ikäero seksisuhteessa, mistäs vanhempia naisia löytyy?
Oon reilu 40v mies ja olen täysin myyty vanhemmista naisista, seksi on niin uskomattoman läsnäolevaa ja huomoivaa. Todella estotonta, hyväksyvää.Unelma seksikumppani on 52-65v nainen, joskaan tuollaisia ei löydy kovinkaan helposti. Suurin osa tuon ikäisistä naisista hakee romanttista suhdetta, vaikka seksisuhde olisikin kyseessä. Tahtoisin löytää tuollaisen vanhemman naisen pysyvään seksisuhteeseen, tai vaikkapa pariskunnankin jossa naista saisi tapailla seksin merkeissä. Onko täällä tuon ikäisiä naisia, jotka katselevat seuraa elämäänsä ? Hki +30km säteellä esim
Kommentit (6)
Itsellä on 15v vanhempi nainen. Puhumalla päädyttiin yhteen. Ja onhan tätä jatkunut suhdetta varsin pitkään. Vaihdevuodet olivat vaikein aika. Seksiä riittää ja vaimo pitää itsensä kunnossa. Monet luulevat minua nuoremmaksi.
M55
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on 15v vanhempi nainen. Puhumalla päädyttiin yhteen. Ja onhan tätä jatkunut suhdetta varsin pitkään. Vaihdevuodet olivat vaikein aika. Seksiä riittää ja vaimo pitää itsensä kunnossa. Monet luulevat minua nuoremmaksi.
M55
😂 Väsyttää siksi nauran🤩
Vierailija kirjoitti:
M55
Niin, olethan 15 vuotta nuorempi!
Mites olisi hoiva ja vanhain kodit?
Huomenta, mistäs lähtien 50 vuotiaat ovat olleet hoiva tai vanhainkodissa? Siis muuten kuin töissä siellä
Moi. Itse etsin 54v miehenä 58-63 naista elämänkumppaniksi .Ja syy on elämänkokemus ja lapset tehtynä ,pitävät hellyydestä ja seksistä ja ovat rauhallisia .Sellaisen naisen haluan viedä vihille.