Mieheni on lottovoittoa parempi löytö
Minulla kävi tuuri, kun löysin mieheni seitsemän vuotta sitten deittipalstalta. En aluksi edes tajunnut, kuinka hyvä tuuri. Olin ensin vähän skeptinen sen suhteen, onko mies tosiaan sitä mitä väittää, koska suurin osa valehtelee deittiprofiileissaan tai sitten luulot on muuten vain liian suuret itsestä.
En laittanut omaa kuvaani sivustolle, jotta sain käydä rauhassa läpi miesten profiileita ja ottaa yhteyttä vain kiinnostavimpiin. Muiden joukosta erottui ilmoitus, jossa mies kertoi olevansa eronnut isä, DI, työskenteli teknologia-alalla, eikä ollut uskovainen tai kiinnostunut politiikasta. Hän oli savuton, raitis ja urheilullinen. Oli vakavissaan liikkeellä etsien loppuelämän suhdetta ja piti koti-illoista. Harrastuksena moottoriurheilu, liikunta ja kokkaaminen. Kävi vielä ilmi, että hän asui aika lähellä, joten tapailun aloittaminen oli helppoa.
Tutustuessamme paremmin sain huomata, että miehellä oli oma elämä ja talous hallinnassa ja hän huolehti kaikista asioistaan jämptisti. Peukalo ei ollut keskellä kämmentä, vaan hän korjasi muitta mutkitta hajonneita kodinkoneita ja laitteita. Nikkarointikin sujui ja pian meillä oli menossa pieniä kodin kunnostus- ja remontointitöitä. Myös autoja hän osaa korjata. Aloimme harrastamaan yhdessä molempia kiinnostavia liikuntalajeja. Menimme muutaman vuoden kuluttua kihloihin ja edelleen olemme onnellisia, suunnittelemme naimisiin menoa.
Keskustelemme kaikesta mahdollisesta ja olemme läsnä toisillemme. Meillä on hyvä ja lämmin tunneyhteys.Tuemme, kannustamme ja kunnioitamme toisiamme ja olemme yhdessä hyvä tiimi. Mies tekee todella hyvää ruokaa ja tarttuu kotitöihin täysin itsenäisesti. Hän on luonteeltaan ahkera, kiltti ja avulias sekä poikkeuksellisen fiksu ja älykäs. Sain paljon enemmän mitä edes osasin pyytää. Olen ikionnellinen ihanasta miehestäni ja parasta on, että hän on yhtä onnellinen saadessaan olla minun kanssani.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet edelleen sinkku ?
Onko luetun ymmärtämisessäsi jotain ongelmia vai onko mielestäsi kihloissa oleva sinkku? ap
Kyllä, se mies on täysi impotentti.
Tosin, jotenkin virkistyi kun vieraili luonani.
Terv. Eräs Erika💃💃💃💃💃
Ps. Saattaa olla, että se toi ap:lle jonkun, no ei niin mukavan pikku "tuliaisen".
Mutta mitäs näistä, elämää se vain on
Vierailija kirjoitti:
Itselläni melko samanlainen kokemus, mutta mies on työtön. Paras mahdollinen mies minulle <3
Onnittelut hyvästä parisuhteesta. Eihän se minunkaan rakkauttani mihinkään muuttaisi, vaikka mies jäisikin työttömäksi. ap
Vierailija kirjoitti:
Terv. Eräs Erika💃💃💃💃💃
Ps. Saattaa olla, että se toi ap:lle jonkun, no ei niin mukavan pikku "tuliaisen".
Taitaa nyt jollain Erkillä olla tuska päällä, kun joku nainen on löytänyt hyvän miehen. Voin hieroa vähän lisää suolaa haavoihin kertomalla, ettei mieheni ole impotentti enkä ole saanut mitään pikku tuliaisia, sillä mieheni on fiksu, älykäs ja rakastunut. ap
Vierailija kirjoitti:
Ap saa provoiludiplomin, niin voivat sitten yhdessä mielikuvitusmiehensä kanssa kehystää ne diplominsa seinälle.
Ja tietysti hankkia puserot, pipot yms. rekvisiittaa mistä nämä upeat ja etenkin uniikit arvonimet käyvät selväksi🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Miksi jollekin normaali hyvä parisuhde, jossa toista kunnioitetaan ja rakastetaan ja tehdään asioita yhdessä, kuulostaa mielikuvitukselliselta? Onko jonkun elämä oikeasti niin surullista, ettei ole saanut kokea oikeaa rakkautta tai edes hyvää ihmissuhdetta? Vai onko kyse kateudesta, kun joku mies onkin itseä kelvollisempi ja osaavampi? Vai mistä tällaiset kommentit oikein kumpuavat? Tällaisten kommenttien jälkeen tunnen olevani entistä onnekkaampi, kun olen onnistunut löytämään täysipäisen miehen. ap
Vierailija kirjoitti:
Jos todella näin niin olen onnellinen teidän puolesta. Maailma kaipaa enemmän kivaa elämää. 💖
Kiitos. Näin se on. Olen saanut ihan riittävästi kokemusta elämän kurjista puolista, joten osaan todellakin arvostaa tätä onnellista olotilaa, ihanaa miestäni ja nykyistä täydellistä elämääni. ap
Ei tuo nyt mikään ihanne ole, kun miehellä on jo lapsi(a?) ennestään.
Samoin mä oon löytänyt elämäni miehen. Se rakastaa mua aidosti vaikka olen epätäydellinen ja elämäni täynnä ongelmia. Aiotaan mennä naimisiin. Ihan epätodellista, en olisi koskaan uskonut että näin käy elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt mikään ihanne ole, kun miehellä on jo lapsi(a?) ennestään.
On ehdottomasti ihanne siinä tilanteessa, kun naisellakin on lapsia, eikä halua enempää. Ei tarvitse kokea enää pikkulapsiperhevaihetta, vaan pystyy vapaammin keskittymään aikuisten parisuhteeseen, kun lapset ovat jo omatoimisia ja itsenäisiä. ap
Vierailija kirjoitti:
Samoin mä oon löytänyt elämäni miehen. Se rakastaa mua aidosti vaikka olen epätäydellinen ja elämäni täynnä ongelmia. Aiotaan mennä naimisiin. Ihan epätodellista, en olisi koskaan uskonut että näin käy elämässäni.
Onnittelut! Kaikki me olemme epätäydellisiä. On onnekasta löytää oman vastinkappaleensa. ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten sä heräsit.
Kiitos. Tämä vahvisti sen, että elän todellakin nyt unelmaelämääni. Ensin ajattelin, että tämä olisi ihan normaaliarkea suurimmalle osalle, mutta tämän ketjun vastausten perusteella ei näytä siltä. Olen siis onnekas saadessani kokea tämän onnen. ap
Vierailija kirjoitti:
Tollot kannustaa tolloa...
Tollot täällä huutaa provoa...
Olen todella onnellinen puolestasi! :) Tai siis kummankin puolesta.
Samoin minun mies. Mieheni ei ollut rikas eikä komea vaan tavallinen raksamies mutta sitäkin mukavampi ja aina auttanut kotitöissä ja auttanut kaikessa. Mieheni on kumppani johon on voinut aina luottaa ja ollaan oltu yhdessä 14 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Terv. Eräs Erika💃💃💃💃💃
Täysi idiootti vetää Erika tähän. Erikalla on vakisuhde ollut jo jonkun aikaa ja hyvin menee muutenkin. Viime vuonna tienasi puoli miljoonaa
Vierailija kirjoitti:
Ylläri pylläri, mies on DI.
Ihmettelen että taloudessa on aina kodinkoneet ja autot rikki. Taitaa DI olla työtön ja vähävarainen. Mutta hienoa että naiselle tämä ei ole onglma vaan hän on onnellinen.
Lotossa on vain miljoona potit, miehen siemensyöksyssä saat käteen huomattavasti enemmän, taidat olla laskelmoiva nainen/mies.
Vierailija kirjoitti:
Lotossa on vain miljoona potit, miehen siemensyöksyssä saat käteen huomattavasti enemmän, taidat olla laskelmoiva nainen/mies.
Mitä laskelmoivaa siinä on, kun kaksi ihmistä on parisuhteessaan onnellisia? ap
Miksi DI on sinulle yllätys? Mielestäni ihan normaali asia, että moni on kouluttautunut DI:ksi. Omassa suvussa ja lähipiirissä meitä insinöörejä on melko paljon. Itsekin olen insinööri ja lähimmistä työtovereista suurin osa on insinöörejä. En siis ihan ymmärrä, mikä on ongelmasi. ap