Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko miehet liian nirsoja?

Vierailija
24.02.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011030486.html

30 vuotta yksiinäisyyttä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät toimi jossain järjestössä tai tee hyväntekeväisyystyötä? Saisivat juttuseuraa vaikka lapsista.

Siksi kun nuo ei ole kaikkien juttu käydä. Itseäni ei ainakaan kiinnosta moiset jutut. Ei kaikki ihmiset ole maistereita ja yrittäjiä. Miksi sinä et ole maisteri ja yrittäjä?

Aika ontuva vertaus että hyväntekeväisyys olisi sama kuin joku ammatti.  

Tyypillistä yksinäisen miehen kommenttia että en tee hyväntekeväisyyttä koska se ei kiinnosta. Yhhyyyyy olen yksin ja kukaan ei ole mun kanssa. Jos menisivät kokeilemaan erilaisia hyväntekeväisyys juttuja niin sieltä saattaisi löytyä asia joka olisi kivaa. Ja sieltä saisi niitä sosiaalisia suhteita ettei olisi niin yksinäistä. Ja hyvä mielen kun auttaa muita (ellei sitten se ole itseltä pois jos auttaa toisia).

Vierailija
22/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät toimi jossain järjestössä tai tee hyväntekeväisyystyötä? Saisivat juttuseuraa vaikka lapsista.

Puutteessa olevien naisten panomiesjärjestö voisi kiinnostaa miehiä. Muuten hyväntekeväisyys on vain työtä ilman palkkaa.

Tuolla ajattelutavalla varustettu ihminen joutaakin olemaan yksin. Siellä juuri sitä jutteluseuraa olisi. Siitähän nuo juuri puhuvat. Toinen kuulemma makoilee vaan kotona.

Jutteluseuraa? Se on kuule ihan eri asia mihin naisia tarvitaan. Luonto loi ihmisen ja ihminen rakensi sohvan. Opi elämään sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun VY on kylläkin 80. 

Vierailija
24/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa olevien naisten panomiesjärjestö voisi kiinnostaa miehiä. Muuten hyväntekeväisyys on vain työtä ilman palkkaa.

Tuolla ajattelutavalla varustettu ihminen joutaakin olemaan yksin. Siellä juuri sitä jutteluseuraa olisi. Siitähän nuo juuri puhuvat. Toinen kuulemma makoilee vaan kotona.

Joo en itse ainakaan haluaisi miestä, joka pyrkii vain hyötymään muista ihmisistä, eikä halua itse tehdä hyviä asioita muille ihmisille.

Vierailija
25/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä puhuttiin yksinäisyydestä. Nimenomaan nämä etsivät juttuseuraa, vaikka joku mies tulikin trollailemaan ketjuun muuta.

"Vaikka Henri kohtaa työpäiviensä aikana useita asiakkaita, se ei poista yksinäisyyden tunnetta.

Jotenkin tuntuu, että kukaan ei halua jutella. Ihmiset keskittyvät kyytien aikana puhelimiinsa, Henri on huomannut.

Henri myöntää, että sosiaaliset tilanteet ovat aina olleet hänelle hankalia.

En oikein osaa aloittaa keskusteluja. Sellainen tuntuu kiusalliselta. Odotan, että se toinen aloittaa keskustelun, Henri sanoo.

HENRI SANOO, että hänellä on yksi kaveri, mutta hänenkään kanssa Henri ei ole kovin usein yhteyksissä. Kissakin oli, mutta se menehtyi äkillisesti jokin aika sitten."

Vierailija
26/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko nirso ja mies. Minä olen tapaillut vain naisia joiden ulkonäkö ja vartalo miellyttää. Koska on itseluottamusta niin lähestyn aina nättejä naisia ja paras lopputulos on kun itse tekee aloitteen ja osaa jutella naiselle.

Vierailija
27/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat koska ei kelpaa tavisnainen.

Lihava ei ole tavallinen. 

On se nykyään.

Vierailija
28/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun nuo ei ole kaikkien juttu käydä. Itseäni ei ainakaan kiinnosta moiset jutut. Ei kaikki ihmiset ole maistereita ja yrittäjiä. Miksi sinä et ole maisteri ja yrittäjä?

Aika ontuva vertaus että hyväntekeväisyys olisi sama kuin joku ammatti.  

Tyypillistä yksinäisen miehen kommenttia että en tee hyväntekeväisyyttä koska se ei kiinnosta. Yhhyyyyy olen yksin ja kukaan ei ole mun kanssa. Jos menisivät kokeilemaan erilaisia hyväntekeväisyys juttuja niin sieltä saattaisi löytyä asia joka olisi kivaa. Ja sieltä saisi niitä sosiaalisia suhteita ettei olisi niin yksinäistä. Ja hyvä mielen kun auttaa muita (ellei sitten se ole itseltä pois jos auttaa toisia).

No väännät itsesi väkisin sinne järjestöön joka ei kiinnosta. Löytyy mielekästä seuraa ja sitten siitä tulisikin jotain, mutta kun nainen on saatu loppuu se järjestystoiminta, niin mitä veikkaat miten sen suhteen käy sen jälkeen? Ei ollutkaan yhteistä intohimoa järjestystoimintaan...

Vierailija
29/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat todella nirsoja.

Olen sporttisen hoikka ja muodokas, pitkät hiukset, hyvä iho, ei tatuointeja, ihan nätti naama, hyvät hampaat, tuoksun aina puhtaalta ja hyvältä, pukeudun mekkoihin, meikkaan kevyesti, osaan nauttia elämästä, tykkään seksistä, olen asiallinen ja älykäs, nauran paljon ja ihmiset viihtyvät mun seurassa. Sinkkuna olen ollut 7 vuotta, koska en kelpaa kenellekään eikä kyse ole omasta nirsoudesta.

Vierailija
30/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala on olla nirso, kun ei ole ehdokkaita joiden suuntaan nirsoilla.

Vierailija
31/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa jutussa ollut sanaakaan mistään kumppaniin ulkonäöstä tai varallisuudesta tai luonteesta tai mistään?

Ja täällä jokainen kirjoitus käsittelee ulkonäköä ja nirsoutta? Mikähän mulla meni nyt ohi tässä?

Vierailija
32/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse joskus seurustellut artikkelin kaltaisen Henrin kanssa, eikä enää ikinä. Tuon kaltaiset passiiviset ihmiset eivät ole hyviä kumppaneita. He olettavat, että toinen tekee heidän puolestaan kaiken, myös tuo hyvän olon tylsään elämäänsä. Kun näin ei tapahdu (jokainen on vastuussa vain itsestään ja olostaan), aletaan syyttämään kumppania kaikesta omasta pahasta olosta. He kuvittelevat, että suhde on ratkaisu kaikkeen, eivätkä ymmärrä, että suhde vaatii työtä molemmilta ja on täsmälleen niin hyvä, kuin molemmat siitä tekevät.

Henri ei osaa aloittaa keskusteluja, eikä aio opetellakaan, hän vain olettaa että muut aloittavat keskustelun. Hän ei harrasta mitään oikeassa maailmassa ihmisten kanssa. Hän ei edes yritä hankkia sosiaalisia taitoja tai ystäviä, mutta haaveilee silti romanttisesti kumppanista. Mitä oikeasti tarjottavaa hänellä on toiselle ihmiselle, mitä yhteistä toisen henkilön kanssa hänellä olisi? Ei mitään, eikä häntä kiinnosta, koska hän haluaa toisen ihmisen vain oman itsensä vuoksi. Hän odottaa, että nainen tulee ja pelastaa hänet omalta itseltään.

Vaikka monet miehet eivät usko (koska he näkevät vain oman mielenkiintonsa mukaiset naiset), naisia on todella paljon erilaisia. Näillä naisilla on oma tyyppinsä, kaikki eivät halua esim rahallisesti menestynyttä miestä. Pitää vain löytää kaltaisensa pariin, olla jotain, vaikkakin sitten se ideologinen syvällinen runoilijapoika taidepätkätöillä tai urheilullinen insinööri. Mutta jos et ole mitään, et ole mitään.

Vierailija
33/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse joskus seurustellut artikkelin kaltaisen Henrin kanssa, eikä enää ikinä. Tuon kaltaiset passiiviset ihmiset eivät ole hyviä kumppaneita. He olettavat, että toinen tekee heidän puolestaan kaiken, myös tuo hyvän olon tylsään elämäänsä. Kun näin ei tapahdu (jokainen on vastuussa vain itsestään ja olostaan), aletaan syyttämään kumppania kaikesta omasta pahasta olosta. He kuvittelevat, että suhde on ratkaisu kaikkeen, eivätkä ymmärrä, että suhde vaatii työtä molemmilta ja on täsmälleen niin hyvä, kuin molemmat siitä tekevät.

Henri ei osaa aloittaa keskusteluja, eikä aio opetellakaan, hän vain olettaa että muut aloittavat keskustelun. Hän ei harrasta mitään oikeassa maailmassa ihmisten kanssa. Hän ei edes yritä hankkia sosiaalisia taitoja tai ystäviä, mutta haaveilee silti romanttisesti kumppanista. Mitä oikeasti tarjottavaa hänellä on toiselle ihmiselle, mitä yhteistä toisen henkilön kanssa hänellä olisi? Ei mitää

Tällaisen henkilön motto on "Olen mitä olen ja jos ei kelpaa, niin anna olla".

Vierailija
34/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat todella nirsoja.

Olen sporttisen hoikka ja muodokas, pitkät hiukset, hyvä iho, ei tatuointeja, ihan nätti naama, hyvät hampaat, tuoksun aina puhtaalta ja hyvältä, pukeudun mekkoihin, meikkaan kevyesti, osaan nauttia elämästä, tykkään seksistä, olen asiallinen ja älykäs, nauran paljon ja ihmiset viihtyvät mun seurassa. Sinkkuna olen ollut 7 vuotta, koska en kelpaa kenellekään eikä kyse ole omasta nirsoudesta.

Kiva kuulla, Raimo! 

Vierailija
35/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat koska ei kelpaa tavisnainen.

Millainen on tavisnainen?

Sellainen joka ei pyllistele instagramissa.

Vierailija
36/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taviksia ovat kaikki alle 50 tonnia tienaavat miehet.. Sellaiset ei ole kelvollisia parisuhteeseen.

Kuukaudessa?

Vierailija
37/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ongelma on se että meille keskiverto miehille ei vaan löydy riittävästi naisia koska suomessa naiset on liian isokokoisia ja mt ongelmaisia. Minä olen ikisinkku mutta en yksinäinen ja olen ikisinkku koska sopivaa naista ei täältä vaan löydy. Pitäisikö oikeasti harkita vakavasti sitä että suomeen pyrittäisi saamaan enemmän naisia ulkomailta jotta meille miehille löytyisi kumppani? 

Vierailija
38/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät toimi jossain järjestössä tai tee hyväntekeväisyystyötä? Saisivat juttuseuraa vaikka kädettömien kusettajina

Vierailija
39/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/56 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko niin cringejä.