Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Teneriffalla Los Americanoksella mitään tekemistä?

Vierailija
24.02.2025 |

kannattaako mennä vain auringon takia ? eppäilen että samaa turistipaskoo on kuten muualla eli ei muuta tekemistä kuin pyöräily ja kuntosali ja ulkona kävely? ja tietysti suomalaisten turistien välttely

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi olla? Loro Park on mahtava eläinpuisto, jossa pari päivää vierähtää helposti. Itse vuokraisin lisäksi auton ja ajelisin eri puolille saarta. Teiden maisemat hienoja. Katsele myös valmiita retkiä, niistä voit saada ideoita omatoimisiin käynteihin jos et tykkää kulkea oppaan perässä.

Lähisaarille on lauttayhteyksiä. Mukavaa on minusta vain kävellä rantakaduilla lempeässä auringonpaisteessa, käydä välillä juomassa kylmä juoma, seurustella ihmisten kanssa. 

Tekemistä ja näkemistä riittää kyllä, varsinkin jos on ensimmäistä kertaa siellä seuduilla.

Loro Parkin lisäksi Siam Park -vesipuisto voi olla hyvä kohde. Etenkin, jos on (isompia) lapsia tai nuoria mukana matkalla. Pienillekin sopivia alueita on mutta vain muutama, isommille sopivia hurjempia laskuja useita.

Vierailija
22/25 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan siellä voi täyttää ristisanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime talvena pakkolomalla ja päätin lähteä Kanarialle. Koska oli hiihtoloma-aika, matkat oli kortilla. Lopulta löytyi yhdistelmämatka, jossa olin ensin 10 päivää Americasissa ja menin sen jälkeen bussilla Puerto de la Crziin kolmeksi viikoksi.

Olin lapsena 80-luvulla Americasissa ja silloin se oli kiva ja aurinkoinen paikka. Nyt se oli aikansaelänyt resortti, jossa ei kummoita tekemistä aikuiselle ollut. Aurinkoista toki. Puerto on paljon kivempi kaupunki.

Vierailija
24/25 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan pysyä kotisalilla treenamassa / kuntopyörää ja sitten saunaan lämmittelemään .Ei kannata lennellä mihinkään katsomaan turistipaskoo :) 

Vierailija
25/25 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siellä on maailman parhaaksi valittu vesipuisto. Ja eikä ole turhaan saanut tuota palkintoa, se on todella upea. Suosittelen jos vähänkin tykkää vesipuistoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme