Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sellainen naismainen piirre miehessä tai miesmäinen piirre naisessa, joka ei sinua haittaa?

Vierailija
23.02.2025 |

Onko se mikä se on?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alanuolitetaan, kun asetutaan miesten puolelle.

Vierailija
62/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ihmisten piirteet haittaa, jos ne ihmiset ei käy mun iholle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos mies tykkää siivota, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, kasvattaa kasveja, hoitaa puutarhaa, neuloa, sisustaa

Onnea vain kotiorjan löytämiseen. Kertoo paljon, kun näkee miehen vain kodinhoitajana.

Ei tämän viestin pitänyt olla negatiivinen :) en etsi tälläistä miestä, mutta hyväksyn mieheltä nämä hommat , jos haluaa tehdä:) vastaavasti nk. miesten töistä voisin itse tehdä: nurmikon ajo, pensasaitojen leikkaus, renkaiden vaihto, maalaushommat, puiden pilkkominen, lamppujen vaihto.....:)

Vierailija
64/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihme? Palsta täynnä nuoria miesvihaajia ja katkeria keski-ikäisiä muijia.

Vierailija
65/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyönti on hyvä asia miehessä. 

On ihanaa kun pyytää miestä tuomaan jotain hyvää, ja hän tuo selleriä. 

Kasvissyöjänä pärjää kyllä oikein hyvin syömättä koskaan selleriä. 

Vierailija
66/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihme? Palsta täynnä nuoria miesvihaajia ja katkeria keski-ikäisiä muijia.

Mitä vihaa siinä, jos ei siivoilut, kokkailut ja hortoilut haittaa?

Vierailija
67/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kodin siisteyden arvostaminen. Päinvastoin, koen sen herrasmiehen merkiksi, kun koti on siisti ja tiptop. Ja sellainen äijämäinen: pizzalaatikoin, tyhjien kaljatölkein ja likaisin keittiöin "sisustettu" murju on hyvin epämiellyttävä. Koko ihmisestä tulee likainen kuva.

Olet pakko-oireinen. 

Olet sontainen ja saamaton.

Vierailija
68/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä nyt sitten oikeastaan on naismainen piirre, mutta tuli mieleen, että pari kaveriani olivat joskus sitä mieltä että isäni on naismainen. Ihmettelivät siis sitä, kun isälleni oli itsestäänselvyys, että hän osallistuu vanhempana lastenhoitoon, kotitöihin jne siinä missä äitikin. Tykkäsi viettää aikaa lasten kanssa, oli huolehtiva ja hoivaava, arvosti puhtautta ja siisteyttä, pesi pyykit, viikkasi ja tarvittaessa korjasi vaatteet, osasi laittaa lasten hiukset ja kotona osasi miettiä mikä on kivannäköistä. Isällä myös on hyvät sosiaaliset taidot ja hänen kanssaan on helppo jutella, hänen ei ole vaikea puhua tunteistaankaan. Toisaalta, isä jäi yksin kun olin yläasteikäinen ja äitipuoleni kuoli.

Minua ei haittaa lainkaan että omassa miehessänikin on tällaisia piirteitä. En suoraan sanoen edes jaksaisi miestä jolle kotityöt on ongelma ja jonka kanssa ei voisi puhua asioista.

Vierailija
69/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, jos nainen osaa ajaa autoa.

Sinä olet suvaitsevainen heppu. :I

Vierailija
70/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yhtään haittaa vaimon tekninen nerokkuus....siitä on paljon hyötyä ja säästää rahaa. Ei haittaa että se on mua parempi monissa sellaisissa jutuissa missä miehet mielletään yleensä paremmaksi. Ei haittaa että se on insinööri. Ei haittaa myöskään insinöörihommmista tuleva hiton hyvä palkka. Ei myöskään haittaa vaimon älykkyys ja fiksuus. Arvostan.

Vierailija
71/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos mies tykkää siivota, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, kasvattaa kasveja, hoitaa puutarhaa, neuloa, sisustaa

Onnea vain kotiorjan löytämiseen. Kertoo paljon, kun näkee miehen vain kodinhoitajana.

Minulla on tuommoinen mies. Hoitaa myös lapsia. Tosin ei se neulo, mutta muuten on käsistään kätevä. Ja sängyssä samoin. Hyvä mies on kieltämättä. 

Vierailija
72/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuommoinen mies. Hoitaa myös lapsia. Tosin ei se neulo, mutta muuten on käsistään kätevä. Ja sängyssä samoin. Hyvä mies on kieltämättä. 

Ai niin ja se osaa myös soittaa ja laulaa. Ja kierrättää. Ei haittaa ollenkaan. 

Vierailija
73/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa jos mies meikkaa. 

Vierailija
74/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilevat, kovaääniset, tatuoidut, tupakoivat pro-choice -naiset on karmeita tapauksia

Vierailija
75/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehvakas, kiroileva, kaljaa juova, tatuoitu lyhyttukkainen, huonohampainen isokokoinen nainen on tosi hot 🤣🤣🤣😅😅😆😁😁😅🤣🤣

Vierailija
76/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta mies saa olla muuten kuin nainen, kunhan on ulkoisesti mies, eleet ja liikkeet ja ääni ja tuoksu miehen ja ei ole hirveän kiinnostunut ulkonäöstään. Ja on kiinnostunut naisista romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä.

Entäpä sitten valkoinen mies?

Vierailija
77/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellainen poikatyttötyyli naisella on mielestäni joskus aika viehättävä. Jopa melko lyhyet voivat toimia jne. Käytöksen suhteen taas ei haittaa ollenkaan, jos nainen vaikka tykkää pelata videopelejä ja muuta vähän sellaista miesnörttimäistä, vaikken edes itse ole mikään gameri varsinaisesti.

Vierailija
78/93 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta mies saa olla muuten kuin nainen, kunhan on ulkoisesti mies, eleet ja liikkeet ja ääni ja tuoksu miehen ja ei ole hirveän kiinnostunut ulkonäöstään. Ja on kiinnostunut naisista romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä.

Entäpä sitten valkoinen mies?

Hehe. :) Ihan samat. Tai vaikka olisi mustavalkoinen. 

Vierailija
79/93 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loogisesti ajatteleva ja itse asiaan keskittyvä nainen on parempi kuin se tyypillinen epälooginen nainen, joka käyttää vähäiset keskittymisvoimavaransa siihen miten asia sanotaan eikä siihen mitä sanotaan. 

Vierailija
80/93 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihasten näkyminen naisella ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi