Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***MAALIsmasut torstaina***

08.03.2007 |

Taasko mie kerkesin ihan ekana pinon aloittaan?! No linkityksen saa hoitaa joku etevämpi, esmex Tappi kun sen nyt ylpeänä taitaa ;)

Kommentit (49)

Vierailija
2/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja ennätin ihan melkein ensin palstalle :) Eilinen pino olikin hurjan pitkä, 7 sivua. Vau!

Minulla on todella huono yö takana. Olen herännyt tunnin, parin välein vessaan. Koko ajan on ollut kamala pissahätä vaikka en yöllä juonut yhtään mitään. Ja minusta se oli kyllä ihan pissaa eikä lapsivettä?

Pitäisi kohta suoriutua viemään lapset eskariin ja tarhaan ja sieltä suoraan neuvolaan.

Kova on jumppa heti aamusta, maha velloo miten sattuu kun pikkuista jalkaa pukkaa nahan läpi. Minulla potkut eivät tule kylkiin vaan suoraan tuohon eteen. Vauva lienee siis maha menosuuntaan, omituinen vekara ;)

Neuvolakuulimisia sitten kun kotiudun ja huomenta kaikille!

Zeldatar 39+5 (hui)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan! Ja hyvää naistenpäivää!!!

Taas on herätty puoli kuudelta eikä kyllä ees yhtään väsytä! Jospa mieki yrittäisin saada nuita positiivisia asioita listattua:

+Tänään neuvola (vaikkakin sijainen ku oma terkka oli sairastunu ja kauhistuttaa se puntari jo etukäteen)

+Ei väsytä yhtään ja pääsen käymään kaverin kans ihan rauhassa neuvolassa ja kaupungillakin

+On naistenpäivä ja mieskin saattaa sen muistaa...;)

Kylläpä eilen juili luihin ja ytimiin kun käytiin se kauppareissu kävelemässä lasten kans. Otin naapurista lasten kummitädin matkaan ihan varmuuden vuoksi, jos kunto loppuu tai jotain sattuu. Hyvin jaksoi kävellä mutta koko matkan oli maha ihan kivikova,kestosuppari tai joku. Illalla tuli vielä nukkumaan mennessä tunnin verran supistuksia 5min välein, mutta just niitä harmittomia mitkä ei käy niin kipeetä ja tietää turhiksi!

Tuntuu olevan vissiin tiukka jako kahteen kastiin, niihin joilla supistelee tiuhaan ja joka päivä ja kipeästi ja limaa valuu yms. ja joillakin ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan,ei limoja eikä suppareita. Mie oon nuo 3 aikaisempaa raskautta kuulunu tuohon ekaan mutta nyt lähinnä kuljen tossa jälkimmäisessä junassa?! Aivan satunnaisesti tullu suppareita ja limoja, nyt on ollu ainaski kuukauden verran kuoleman hiljasta oireosastolla! Eilen jotain harjoitusta piiiiiitkästä aikaa...

Heitetääs vielä galluppia kehiin: Minkälainen äiti olet/tulet olemaan omasta/miehen/muun mielestä? Mitä muuttaisit tai olisit muuttamatta itsestäsi? Mitä enemmän ja mitä vähemmän?

Mie oon laiska mutta jämpti mamma! Enemmän voisin leikkiä lasten kans ja vähemmän tehdä " rutiineja" ts. kotitöitä. Mies kyllä kehuu hyväksi äipäksi, samoin sukulaiset. Ihailevat jaksamista vaikka nuori olenkin ja sitä, että asetan lapset niin automaattisesti kaiken muun edelle...

Takavasempaan eli kahvia hörsiin...

-N4- +3+Dumbo rv37+4

Vierailija
4/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio tulessa yritin hakea asentoa.

Eilen leikkasin anopin ja apen hiukset ja ai että.Vatsahan keräsi kaikki hiukset ja oli niin tuskainen kutina että juoksin suihkuun.Edes sitä mistä pitää ei pysty tekemään ilman että iso kumpu haittaisi=)

2 kipaletta tyttäriä lähtee balettikoulun ja maman matkassa helsinkiin oopperaan katsomaan joutsen lampea.Ovat vasta puolilta öin kotona.Anoin huomisen päivän koulusta vapaaksi.

Hermot meni lapsiin eilen illalla täysin.Pää punaisena huusin ja sitten itkettiin ja pyydeltiin anteeksi.

Ei oikeen ole hetkeä jolloin sais todella levätä ja lapset selvästi käyttävät äidin väsymyksen hyväkseen ja laimiinlyövät asioita.(isommat siis osaavat tämän jalon taidon)

Sainkin huutamisesta sellaisen krampin masuun että oksat pois.

Mä olisin ihan valmis synnyttämään.Kun on monta huollettavaa täällä kotona on voimat totaalisen loppu ja suuri suru kun en jaksa lasten kanssa.Hirviö äiti!

5:s mulla käynnistettiin etupäässä suuren vesimäärän takia mutta myös empaattisen lääkärin toteamuksesta että äiti on niin väsyneen näköinen ja paljon työtä kotona,eiköhän helpoteta oloa=)

En vaan millään menis valittamaan.

Ajattelin kyllä pyytää aikaa neuvola lääkärille että saisin tietää missä mennään,kuinka kiire tulee laitokselle.Ja jos se vaikka hiukan kovakouraisesti kiusais kohdunsuuta.Katsotaan sanko apua sitä kautta.

Anteeksi vuodatus,mutta ihan oikeasti!Niin ihanaa kun on vauva taas saada taloon,on voimani silti rajalliset ja viime viikot raskaat.

Jos niitä + saan kasaan...

+Esikoisen kanssa ei ollut vääntöä nyt aamulla kouluun mennessä

+kohta lähden kolmosen matkassa kouluun,katsomaan heidän musiikkiliikunta tuntia

+kevät tulee kohisten ja lumet lähtee.Linnut laulaa aamuisin=)

Tässä päivän kitinät ja ritinät

Leanna ja 5 ihanaa mutta uuvuttavaa lasta sekä raskas massu rv 37+5(38+2)

Vierailija
5/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupu kyllä palautti hyvin mieleen, mikä odottaa kun saa nyytin pois mahasta :D.

Todellakaan ei ole mikään positiivinen olo. Ilmeisesti suppari lähetys ei onnistunut, ainakaan kunnolla, koska pieniä harjoitussuppareita tuli illalla ja muuten vain juili. Yö oli todella rikkonainen, jostain syystä vaan en osannut kunnolla nukkua ja vessassakin tuli ravattua.. Poika heräsi kuudelta, enkä ole yhtään kateellinen rouvalle, unilääkkeilläkö sä sen 2 vuotiaan huumaat :).

Aamulla kuului kummallinen ääni mahasta kun nousin ja ajattelin, että nyt meni vedet, mutta ei onneksi. Joka paikkaan koskee, varsinkin alaselkään ja alamahaan, ihan tuntuu, että kohta alkaa menkat. Aamuinen kaksoisleuka vain kasvaa ja sormet sen kuin leviää, onneksi turvotus laskee illaksi. Poikakin ärsyttää ihan tahallaan ja mun hermo ei kestä, musta on tullut hermoheikko huono äiti :(. Osaa tuo kyllä olla ihana, rakaskin!

Yritän repiä plussia myöhemmin...

Jokos Raikku on takasi synnärillä?

möhkis ja tiitiäinen 37+6

Vierailija
6/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee päivätkin jo ihan sekaisin=)Kun laskee tunteja....

Vierailija
7/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tunteja siellä lasketaan :). Mä pidän visusti koivet ristissä lauantai iltaan asti.

Vierailija
8/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö meni samaa rataa mitä yleensäkin; 4 kertaa vessassa, klo 3.30 heräsin täysin virkeenä ja pyörin tunnin kunnes hermo meni ja nousin sängystä lukemaan lehteä. klo 5.30 takas nukkumaan ja nyt heräsin.

Tuntuu että monella alkaa olla aika kärsimätöntä jo tää odotus, nää viimeiset päivät menee niin hitaasti.

(.) Eilen olin ultrassa ja lääkäri teki samalla sisätutkimuksen. Reilussa viikossa kohdunkaula oli lyhentynyt 2cm, nyt siis 1 cm ja pehmeä, vauvan pää kiinnittynyt. Painoarvio oli 2800, eli aika tarkalleen kasvanut sen 200g/vko, koska 5 viikkoa sitten arvio oli sen 1800g. On jotenkin tullut hirveä huoli jos nyt loppumetreillä sattuis jotain ikävää vauvalle, koko ajan vaan mietin että onhan vauvalla kaikki hyvin..

Galluppiin: Ensimmäistäni siis odotan joten ei tarkkaa kuvaa siitä millainen äiti musta tulee, mutta varmasti pyrin olemaan niin hyvä äiti kuin vain osaan. Ja kun se rakkauden määrä tähän lapseen on niin valtavan suuri jo nyt niin uskon että musta tulee varmasti lapselle se paras mahdolllinen äiti, niinkuin jokainen meistä varmasti on omalle lapselleen. Paljon rakkautta ja sopivat rajat, niin varmaankin hyvä tulee.

Aamupalalle..

Lilia rv 37+3

Vierailija
9/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää naistenpäivää kaikille :)

+ eiliset supistukset vei vissiin voimia aikalailla, kun nukuin taas yllättävän hyvin ja veskissä kävin vain 2 kertaa!

+ kokoarvio tänään, jospa siellä selviäis tämän hetkinen tilanne paremmin, 3 tunnin päästä olen jo paljon viisaampi !

+ pojalla tuntu olevan hauskaa mummolassa, oli käyny entisten kavereiden luona kyläilemässä

+ mä pääsen tänään kaupunkiin, olen päässyt joka päivä käymään jossain tällä viikolla!

Olen tässä miettinyt, että jos ottais ton laitos kassin mukaan niin oisko se hyvä vai huono asia ? Ehkä se ois huono, jos kävis silleen käänteisesti ja en ottais ja sitten sitä tarviski ? *toiveajattelua* Sitä paitsi eilisten supistusten säikäyttämänä tää vauva oli yöllä mönkinyt tuohon ylös :( Oli oikein vaikee hengittää ku oli niin ylhäällä tai sitten oli taas ihan oikosenaan, niinkuin tuntuu välillä menevän autossakin. Ässät on koettu turhiksi, joten eilinen saunominenkaan ei aiheuttanut mitään ihmeellistä. Tänään vois imuroida, siitä saa ainakin supistuksia, pyykit on jo koneessa pyörimässä.

Mies sanoi eilen, että varataan tänään aika sinne synnärille maanantaiksi :D Sais mies harrastukset " pois jaloista" ja poika menis kouluun niin sitten voitais kuulemma ajaa laitokselle :P Oliski niin helppoa :D Miehellä oli eilen migreenin poikasta, joten luulenpa, että hänki on alkanu hermoilemaan tästä vaavista. Tai sitten se ei kestä mun yöllistä pyörimistä ja vessassa laukkomista.

Mutta nyt imuroimaan!

t.punkeli 39+3

Vierailija
10/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee ja nivusia ja sisäreisiä polviin asti ja jotain tuo vauva tulla touhuaa kun alakerran luustoa kaivellaan puukolla, taidan lähteä lääkekaapille...

Hyvää naistenpäivää!

plussat:

+ kahvi tuoksuu ihanalle, enää ei iltaista pahoinvointia

+ poika on ihana iloinen ja halii äitiä, jolle on tullut känkkäränkkä vierailulle

+ sain naistenpäivä toivotuksen

G: Äitinä olen rakastava, meillä halitaan ja pussaillaan, yritän pajon touhuilla pojan kanssa, mutta olen aika huono keksimään tekemistä. Ollaan koko porukka sottapyttyjä, joten sotketaan ja siivotaan yhdessä, mutta yleensä meillä vallitsee kaaos, likaista meillä ei ole, mutta sotkuista. Näin raskaus aikana olen ollut huono hermoinen, kun yleensä olen melko pitkäpinnainen. Päivärutiinit löytyy, mutta niistäkin voi välillä joustaa ja asiat voi tehdä väärinkin päin.

Vierailija
11/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää naistenpäivää! Sainkin mieheltä kukkia jo eilen, ihanaa!

Yö oli hyvin hikinen. Katselin kun mies nukkui vieressä tyytyväisenä peitto korviin asti vedettynä ja mä vaan hikoilin vaikka olin melkein alasti! Tyynyä sai vaihtaa ja kääntää jatkuvasti ja silti päänalunen oli koko ajan märkä. Kävin katsomassa mittarista sisälämpötilankin, mutta ihan normaalia lpt:aa se näytti. Eikä miehellä ollu kuulema kuuma koko yönä. Mikähän mummotauti muhun iski? Olipa vaikeeta nukkua, ihan niin kuin heinäkuun helteillä ilman tuuletinta. Sit aamusta helpotti mutta tilalle tuli painajaiset.

Eilen mahasta kuului kauhea rusahdus. Voi olla, että kuului mun lantiosta. Vauva liikahti samalla ja teki tosi kipeetä. Ihmeellisiä ääniä kuului koko loppuillan.

Eipä taida tämä lapsi syntyä samoilla viikoilla kuin esikoinen eli tänään. Mutta minnekäs tässä kiire olisi?

rimma 39+1

Vierailija
12/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan yhä vain, mihinkäs mä täältä lähtisin - kotona on niin lysti olla.

Täällä me kökitään miehen kanssa..onneks se on lomalla taas - seuraavat puoltoista vkoa!! Siinä mulla plussaa kerrakseen!! :D

JOUHI;

Sun vaiva kuulosti tutulta, luulen että vauvan pää painaa suolta niin että tuntuu hädältä.

Pläääp - mun tarttee mennä antaa koirille ruokaa, ja sitte äänestämää ja sitte akvan siivouksee ja sitte..öö..ruoan laittoo ja sitte..jotain kivaaki vois yrittää keksiä :)

Tappert ja Puksu 39+4

Vierailija
13/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt kyllä millään jaksa niitä plussia keksiä, on niitä varmasti mutta mä olen nyt niiiiiiiiiiiiiiin veto pois ettei tosikaan.

Nämä pinot lukasen tosi pikaseen kun tässä tuolilla on äärimmäisen vaikeeta istua, alkaa ihan oksettamaan ja ei vain voi olla. Supistelee tässä tänäänkin ihan kiitettävästi mutta en jaksa uskoa että sieltä vielä tänään oltaisi tulossa..

Tappi ainakin jutusteli niistä imetyksen aiheuttamista rinnanpään kivuista.. No kyllhän ne alkuun on tosi koetuksella, ennen kuin tottuvat vauvan imemiseen ja ennen kuin vauva oppii oikean tekniikan imeä ja kunnes maito kunnolla nousee, sitten vauvan ei enää tarvi imeä niin kovaa kun maito tulee herkemmin. Se Lansinoh-voide on oikein hyvä, en koskaan ole sitä etukäteen käyttänyt taikka muutakaan tehnyt ettei kipeytyisi kun äkkiä ne rinnat kuitenkin tottuvat moiseen. Jotkut sanovat että niitä nännejä voisi kevyesti puristella/hieroa jne. mutta hyvin olen saanut imetettyä vaikken moisia ole tehnytkään, ainut mikä on estänyt ekoina päivinä välillä imettämästä on ollut ne julmetun jälkisupparit mutta nehän on vaan oikeesti hyväksi sille kohdulle, palautuu ;)

Nyt mä lähden tuonne pitkäkseni ei tästä tule taas mitään..

Supistuksia odottelemaan, tai niiden voimistumista ;)

Sinna 39+6

Vierailija
14/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiiviset:

+ Naistenpäivä, ehkä saa kukkia :)

+ Tämän päivän ruoka on valmiina, lämmitys riittää

+ Sain vihdoin silitettyä pyykkipinon

Niin, neuvolassa käyty. Painoa oli tullut viikossa 800g, nestettä varmaankin kun kämmenten päällä nivelten välissäkin on sellaiset nestepussit ja sormet on sellaiset nakit ettei tosikaan. Yölläkin saatan herätä siihen, että pistelee kun ei veri kierrä. Inhaa.

Sitten avasin suuni ja sanoin neuvolantädille, että minusta on jännä kun vauvan potkut tulee ihan tuohon eteen eikä kylkiin niin kuin aikaisemmissa raskauksissa. Muistan miten kylkiluihinkin sattui kun vauva oikein monotti. Nyt massu on ihan edessä ja aivan toisenlainen. Sitten masua aikansa paineltuansa totesi, että tämähän on massu edellä eli hänen mielestään vauva ei voi syntyä otsa ensin. Ymmärsin, että pitäisi olla kyljelteen tulossa tai jotain mutta ei otsa edellä. Kääk! Sanoi, että ei ole syytä huoleen, synnärillä tutkivat tarjonnan ja kääntävät päästä kun alkaa syntymään. No, laiha lohtu kun nyt alkoi hirvittämään.

Onko muilla enempää tietoa asiasta?

Muuten kaikki ok, verenpaineet tosin koholla ja siivouskielto edelleen...

Sitten galluppiin:

Minkälainen äiti olet/tulet olemaan omasta/miehen/muun mielestä?

Olen rakastava mutta rajat asettava äiti. Pidän tiukasti kiinni siitä minkä sanon. Mies on samaa mieltä ja hän on se joka antaa periksi...

Mitä muuttaisit tai olisit muuttamatta itsestäsi? Mitä enemmän ja mitä vähemmän?

Enemmän yhteistä aikaa lasten kanssa. Olen välillä huono osallistumaan pelaamiseen ym. lasten leikkeihin joten siinä olisi skarpattavaa :)

Z

Vierailija
15/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Z: siis tarkoitatko että otsa on ylös päin? Minulla on myös vauvan otsa ylös päin ja lääkäri vaan totesin että hyvin on sieltä tulossa. Kyllähän se vauva vielä sitä päätään itsekin pyörittää, eli se voi olla vielä vaikka miten päin kun syntyy. (vaikka onki tiukasti kiinnittynyt jo) Minulla potkut kyllä tuntuu kylkeen päin, tai siis kylkiluihin. Selkä on ollut vasemmalla puolella jo 10 viikkoa ainakin, vähän ylikin. Jalat ja kädet sitten oikealla puolella, eli kyljellään on.

Illalla kun menin nukkumaan niin alkoi supistelemaan 10 minuutin välein. Heräsin kolmeen asti 10 min välein. Nukahin joka supistuksen välissä ja heräsin sitten supistuksen tullessa. Alussa ne vähän sattu, mutta sitten kipu jäi pois ja maha vaan kovettui. Ärsytti kun piti herätä ihan vähän väliä ja yö tuntui pitkältä. Aamuyöstä nukuinkin onneksi paremmin.

Tälle päivälle ei ole mitään tekemistä, ihanaa! Ei tarvitse kävellä minnekään ja saa olla ihan vaan kotona! :)

Nyt syömään.

Jouhi 36+5

Vierailija
16/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Zeldattarelle: Mulla oli tuon keskimmäisen kans sama homma että liikkeet tuntu keskellä mutta aina neuvolassa poika kääntyi sitten kyljelleen eikä sitä ikinä sit noteerattu miksikään. Synnytys meni ainaki mulle kuin oppikirjasta, mutta syntyi tosiaan otsa edellä/ylöspäin! Sekin selvisi vasta sen urakan jälkeen eli mitään erikoisempia toimenpiteitä se ei vaatinut. Kätilö kuiten sanoi että semmonen tarjonta vaatii vähän enemmän tilaa lantiossa/synnytyskanavassa ja mulle leikattiin eppari osittain varmaan tuon takia. Tosin leikattiin se kolmannellakin kerralla vaikka ihan normitarjonnassa tuli.

Niinhän se vanha sanonta kuuluu,, että lapsi joka tulee maailmaan kasvot edellä/ylöspäin, niin katsoo avoimin mielin maailmaa ja on muutenkin avoin persoona! Pitää meillä muuten ihan täysin kutinsa!!!;)

-N4- +3+Dumbo rv37+4

Vierailija
17/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouhi ja Number:

Vauva on siis kasvot ja massu menosuuntaan eli jos näin lähtee syntymään niin otsa tulee edellä eikä takaraivo niin kuin yleensä on kai tapana?? Pää on kiinnittynyt jo pari viikkoa sitten eikä enää liiku tai ainakaan tähän saakka ei ole liikkunut mihinkään.

Potkut ovat tuntuneet tuon samaisen ajan ihan eteen, ei ollenkaan kylkiin joten hyvin on massu edellä, selkäranka minun selkääni päin.

Olipa vaikeasti selitetty....

Minä kävin jo netissä etsimässä tietoa ja noita samoja siellä olikin mitä Number kertoi, että vaatii lantiolta tilaa syntyä. En tiedä sitten voiko tämä enää päätään pyöräyttää ympäri kun on niin tiukasti tuolla alhaalla painaen liitoksia ja peräaukkoa.

Mielenkiinnolla odotan synnytystä. Minä jo hieman pelkään muutenkin koko toimitusta edellisen vauhdikkuuden vuoksi mutta kaipa tästäkin selviää.

Z

Vierailija
18/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ kaikille maaslismasusille !!!

Kaksi päivää meni sellaisten kipujen kanssa, että huh huh .. Yöllä en saanut unta, kun tuonne vas. nivusiin sattui ja selkää jomotti ja se säteili sieltä vas. jalan lonkaan, kamalaa .. Viime yönä sain hieman paremmin nukuttua, mitä nyt vessassa ravasin joka toinen tunti, mutta nukahdin hienosti aina sieltä palattuani.

Yöllä oli taas sormet ja varpaat ' turvoneet' varpaissa ei kunnolla ollut edes tuntoa, ja sormia ei taas kunnolla saanut edes koukkuun niin kipeät olivat nivelten kohdalta :-// Painoa olen tarkkaillut, ja ihme ja kumma se nousee ja laskee, joten johtuisiko turvotuksen määrästä (?)

Mies oli viime yönä nähnyt synnytysunen :-)) Ja aamulla ihan täpinöissään kertoili siitä ja sanoi, että mäkin selvisin hyvin kaikesta, nauroin itsekseni, koska se on toiveajattelua, mies tietää tasan tarkkaan miten hankala olen, jos jonnekin s-a-t-t-u-u, mutta vauva oli ollut ihana .. Mies sitten tuumasikin, ettei enää jaksa odottaa, että saa tytön syliinsä, ihana mies ..

Millainen äiti tulen olemaan, mitä hyvää, huonoa ja kehitettävää:

Olen varmaan aika jämpti äiti, se mitä sanotaan ja sovitaan siitä pidetään kiinni. Toivon, että osaan näyttää tunteeni, ja halaan ja suukotan lastani paljon .. Aika äkkipikainen olen luonteeltani, mutta uskon, että lasten kanssa olen lällynlälly ;-))

Olikos se Zeldatar kelle oli sanottu, että vauva on masu ylöspäin eli on syntymässä kasvot yläsuuntaan. No olen lukenut jostakin, että ei se haittaa tai ole vaarallista jos lapsi syntyy katse kohti kattoa, vaan kertoo lapsen persoonallisuudesta paljonkin, avoin ja sosiaalinen lapsi.

Tänään meinaan tehdä sellaisen muutaman kilsan lenkin, kun ei kivistä tai satu mihinkään. Kaikille suppareita näin naistenpäivän kunniaksi. t. emmi

Vierailija
19/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Olen taas nähnyt sivistystä: eilen oli kauppapäivä!

+ Beibin tuleva kummitäti vieraili illalla ja toi söpöjä apinanpoikavaatteita.

+ Yöllinen kuvotus on hävinnyt.

PUNKELI: Vitsi että olen kade! :) JOKA PÄIVÄKÖ olet jossain päässyt käymään?! Taivas varjele, mitä hurjastelua! Minä taas vaelsin eilen pitkän kaavan mukaan City-Marketissa, hyvä etten ihmetellyt, että " Herranjestas, uusi jugurttilaatu!" tms. kaikkien maito- ja kuiva-ainehyllyjen kohdalla... Lauantaina sitten uusiksi ;)

RIMMA: Tuttu juttu, hiki virtaa joka rakosesta! Vähänkin jos erehdyn kyljelläni nukkuessa vetämään peittoa korviin, niin kohta herään siihen, että jokainen vartalon kohta, joka koskettaa toista, on yltäpäältä hiessä. Onkin erittäin seksikäs olo raahautua vessaan pissireissulle hien valuessa tissien välistä, polvitaipeista ja kainaloista... Hotbeibe-oloa vain lisää, kun vessassa tulee vilkaistua peiliin: naama turpea ja roikkuva kuin venäläisellä tehdastyöläisnaisella (ikää 50 ja rapiat), tukka harottaa hien geelittämänä joka suuntaan ja silmät verestää. Että osaakin olla olo kuin naisellisuuden perikuvalla!

EMMI: Meillä taas minä näin ekan kerran unta, että vauva syntyi. Oli äärettömän kiukkuisen pienen kääpiön näköinen pakkaus, ja poika. Aamulla mies totesi unen kuultuaan, että jos todellisuus vauvan ulkonäöstä on tuo kuvailemani, niin hän tosiaan toivookin vauvan olevan poika...

Mahaan ei uutta. Omituisen tuntuisessa asennossa beibi tosin tuntuu majailevan; ettei vaan perskeles sentään olisi mennyt kaunista raivotarjontaansa muutamaan TAAS poikkitilaksi?! Helekatti, ei tämä kakara halua syntyä ikinä, jos kerta vielä itseään tuohon tahtiin pyörittelee eri asentoihin...

Minnuu on alkanut hienoisesti ahdistamaan mahdollinen välilihanleikkaus. Kertokaa ihmiset, toipuuko siitä tosiaan niin kamalan hitaasti, kuin ihmiset antaa ymmärtää? Pytylle ei voi kyykistyä, ei voi istua, ei kunnolla kävellä jne? Ja tätä kestää viikkoja ellei kuukausia?

Raisa 38+4

Vierailija
20/49 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ mulla olikin nla (meinasin unohtaa)

+ sain kaupasta naistenpvä ruusun

+ kevät tulee

Kaikki oli hyvin. Painoa tullut viikoss 300g (TÄNÄÄN MENI 80kg RIKKI).

Paineet oli noussu tai oikeestaan yläpaine eli 121/76, yleensä molemmat alle sadan. Sf vieläkin kasvanut eli 35 ja hemppa 140, HUIKEETA. Sykkeet kävi välillä kovin alhaalla 115, mutta korttiin täti on merkinnyt 125 (normaalisti ollut 140-160). Pää on th:n mukaan todella alhaalla, siis hänen sanojensa mukaan " Onko se todellakin näin alhaalla" . Tajuais nyt vaavi tulla jo ulos. Th veikkas 3500g tai yli ja minä toppuuttelin, istukka se edessä vaan hämää :)

Teen tänään lisää omenapiirakkaa naistenpäivän kunniaks.

Uupu oli tosiaan kirjoitellut tulevaa, onneks mä oon ainakin aikaisemmin välttynyt tolta hikoilulta ja maidon valumiselta. Saapi nähdä kuis eukon nyt käy.

Z: koitahan jaksella, mitä jos soittaisit Naikkarille ja kyselisit etukäteen faktoja, saisit mielenrauhan.

G:Äitinä olen tiukka, mies välillä yrittää pehmentää ja toimia tyynynä välissä. Muiden mielestä olen ihme sisupakkaus ja lapset on etusijalla (joskus kuulemma liikaakin). Paljoin meillä suukotellan ja halitaan ja murjotaan vitsejä. Pitkää pinnaa toivoisin tietyissä asioissa (en pidä siitä että natkutetaan vastaan). Käyttäytymistapoja vaadin lapsilta (vanhempien kunnioitus, tapa jolla pyydetään, toisten huomioonottaminen, ruokapöytätavat,jne). Tätä hellimisen halua en pois anna.

Jos meni jo päikkäreille

-m- ja Hippu rv 40+1 (ihmeen tyynenä)