Olenko vähän outo, kun jonkun kauniin naisen (kauneus on tietenkin katsojan silmissä) nähdessäni en juurikaan ajattele, että
millaista olisi rakastella hänen kanssaan, vaan ajattelen lähinnä, että miten hän tyydyttää itseään ja mitä tapahtuu orgasmin tullessa ja miten hän sen tekee, sormilla, dildolla vai jotenkin muuten?
Olenko siis outo, mutta muuten normaali?
Kommentit (14)
Okei, mutta onhan tuo itsetyydytyskin jotain seksuaalista, kun minä kumminkin mietin sitä.
Nautin kun näen seksikkäästi pukeutuneen kauniin naisen vaikka kaupassa En ajattele hänen kanssaan minkäänlaista toimintaa. Silmäniloa.
Itse en mieti mitään tuollaista. Olet pervo.
Oikein. En minä sinun kanssasi seksiä haluaisikaan. Ja sormilla ja vibralla teen :)
Vierailija kirjoitti:
Itse en mieti mitään tuollaista. Olet pervo.
Miten pervo määritellään? Myönnän, että jos minulla joku fantasia on, niin sitten se on sellainen, että näkisin jonkun naisen tyydyttämässä iitseään. Onko fantasiointi pervoa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oikein. En minä sinun kanssasi seksiä haluaisikaan. Ja sormilla ja vibralla teen :)
Mikä on oikein? Sittenkö haluaisit seksiä kanssani, jos olisin ajatellut, että millaista kanssasi olisi rakastella. Mutta jos olisit vaikka jonkun toisen miehen vaimo, niin enhän minä sellaista saisi ajatella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oikein? Sittenkö haluaisit seksiä kanssani, jos olisin ajatellut, että millaista kanssasi olisi rakastella. Mutta jos olisit vaikka jonkun toisen miehen vaimo, niin enhän minä sellaista saisi ajatella.
Ap
Oikein on se, että et heti kuvittele itseäsi tuohon skenaarioon, sillä me emme halua kanssasi seksiä koska olet täysin tuntematon tyyppi.
Ja en haluaisi siltikään, vaikka ajattelisit sitä rakastelua, wtf.
Mutta hyvä jos ajattelet meidän yksityisiä orgasmejamme ja olet kiinnostunut naisten nauttimisesta, sehän on aina positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oikein on se, että et heti kuvittele itseäsi tuohon skenaarioon, sillä me emme halua kanssasi seksiä koska olet täysin tuntematon tyyppi.
Ja en haluaisi siltikään, vaikka ajattelisit sitä rakastelua, wtf.
Mutta hyvä jos ajattelet meidän yksityisiä orgasmejamme ja olet kiinnostunut naisten nauttimisesta, sehän on aina positiivista.
Kiitos selventävistä ja kauniista sanoistasi. Ei siis seksiä tuntemattoman tyypin kanssa. Sen lisäksi että olet kaunis (ainakin vastasit, kun otsikossa mainittiin kauniit naiset) taidat olla muutenkin ihana nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali, monet kauniit naiset ovat niin itseään täynnä, että en mieti mitään seksuaalista, kun näen sellaisen naisen.
Luutetko oikeasti(ja ap myös) että naisetkaan komean miehen nähdessään vain miettisivät miten tämä on sängysssä ja jos runkkaa niin miten runkkaa.
Sairaita ootte, sinä ja ap.
Et ole vähän outo, vaan olet ihan kunnolla omituinen. Voisitko ajatella, että vaikka näät ninkälaisen naisen ajattelet tätä ihan vaan ihmisenä?
Ajatteletko miehiä katsoessasi, miten nämä runkkaa??? Ajatteletko yleensä muuta kuin seksiä? Pakkomielle?
Vierailija kirjoitti:
Et ole vähän outo, vaan olet ihan kunnolla omituinen. Voisitko ajatella, että vaikka näät ninkälaisen naisen ajattelet tätä ihan vaan ihmisenä?
Ajatteletko miehiä katsoessasi, miten nämä runkkaa??? Ajatteletko yleensä muuta kuin seksiä? Pakkomielle?
Nyt ei pidä takertua liikaa siihen, että kirjoitin tuolla kauniista naisista. Kaikki naisen ovat kauniita, miehet vaan ovat rumia ja itsekin miehenä kuulun siis tähän joukkoon.
Tottakai arvostan ja kunnioitan naisia ja ajattelen heitä ihmisinä. Sen takia juuri kirjoitin, että en ensimmäisenä ajattele, millaista olis päästä paneen. Tätäkin palstaa lukiessa olen ymmärtänyt, että naisena ja ihmisenä olemiseen kuuluu myös itsetyydytys ja naisista olen kiinnostunut ja heistä fantasioin. Miesten tekemiset ei minua kiinnosta.
Ja lisäisin vielä, että en minä nyt naisten itsetyydytystä koko ajan ajattele, mutta silloin tällöin kyllä
Ap
Kyllä mä tästä ajattelen että oiskohan tuo hyvä suihinottaja 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali, monet kauniit naiset ovat niin itseään täynnä, että en mieti mitään seksuaalista, kun näen sellaisen naisen.
Luutetko oikeasti(ja ap myös) että naisetkaan komean miehen nähdessään vain miettisivät miten tämä on sängysssä ja jos runkkaa niin miten runkkaa.
Sairaita ootte, sinä ja ap.
Vastaan omasta (ja ehkä myös nro 1 :n) puolesta. Ensin en ajatellut vastata tähän ollenkaan, mutta vastaan nyt kumminkin, kun vastasin noille toisillekin naisille.
Jos normaali mies on kiinnostunut naisista ja heidän tekemisistään, niin ei se nyt minusta niin sairasta voi olla.
En luule, että naiset tuolla kertomallasi tavalla yleensä ajattelisivat komeista miehista. Itse asiassa en tarkalleen tiedä, mitä he ajattelevat miehistä, olivat nämä komeita tai ei. Tuolla jossain toisessa ketjussa naiset tosin kertoivat, että he kiihottuvat miehen itsetyydytyksen näkemisestä ja se on heistä ihanaa katseltavaa, mikä heille suotakoon. Ja jos heillä on jotain tälläisiä fantasioita, niin sekin heille suotakoon.
Ap