Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Flamingo Span toimitusjohtaja Sanna Himberg ei tee töitään?

Vierailija
23.02.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011053574.html

Kuinka monta tällaista juttua on saanut lehdistä lukea?

Ei pitäisi estäminen olla vaikeaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se yksi ja viimeinen kerta, kun lapsien kanssa on liikkeellä se vähän pahempi ja vahvempi perheenisä joka vie perheensä allastiloista  ja tulee itse ojentamaan pervoja.

Toinen tie on vaatia 6kk vankeutta, koska lapset joutuivat todistajiksi. Siinä sitten pervot hakevat töitä tuomiolla sukupuolisiveellisyyttä loukkaava käytös.

Vierailija
2/7 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompikumpi nukkuu, joka stevari tai toimitusjohtaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se yksi ja viimeinen kerta, kun lapsien kanssa on liikkeellä se vähän pahempi ja vahvempi perheenisä joka vie perheensä allastiloista  ja tulee itse ojentamaan pervoja.

Toinen tie on vaatia 6kk vankeutta, koska lapset joutuivat todistajiksi. Siinä sitten pervot hakevat töitä tuomiolla sukupuolisiveellisyyttä loukkaava käytös.

Eikö se oo K-18 paikka.

Vierailija
4/7 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on monesti ******* ku nähny miten joku saa pesää ja minä en.

Vierailija
5/7 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se oo K-18 paikka.

Ei ole.

Vierailija
6/7 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli niin surkeaa selittelyä ja silittelyä. Potkut tuollaisille ja joku roti paikkaan. Ei kukaan halua uida jonkun spermassa ja pilluliisteissä.

Vierailija
7/7 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se oo K-18 paikka.

Ei ole.

On se aikuisten puoli k18, jossa tuota tapahtuu Lapsilta pääsy kielletty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan