Mitä jos ei koskaan saavuta unelmaansa? Tehnyt kaikkeni (eräs mies)
Maailman paras mies,mutta saavuttamaton
En tiedä syytä herätä aamulla,ku en saa sitä itselleni
Miksi elää kun unelmien saavuttaminen on mahdotonta
N38
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös AP jo kertonut että on käyttänyt kaikki keinot? Kerro meillekin niin tiedetään :)
Ei ole pannut.
Uskotko?
Tietenkin uskon.
Kyllä ukkomies olisi tarttunut syöttiin kun olisi vähän nusaistu.
No sehän selittää. Jos olisi pannut ja ei silti ole tarttunut syöttiin, mites sit? Siinä kyllä sitten voi olla jo epätoivoista.
Tuossa aiemminhan joku vinkkasi jo , antaa zuikkiin ja nuolee hanuria.
Varmasti tarttuu.
Surkea provo. Ei 38v nainen voi olla noin lapsellinen.
Dokaamaan, se auttaa, olen kokeillut.
Tunnetko tämän vaimon ja oletko hänen kanssaan tekemisissä? Sinun ajatuksesi ovat todella kauheita. Ymmärrätkö sen?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko tämän vaimon ja oletko hänen kanssaan tekemisissä? Sinun ajatuksesi ovat todella kauheita. Ymmärrätkö sen?
Eikä ole.
Tästä tulee vuosisadan rakkaustarina.
Tahallaan Aapee teit borvoolaisen.
Teksti vaikuttaa tarkoituksellisesti
obsessed psykopaatilta.
Varmaankin alan muistuttaa katkeraa persua ja teen kakki epäonnistumiseni muiden syyksi.
Anna ap äijälle pikku maistiaiset piparista , varmasti tykästyy.
Vierailija kirjoitti:
En tunne vaimoa.
Ap
Minunkin mieheni on paras ja joka yö pääsee rakkaansa kainaloon, se on parasta <3
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mieheni on paras ja joka yö pääsee rakkaansa kainaloon, se on parasta <3
On mullakin mies, mutta haluan mun työkaverin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mullakin mies, mutta haluan mun työkaverin.
Ap
Teillä ei taida olla läheisyyttä miehesi kanssa? Miksi edes olet hänen kanssaan? Kurjaa hänelle ja muille ketä tuollainen käytös koskettaa :(
No sehän selittää. Jos olisi pannut ja ei silti ole tarttunut syöttiin, mites sit? Siinä kyllä sitten voi olla jo epätoivoista.