IS: Jorvissa irrotettiin mies synnyttävästä vaimosta voimapihdeillä
Mies oli kahlinnut itsensä synnyttävään puolisoonsa, koska oli luvannut olla tukena loppuun saakka.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0009881b-a492-432e-a83b-8cec2ddb2ab3
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei nämä kommentoijat ole ihan ymmärtäneet, mistä oli kysymys. Eihän miestä ole kielletty olemasta synnytyksessä läsnä, vaan mahdollisessa hätäsektiossa ei voi olla. Minullekin on sektio tehty, ja ei siellä leikkaussalissa voinut lapsen isä olla mukana, ainoastaan lääkäri ja hoitajat.
Eli itsensä kahlitseminen vaimoon oli täysin hyväksyttävää?
Jorvissa on niin karu ihmisten kohtelu, etten ihmettele miehen sekoamista.
Lukekaa huviksenne arvosteluita Jorvista: Jorvin päivystys arvostelut googleen
1/5 koska nollaa ei voi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Jorvissa on niin karu ihmisten kohtelu, etten ihmettele miehen sekoamista.
Lukekaa huviksenne arvosteluita Jorvista: Jorvin päivystys arvostelut googleen
1/5 koska nollaa ei voi antaa.
Ei voi ymmärtää, kunnes itse kokee. Palvelutaso -5
Mistä tuommoisen miehen saa? Siinä on aito ride or die.
Hurjalta kuulostaa kaikkinensa, mutta surullista, että Jorvi halusi pilata isältä oman lapsensa synnytyskokemuksen.
Jorvin sairaala on sairas paikka!
Vierailija kirjoitti:
Hurjalta kuulostaa kaikkinensa, mutta surullista, että Jorvi halusi pilata isältä oman lapsensa synnytyskokemuksen.
Niin. Miehetkin voi nykyaikana synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla kantis tämä? Jos vaimoa pitää vahtia noin tarkkaan.
Mulla on kaksi ihan suomalaista poikakaveria räyhänneet kun mulla on ollut lääkärinä mies ja on pitänyt ottaa esim röntgeniin paita pois. Ja et varmaan ikinä arvaa mitä siellä gynellä tapahtuu? No nainenhan nauttii ihan märkänä siitä kun vieras sorkkii toosaa. Jos leikkauksen jälkeen en halua seksiä kun olen jumaattomissa kivuissa ja turvonnut niin mähän olen vaan saanut munaa siellä leikkauspöydällä ja siksi ei kiinnosta.
Voi elämä.
Mieshieroja tai fysioterapeutti oli luultavasti myös täysin poissuljettu 🤣
Jorvin arvostelut
1/5 nolla tähteä töykeälle ja vähättelevälle palvelulle
1/5 omaistani hoidettiin Jorvissa. Kotiintulo oli shokeeraava.
1/5 kamala henkilökunta päivystyksen puolella
1/5 järkyttävää! 13 h jonot
itsekin tuolla käyneenä, sympatiat vauvan isän puolella 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan selkeä mielikuva hänen ulkonäöstääkin. Sellainen vähä rähjäinen Antti Reini, avaimet roikkuu ketjussa, sänki, verkkatakki, parit prepaidpuhelimet taskuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan selkeä mielikuva hänen ulkonäöstääkin. Sellainen vähä rähjäinen Antti Reini, avaimet roikkuu ketjussa, sänki, verkkatakki, parit prepaidpuhelimet taskuissa.
😍😍😍 Kaikkien synnyttävien naisten sankari.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei nämä kommentoijat ole ihan ymmärtäneet, mistä oli kysymys. Eihän miestä ole kielletty olemasta synnytyksessä läsnä, vaan mahdollisessa hätäsektiossa ei voi olla. Minullekin on sektio tehty, ja ei siellä leikkaussalissa voinut lapsen isä olla mukana, ainoastaan lääkäri ja hoitajat.
Anteeksi, jos ymmärsin nyt viestisi väärin, mutta kyllä isät noin normaalisti sektioon mukaan pääsee. Hätäsektioon isät/tukihenkilöt eivät usein ole tervetulleita, mutta suunniteltuun ja kiireelliseen sektioon isä/tukihenkilö saa ainakin pääsääntöisesti tulla mukaan. Toki näissä jotain eroja varmaan on sairaalakohtaisesti, mutta useamman sektion kokemuksella on ainakin itsellä tällainen tuntuma.
Mies synnytti, tarvittiin voimapihtejä :(
Vierailija kirjoitti:
Itsehän se mies alkoi puhua ihan sekoja pommeista ja otti metallikuula-aseen mukaan synnytykseen. Henkilökunta saa pitää huolen työturvallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa no sehän selittääkin miksi vaimoon tarvitsi lukita itsensä ketjulla kiinni?!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän siinä ensimmäisenä tulee mieleen, pilluvahtina pitää olla jopa synnytyssairaalassa.
Vahtisipa joku muakin noin tarkkaan🥺
T: kilttimies
Mikä sua riivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän siinä ensimmäisenä tulee mieleen, pilluvahtina pitää olla jopa synnytyssairaalassa.
Vahtisipa joku muakin noin tarkkaan🥺
T: kilttimies
Mikä sua riivaa?
Kylmän kaljatölkin suudelma lohduttaa, kun naiset tekee lapsia vain kahlinnan ja pommiuhan synnärillä järkkääville jännämiehille. 🥺
Oliko kenties vieraalta maalta tämä outo pariskunta? Niin tai näin, lapsiparka! Täysin seinähullu isä!
Älä nyt. Nuorena kaikille tulee pieniä kummallisia ideoita..