Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko miehet liian nirsoja?

Vierailija
24.02.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011030486.html

30 vuotta yksiinäisyyttä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siis, periaatteessa kukaan ei ole liian nirso. On ihan sallittua valita yksinolo epämieluisan kumppanin sijaan. Se voi olla erittäin järkeväkin valinta. Kunhan ymmärtää, että se on valinta eikä maailmankaikkeus ole sinulle haluamasilaista kumppania velkaa.

Vierailija
42/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät toimi jossain järjestössä tai tee hyväntekeväisyystyötä? Saisivat juttuseuraa vaikka lapsista.

Puutteessa olevien naisten panomiesjärjestö voisi kiinnostaa miehiä. Muuten hyväntekeväisyys on vain työtä ilman palkkaa.

Tuolla ajattelutavalla varustettu ihminen joutaakin olemaan yksin. Siellä juuri sitä jutteluseuraa olisi. Siitähän nuo juuri puhuvat. Toinen kuulemma makoilee vaan kotona.

Jutteluseuraa? Se on kuule ihan eri asia mihin naisia tarvitaan. Luonto loi ihmisen ja ihminen rakensi sohvan. Opi elämään sen kanssa.

En ymmärrä, mistä tämänkin tyypin naisettomuus johtuu. Ei kerrassaan mitään hajua. Niin mukava ja naisia arvostava mies. Pitänee kaivaa joku incelteoria esiin selittämään asia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole. kenenkään ei tulisi tyytyä kehenkään. naisena.

Vierailija
44/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, siis, periaatteessa kukaan ei ole liian nirso. On ihan sallittua valita yksinolo epämieluisan kumppanin sijaan. Se voi olla erittäin järkeväkin valinta. Kunhan ymmärtää, että se on valinta eikä maailmankaikkeus ole sinulle haluamasilaista kumppania velkaa.

Voi sitä laskea rimaa sen verran, että edes joku kelpaa. Jos sairastuu, ei yhteiskunta auta enää. Järkevämpää olla kaksin, niin ei vastoinkäymisissä putoa täysin pohjalle. Työttömyyskin uhkaa ihan kaikkia. 

Vierailija
45/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä laskea rimaa sen verran, että edes joku kelpaa. Jos sairastuu, ei yhteiskunta auta enää. Järkevämpää olla kaksin, niin ei vastoinkäymisissä putoa täysin pohjalle. Työttömyyskin uhkaa ihan kaikkia. 

Niinhän sitä voi, mutta mikään pakko ei ole. Aika moni oikeasti mieluummin on yksin vaikka sairaana kuin katselee koko ajan tyyppiä, josta ei tykkää, ja yrittää väkisin esittää jotain parisuhdetta. Ja jos suhde on pelkkä "pakko olla joku" -kulissiliitto, niin tuskin se pitkäaikaissairautta tai työttömyyttäkään kestää.

Vierailija
46/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä voi, mutta mikään pakko ei ole. Aika moni oikeasti mieluummin on yksin vaikka sairaana kuin katselee koko ajan tyyppiä, josta ei tykkää, ja yrittää väkisin esittää jotain parisuhdetta. Ja jos suhde on pelkkä "pakko olla joku" -kulissiliitto, niin tuskin se pitkäaikaissairautta tai työttömyyttäkään

Miehet muuten tilastollisesti naisia useammin hylkäävät kumppaninsa tämän sairastuessa kroonisesti.

Vierailija
47/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hieno juttu, jos miehetkin ovat alkaneet valkkaamaan kumppaninsa! Ehkä naisillakin olisi jossain vaiheessa mahdollisuus olla ihan oikeasti rakastettuja.

Vierailija
48/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät toimi jossain järjestössä tai tee hyväntekeväisyystyötä? Saisivat juttuseuraa vaikka lapsista.

Siksi kun nuo ei ole kaikkien juttu käydä. Itseäni ei ainakaan kiinnosta moiset jutut. Ei kaikki ihmiset ole maistereita ja yrittäjiä. Miksi sinä et ole maisteri ja yrittäjä?

Aika ontuva vertaus että hyväntekeväisyys olisi sama kuin joku ammatti.  

Tyypillistä yksinäisen miehen kommenttia että en tee hyväntekeväisyyttä koska se ei kiinnosta. Yhhyyyyy olen yksin ja kukaan ei ole mun kanssa. Jos menisivät kokeilemaan erilaisia hyväntekeväisyys juttuja niin sieltä saattaisi löytyä asia joka olisi kivaa. Ja sieltä saisi niitä sosiaalisia suhteita ettei olisi niin yksinäistä. Ja hyvä mielen kun auttaa muita (ellei sitt

No väännät itsesi väkisin sinne järjestöön joka ei kiinnosta. Löytyy mielekästä seuraa ja sitten siitä tulisikin jotain, mutta kun nainen on saatu loppuu se järjestystoiminta, niin mitä veikkaat miten sen suhteen käy sen jälkeen? Ei ollutkaan yhteistä intohimoa järjestystoimintaan...

Miksi väännät itsesi järjestöön, joka ei kiinnosta? Aika omituista jos et yhtäkään sua kiinnostaa löydä.

Vierailija
49/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat todella nirsoja.

Olen sporttisen hoikka ja muodokas, pitkät hiukset, hyvä iho, ei tatuointeja, ihan nätti naama, hyvät hampaat, tuoksun aina puhtaalta ja hyvältä, pukeudun mekkoihin, meikkaan kevyesti, osaan nauttia elämästä, tykkään seksistä, olen asiallinen ja älykäs, nauran paljon ja ihmiset viihtyvät mun seurassa. Sinkkuna olen ollut 7 vuotta, koska en kelpaa kenellekään eikä kyse ole omasta nirsoudesta.

Älä kuule viiti. Tällaisen kohdalla on kyse siitä, ettei miehet usko kelpaavansa sulle

Vierailija
50/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ongelma on se että meille keskiverto miehille ei vaan löydy riittävästi naisia koska suomessa naiset on liian isokokoisia ja mt ongelmaisia. Minä olen ikisinkku mutta en yksinäinen ja olen ikisinkku koska sopivaa naista ei täältä vaan löydy. Pitäisikö oikeasti harkita vakavasti sitä että suomeen pyrittäisi saamaan enemmän naisia ulkomailta jotta meille miehille löytyisi kumppani? 

Ai Suomeen pitäisi TUODA naisia saamattoman SINUN takia? Hae itse naisesi ulkomailta.

Vierailija
51/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sporttisen hoikka ja muodokas, pitkät hiukset, hyvä iho, ei tatuointeja, ihan nätti naama, hyvät hampaat, tuoksun aina puhtaalta ja hyvältä, pukeudun mekkoihin, meikkaan kevyesti, osaan nauttia elämästä, tykkään seksistä, olen asiallinen ja älykäs, nauran paljon ja ihmiset viihtyvät mun seurassa. Sinkkuna olen ollut 7 vuotta, koska en kelpaa kenellekään eikä kyse ole omasta nirsoudesta.

Meinaatko että olet täydellinen mutta kukaan ei halua olla sinun kanssasi? Jotenkin epäilyttävältä kuulostaa

Vierailija
52/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ongelma on se että meille keskiverto miehille ei vaan löydy riittävästi naisia koska suomessa naiset on liian isokokoisia ja mt ongelmaisia. Minä olen ikisinkku mutta en yksinäinen ja olen ikisinkku koska sopivaa naista ei täältä vaan löydy. Pitäisikö oikeasti harkita vakavasti sitä että suomeen pyrittäisi saamaan enemmän naisia ulkomailta jotta meille miehille löytyisi kumppani? 

Keskivertomies on todennäköisemmin ylipainoinen kuin keskivertonainen. 

Vierailija
53/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ole nirsoja koska niille kelpaa alkoholistit ja väkivaltaiset miehet jotka tehneet naisia vastaan julmia rikoksia. Tuntuu vaan enemmän siltä että naisille kelpaa vain juopot j pahis miehet.

Vierailija
54/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että olet täydellinen mutta kukaan ei halua olla sinun kanssasi? Jotenkin epäilyttävältä kuulostaa

Hän on ollut sinkkuna 7 vuotta. Jollei ole kovin nuori, on hän ehtinyt seurustella kauankin, joten ei ole mikään ikisinkku edes.

Vierailija
55/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole nirsoja koska niille kelpaa alkoholistit ja väkivaltaiset miehet jotka tehneet naisia vastaan julmia rikoksia. Tuntuu vaan enemmän siltä että naisille kelpaa vain juopot j pahis miehet.

Okei. Kysyttiin kyllä, ovatko miehet nirsoja.

Vierailija
56/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä me ollaan, mutta naisista on myös aika paljon vaivaa ja moni on hullu. Hankala tietää mihin juttuun pitäisi lähteä mukaan ja mihin ei.