 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka vanhenee huomaa ettei kroppa ja sormet toimi kuten nuorilla , ELI ELÄMÄ VAIKEUTUU VAIKKA NUORENA OLISI OLLUT TEKNIIKASSA NÄREVÄ .

Vierailija
17/117 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ihmiset ilmeisesti kuvittelevat, että digitalisaatio perutaan, kun he eivät suostu hankkimaan "älykännykkää". Itse en ainakaan viitsi hankaloittaa elämääni tarpeettomasti tällaisella änkyröinnillä. 

Vierailija
18/117 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään outoa ole jos yhtään ymmärtää miten hommat toimii.

itse en selainta tietokoneella käytä.

mutta asian teille selittäminen vie liikaa arvokasta aamuaikaa, pitää rientää kahvinkeittoon.

Vierailija
19/117 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin AP, rakas valehteleva höpönassu. Tai et ehkä valehteleva, mutta tietämätön.

Menet verkkopankkiin ja otat vasemmasta ylänurkasta OP:n logon vierestä kohdan RAHAT auki.

Siellä on suunnilleen (sivusuunnassa) keskellä näyttöä sellainen otsikko kuin TILIT ja sen alapuolella kohta TILIOTE.

Siitä kun klikkaat, niin näet tilitietoja 6 vuotta taaksepäin.

"Tiliote

Näet täällä enintään kuusi vuotta vanhat voimassa olevien tilien verkkotiliotteet. Lopetettujen tilien verkkotiliotteita näet enintään kaksi vuotta taaksepäin. Jos haluat säilyttää tiliotteitasi pidempään, tulosta ne tai talleta ne omalle laitteellesi."

Voit nyt siis lopettaa paikkansapitämättömän paskanjauhannan ja kiittää minua tiedeonhausta, ole hyvä.

Vierailija
20/117 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi reppanaa. Mobiili on turvallisempi kuin pankkiin meno selaimen kautta. Se ei tietenkään sitä tarkoita, että kannattaa edelleenkään linkkien kautta mennä, mutta miten selainversio eroaa siitä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme