Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lykännyt jotain asiaa vuosia, koska koet

Vierailija
24.02.2025 |

sen epämiellyttävänä? Itsellä tämä oli hammaslääkäriin meno. Lopulta oli pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja varata aika ja eihän se ollut niin paha lopulta. Ei siis mitään kammoa, mutta en vain pidä siitä. Sama kun oli koronarokotteet. Olin ihan viimeisiä hakemassa rokotetta. Ajattelin skipata kokonaan, mutta oli matka edessä ja oli pakko mennä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin tai muille vastaaville alustoille, vaikka sinkkuna olen vuosia elänyt ja haluaisin löytää kumppanin tai päöstä edes treffeille useammin kuin kerran viidessä vuodessa. 

Vierailija
2/9 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi melko mitätön juttu, mutta en vain ole saanut sitä tehdyksi. Ehkä huomenna taas... Olen kyllä muutenkin taipuvainen lykkäämään asioita ja varsinkin juuri ajan varaamista jonnekin, mutta ei niissä vuosia ole mennyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyntiä lykkään mahdollisimman pitkään. Välillä leikkaan itse otsatukkaa ja latvoja vähän siistimmäksi. Vasta kun on pakko, eli pitää mennä johonkin tilaisuuteen tms niin menen kampaajalle. Kiusallista istua peilin edessä kun toinen vatvoo hiuksia.

Vierailija
4/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri oli mullakin. Pelkäsin sitä niin paljon, että jo pelkästään ajan varaamisen ajatteleminen nosti hien pintaan ja sykkeen koholle. Sitten lohkesi viisaudenhammas ja oli pakko varata aika. Hammaslääkäri päätti poistaa viisurin, operaatio oli suhteellisen hikinen urakka, minkä lopussa vaan lähinnä nauratti. Sinne jäi hammaslääkärikammo mun osalta...

Kaikkia muitakin ajan varaamisia lykkään, kun en jotenkin muka saa päätettyä aikatauluistani.

Vierailija
5/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sysäsin peruslääkärille menoa monta vuotta. Kävin vain jos oli pakko ja vain sen pakollisen akuutin asian jonka jälkeen aina lähes juoksin pois lääkäristä.

Työterveyslääkäri vaikutti mukavalta ja helposti lähestyttävältä, joten uskaltauduin kysymään voidaanko ottaa vähän laajempi verenkuva- kerroin mitä sairauksia läheisilläni on ja kuinka olen pelännyt niitä itsellänikin. Lääkäri kuunteli huoleni ja ymmärsi, kokeet otettiin ja kävi ilmi että syytä huoleen ei ole.

Ihana fiilis jäi ja menen jatkossa ennen kuin huoli kasvaa liian isoksi.

Vierailija
6/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin menoa on tullut lykättyä tässä muutaman vuoden...

M54

Vierailija
7/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setänne ei pese hokkikamoja!!

Vierailija
8/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.

Vierailija
9/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.

Vaikutat jo nyt ihan ruudinkeksijältä