Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomioiko miehesi sinua naistenpäivänä?

Vierailija
08.03.2007 |

mulla ei muistanut aamulla, toivottavasti nyt edes toivottelee hyvät päivät jossain vaiheessa. Tosin se on kyllä huono näissä asioissa:(.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo...life sucks anyway

Vierailija
2/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä molempia ärsyttävät nämä uudet teennäiset juhlapäivät ystävänpäivästä halloweeniin. Äitienpäivänä, isänpäivänä, syntymäpäivänä ja jouluna muistetaan, ei muulloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mitään lahjaa odottanut, olisi riittänyt aamulla vaikka pusu ja hyvät naistenpäivä toivotukset. Kysäisin sitten häneltä, että muistatkos mikä päivä tänään on, niin vastasi näin: naistenpäivä, mut sä et oo mikään nainen ku sä olet mun vaimoni....että sellainen kusipää meillä asustelee!

Vierailija
4/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en itsekkään muistanut koko päivää, ennen kuin luin täältä.

Vierailija
5/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisi itse sitä muistanut ;)

Vierailija
6/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunistinen päivä... ;)

Vierailija
7/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mainitsin ohimennen" että tänään taitaakin olla se naistenpäivä ja nythän on se aika vuodesta kun niitä tulppaaneitakin saa. Ei se sama asia tietenkään ole kun joutuu muistuttamaan mutta se pitää ottaa minkä saa :D

Vierailija
8/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä häneltä ole mitenkään vaatinut mutta tuo kyllä kukat aina töistä tullessaan.

Vierailija
9/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta työpaikallaan varmaan muistaa kaikki naiset, sellainen se on. Mä olen vain vaimo.

Vierailija
10/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluais että muistetaan, mutta kun ei niin ei...

Vierailija
11/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että tänäänkin

Vierailija
12/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lähti peliporukan kanssa ulos. Aikani sitä surkuttelin, mutta päätin sit jatkossa jättää minäkin hänen muistamisensa. On se kumma juttu, että siitä tulee kyllä loukkaantunutta kommenttia, että " muut kyllä muistivat mutta sinä et synttäriäni" ...vastaan sille yleensä, että muistin kyllä, mutta enpä jaksanut reagoida kun et reagoi sinäkään. Näin meillä.

Vierailija
13/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin äskettäin 10 kiloa, mutta mies sattuu tykkäämään pullukoista naisista ja nyt yrittää nähtävästi saada ne kilot mulle takaisin. Muuten ihan herttainen ele ellei olisi niin läpinäkyvää.

Vierailija
14/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä muistanut minäkään, ennen kuin tämän luin.

Hyvää naistenpäivää siskot!!!

Vierailija
15/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kanssa. Mun yks kaveri sattui samaan paikkaan ja soitti mulle tosi tuohtuneena et " Sun mies on täällä ja nyt on NAISTENPÄIVÄ!"

Tiesin siis miehen olevan kaljalla enkä tosiaan ymmärtänyt asiasta erityisesti suivaantua naistenpäivän takia! Tästä on tullut meille miehen kanssa ihan sisäpiirin vitsi...

Muuten mies kyllä huomioi kivasti merkkipäivät mutta naistenpäivää ja ystävänpäivää me ei juhlita ;)

Vierailija
16/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se silti mitään toisi mulle.. :(

Turhanpäivänen vouhotus täysin turhasta asiasta. MISSÄ ON MIESTENPÄIVÄ? -Sitä mieltä mun mieheni on..

Vierailija
17/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo haittaa, kun on muuten hieno mies ja huomaavainen, ja merkkipäivät muistaa aina.

Vierailija
18/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta synttärit js joulun muistaa ja tuliaisia tuo aina matkoilta (työ). Miksi sitten pitäisi tästä päivästä hermostua? Ei kaikki miehet tiedä naistenpäivää ja ei se nyt niin iso juttu ole. Ei miehilläkään ole miesten päivää ja jos olisi, niin ostaisitko miehellesi lahjan, koska hän on mies?

Vierailija
19/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olisihan se mukava yllätys

Vierailija
20/26 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan sitä, että naistenpäivästä on tehty joku romanttinen kukkajuttu. Naistenpäivänä erityisesti pitäisi kiinnittää huomiota naisten asemaan maapallolla eikä tehdä naistenpäivästä jotain uutta typerää juhlapäivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi