Kauhea uni kuolleesta äidistä! Auttakaa!
Näin viimeyönä unta, että äitini, joka on menehtynyt muutama vuosi sitten, istui pöydän ääressä noin nelikymppisenä itsenään. Hän hymyili mulle muttei puhunut mitään. Menin lähemmäksi ja hän yritti koskea minua mutta minulle tuli omituinen tunne siitä, että tuo ei ole äitini. Kielsin häntä koskemasta minua. Hän alkoi muuttua uhkaavaksi ja huusin koko ajan vain kovempaa "ÄLÄ KOSKE MINUA!" ja samalla hänen henki, tai jokin outo juttu vyöryi päälleni ja huusin koko ajan vihaisena ettet koske minuun ja samalla huusin läheisilleni huoneessa että tämä ei ole äitini, vaan äidin hahmossa tullut demoni.
En ole hengellinen ihminen juurikaan, mutta tämä uni sai minut jotenkin pelkäämään että mikä ihmeen juttu tämä oli? Tulkintoja?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelejä voitelet, ja miksi?
Haha :D Tuo oli taas yksi oikoluvun tuottama kirjoituserhe, karmea sellainen, huomasin itsekin. En mitään pelejä voitele vaan tarkoitin peilejä. En ole tässä asiassa mitenkään fanaattinen (monessa olen ja se on hyvä) ja meillä on vieläkin monia peilejä, mutta joidenkin mielestä vihollinen eli demonit ja ne jotka astraaliprojektoi, voi käyttää niitä kulkureittinä, eli demonit, noidat ja velhot.
Jos olisikin voitelemista kaipaava peli mikä on mahdollista, heittäisin sen ennemmin menemään. PS. Olen sekä polttanut tekstejä ja kuvia että haudannut esineitä, eli otan nämä asiat erittäin vakavasti. Kannattaa lukea Apostolien teot.
Saitko apua, mikä on loppupäätelmäsi?
Uni oli demoninen ja sillä oli opetus.
Minulle on kerrottu, että paholainen ilmestyy usein henkisesti vahvoille ihmisille, koska haluaa kokeilla omia voimiaan. Heikoista ei vastukseksi, ja se ei ole paholaiselle kiva "leikki". Isä meidän - rukous auttaa aina näissä tilanteissa, varsinkin jos tunnet yöllä tällaisen pahan ja epämääräisen läsnäolon.
Vierailija kirjoitti:
Se oli unta. Vainajat ovat eristettynä tästä maailmasta.
Kukaan ei tiedä tuota varmuudella.
No tännehän ovat taas kaikki psykoosisairaat kerääntyneet. Unesi on oman mielesi tuotantoa eli kaikki sen henkilöt ovat jollain tavalla sinä itse. Äitisi edustaa jotain asiaa, jonka vain sinä osaat tulkita.
Vierailija kirjoitti:
Pilaan tarinan, se oli vain uni.
Olisko unihalvaus
Muistijälki. Esim. lapsuudessa on ollut hetkiä kun joku on tuntunut uhkaavalta, vaikka alitajuisesti, ja sen haluaisi kieltää. Siihen sekoittuu sitten kaikenlaista mielikuvtusta ja omaksuttua. Miksi aivo pyörittelee näitä unessa, en tiedä. Ei tarvitse pelätä omia uniaan.
Vierailija kirjoitti:
No tännehän ovat taas kaikki psykoosisairaat kerääntyneet. Unesi on oman mielesi tuotantoa eli kaikki sen henkilöt ovat jollain tavalla sinä itse. Äitisi edustaa jotain asiaa, jonka vain sinä osaat tulkita.
Luulet olevasi tervein ja oikeassa aina. Onko sekään tervettä että muut ovat aina vain hulluja mielestäsi ja sinä kauhean terve. Eikö se kuulosta jo aika itsekeskeiseltä.
Minä näin isän kuoleman jälkeen unta, jossa hän oli tullut takaisin todella ilkeänä ja lahdannut kaikki lapset minun entisessä päiväkodissa, siellä oli irtirevittyjä raajoja ja koko paikka oli veressä. Oli todella ahdistava uni, mutta se oli pelkkää unta.
Mitä pelejä voitelet, ja miksi?