Naiset pystyvät kokemaan elämää suuremman kokemuksen synnyttäessään lapsen, miehet eivät
Käytännössä miesten elämää suurempi kokemus on vain oma kuolema. Syntymää ei voi sellaiseksi laskea, sillä sitä ei muista.
Kommentit (38)
Sopii miehenä oikein hyvin tämä työnjako että hoidatte synnytykset, kiitosta vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä kunnon sienitrippi. Heittämällä elämäni merkityksellisin ja upein kokemus. Sori siitä, lapset.
Se että näet vaaleanpunaisia elefantteja on kuule hiukan eri asia kuin elävä ihminen sisälläsi.
Huomaa ettet ole koskaan nauttinut psykedeelejä jos tuo on sun käsityksesi niistä.
Meinasin juuri kommentoida samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kuukautiset, mielenterveysongelmat, migreenit ja muut autoimmuunisairaudet. Joten pitäkää elämää suuremmat kokemuksenne :DDD
Olisipa äitisi tiennyt.
Sulla taitaa olla rättipäivät päällä :D
Minusta siittäminen, kun roiskaisee siemenet naisen sisään, on myös elämää suurempi kokemus!
En mä kokenut synnytyksiä elämää suurimmiksi kokemuksiksi. Kyllä se elämä itsessään on suurempi kokemus kuin synnytys. Jotenkin koko vertaus on hölmö.
Vierailija kirjoitti:
En mä kokenut synnytyksiä elämää suurimmiksi kokemuksiksi. Kyllä se elämä itsessään on suurempi kokemus kuin synnytys. Jotenkin koko vertaus on hölmö.
Pitäähän sitä joku selitys olla alakerran ratkeamiselle ettei tunnu niin pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta siittäminen, kun roiskaisee siemenet naisen sisään, on myös elämää suurempi kokemus!
Mies siittää, nainen kiittää ja hoitaa loput. Näin on luonto tarkoittanut.
Naiset ei pysty kusemaan seisaaltaan. Synnytys ei paljon paina 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sitä joku selitys olla alakerran ratkeamiselle ettei tunnu niin pahalta.
No mulla ei ratkennut alakerta eikä yläkerta eikä mikään. Silti en pidä synnytyksiä elämää suurempina kokemuksina.
Olipa kerrassaan terävä huomio että miehet ei voi kokea synnytystä.
Kenelle se synnytys sitten on elämää suurempi kokemus ja kenelle ei. Tavallista elämäähän se kuitenkin vain on.
Nainen tarvitsee tuohon miehen tavalla tai toisella. Ja nykyään miehetkin synnyttävät XD
Vierailija kirjoitti:
Synnytys on oksettavinta ikinä.
Aika helppo nakki oli vaikka ysärin alussa mulla oli vasta manuaali obiska! Pitää olla kärppänä paikalla kun pää alkaa näkyä! T: M65+
Mahtavaa kitua supistuksissa ja suonen vedossa kuin revetä alapäästä kuin kestää vauvan potkut mahassa kuin vuotaa verta kuin saada tikkejä välilhaan. Mahtavaa ja paras on edessä vielä kun vauva sairastaa valvottava yöt ja huutaa yhteen menoon kun hampaita tulee on komiikkaa on vesirokkoa ja tuhkarokkoa. I Hanaaaaaa. Ihanaa. Iihahaa ! Mahtavaa. No teini ikä sitten onkin jo isompi juttu viinat huumeet ja käynnit terveysasemalla. Psykologilla. Kolarit ja muu . Jännää.
Vesipään synnyttäjät on onnessaan.
Vankilat täynnä näitä elämää suurempia ja kehitysvammalaitokset. On niitä noitinakin. Raiskaajan lapset näyttää jo heti siltä että tästä mennään rikolliseksi ja vihaajaksi.
Niin, ministeri Purralla on lapsia. Lisäksi ministeri Purra uhriutuu harva se päivä.