Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehillä ei ole enää leveitä hartioita?

Vierailija
23.02.2025 |

Nykyään näkee yhä useammin sitä, että naisella on leveämmät hartiat kuin miehellään. Mutta tämä ei johdu siitä, että naisten hartiat olisi leventyneet, vaan selvästi miehillä on nykyään lähinnä kapeita pullohartioita.

En pidä tästä ollenkaan.

Kommentit (302)

Vierailija
201/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus katoin jotakin eläinlääkäriohjelmaa ja toi lyttykuonoisuus on ilmeisesti koirilla esiintyvä kehitysvamma. :(

Oho väärä ketju. 😆

Vierailija
202/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on leveät hartiat, vaikka en ole harrastanut koskaan yhtään mitään urheilua, jotenkin ikinä oikein syttynyt pallopeleistä. Enkä tiedä olisiko meidän perheessä edes ollut varaa mitään ihan todenteolla harrastaa. Sanoisin tämän olevan perinnöllinen juttu. En ikinä ole tullut ajatelleeksi tämän olevan naisille mikään erityisen mieleinen juttu. Jotenkin ajatellut aina, että kehuvat kun ovat kivoja likkoja.

Kyllä leveät hartiat ja kapea vyötärö miehellä on miellyttävää katseltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uinti, hiihto, sali leveämmät hartiat 

Geenit. 

Uimareilla ei ole leveät hartiat uimisen ansiosta, vaan he ovat uimareita, koska heillä on geneettisesti leveät hartiat.

Nimenomaan. Geenit ovat antaneet heille ruumiinrakenteen, joka on eduksi kyseisissä lajeissa. Samoin kuulantyöntäjät, painonnostajat yms.. kilpailussa menestyneet eivät ole geneettisiä hiirulaisia, joista olisi harrastuksen myötä tullut rotevia, vaan he pärjäävät voimalajeissa, koska ovat kehotyypiltään rotevia.

Rotevaksi ei tulla noin vaan. Rotevaksi tullaan syömällä hyvin. Eikä kenellekään tule leveitä hartioita itsestään. Halutakseen jonkun ruumiinrakenteen niin sen eteen on tehtävä työtä.

Vierailija
204/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan liikunnan puute ja yleinen passiivisuus. Ne leveät hartiat on lihasta. 

Ei ole. Hartioiden leveys on ennen kaikkea luustosta kiinni. 

https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fpreview.redd.it%2Fwhat-i…

Totta, mulla ei oo lihasta ja hartiat on leveät.

Vierailija
205/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katsoin äsken ampumahiihtoa ja ihailin norjalaisen endre strömsheimin raamikkuutta. Vastaavanlainen "ladonovi" on tavishiihdon puolella ruotsalainen edvin anger.

Ovat siis kaikkinensa varsin sopusuhtaisia ja solakoita eikä yhtään salimake-bullmentuloita vaikka ovatkin raamikkaita ja harteikkaita.

Samaa katselin itsekin. Olisi kiva tuupata tuollaista kaveria ahteriin ja pidellä sen kasseja kourassa.

M41

Vierailija
206/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ei voi olla leveitä hartioita, joten jos niitä ei miehillä ole, sitten niitä ei ole kellään. Suoraan sanottuna todella vahingollinen trendi.

Voi olla ja on.

Vierailija
207/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit. 

Uimareilla ei ole leveät hartiat uimisen ansiosta, vaan he ovat uimareita, koska heillä on geneettisesti leveät hartiat.

Nimenomaan. Geenit ovat antaneet heille ruumiinrakenteen, joka on eduksi kyseisissä lajeissa. Samoin kuulantyöntäjät, painonnostajat yms.. kilpailussa menestyneet eivät ole geneettisiä hiirulaisia, joista olisi harrastuksen myötä tullut rotevia, vaan he pärjäävät voimalajeissa, koska ovat kehotyypiltään rotevia.

Rotevaksi ei tulla noin vaan. Rotevaksi tullaan syömällä hyvin. Eikä kenellekään tule leveitä hartioita itsestään. Halutakseen jonkun ruumiinrakenteen niin sen eteen on tehtävä työtä.

Mulla on leveät hartiat, vaikka haluaisin niiden olevan kapeat. Sopivia vaatteita on vaikea löytää, kun naistenvaatteita ei ole tehty leveille hartioille. En todellakaan ole tehnyt töitä näiden eteen vaan ovat aina olleet tällaiset. 

Jos on kapeat hartiat, niitä voi kyllä treenata sillä tavalla leveämmän näköisiksi treenamalla hartioita ja latseja. Olkapää ikäänkuin aukeaa/laajenee ulospäin. Mutta pienentäminen on ihan mahdotonta.

N32

Vierailija
208/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on leveät hartiat, vaikka en ole harrastanut koskaan yhtään mitään urheilua, jotenkin ikinä oikein syttynyt pallopeleistä. Enkä tiedä olisiko meidän perheessä edes ollut varaa mitään ihan todenteolla harrastaa. Sanoisin tämän olevan perinnöllinen juttu. En ikinä ole tullut ajatelleeksi tämän olevan naisille mikään erityisen mieleinen juttu. Jotenkin ajatellut aina, että kehuvat kun ovat kivoja likkoja.

Kyllä leveät hartiat ja kapea vyötärö miehellä on miellyttävää katseltavaa.

Jep.

Vierailija
209/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit. 

Nimenomaan. Geenit ovat antaneet heille ruumiinrakenteen, joka on eduksi kyseisissä lajeissa. Samoin kuulantyöntäjät,  painonnostajat yms.. kilpailussa menestyneet eivät ole geneettisiä hiirulaisia, joista olisi harrastuksen myötä tullut rotevia, vaan he pärjäävät voimalajeissa, koska ovat kehotyypiltään rotevia.

Ehei. Minä olen hoikka ja vain vähän urheileva nainen. Mulla on geneettisesti isot hartiat. Joudun ostamaan paidat pari numeroa isompaa kokoa kuin housut tai hameet. Olen mallia Miitta Sorvali ja Paula Koivuniemi. Jalat on hoikat ja selluliitittömät.

Vierailija
210/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miski naisilla ei nykyään ole näin symmetrisiä kasvoja?

https://criticalbody.com/wp-content/uploads/2022/06/14-in-shoulders.jpg

Ei kenelläkään ole symmetrisiä kasvoja, eikä niitä vaadita edes miss Universum kauneuskilpsilussa. 

Esim. Miss Universum Anne Pohtamolla on erityisen epäsymmetriset kasvot. 

Tuohan oli selvä trollaus, katsoitko millainen hirvitys tuon linkin takaa löytyi? :D

Vierailija
211/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla ei ole enää luonnollisen isokokoisia tissejä ja tiimalasivartaloa ...

Ennen oltiin kyllä aika pienirintaisia, isot rinnat on lisääntyneet ylipainoisuuden ja silikonien myötä.

Vierailija
212/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään istutaan koneella, ei harrasteta eikä tehdä fyysisiä töitä. Eihän ne lihakset silloin kehity. Ihmisillä on myös todellahuono ryhti, nuoremmilla.

Onko hartiat lihasta?

Eikö leveillä hartioilla tarkoiteta geneettistä luuston rakennetta?

https://i.redd.it/4vsrnvsmynod1.jpeg

Oikeassa olet

Vierailija
213/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valinneet kapeaharteisia miehiä. Olen uimari ja sen lisäksi olen perinyt pitkät solisluut, se oli monelle miehelle ongelma. Omalla miehelläni onkin minua leveämmät hartiat, eli jos lapsia saadaan niin valitettavasti tulevat todennäköisesti perimään ne meiltä kummaltakin. No, onhan se etu sitten ikääntyneenä kun ei heti ensimmäisenä mene lysyyn. 

Näkyvät solisluuthan on kaunista.

Vierailija
214/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio. Miehet ovat naisistuneet ja naiset miehistyneet. Naiset ovat pidempiä ja isompia kuin ennen, miehet lyhyempiä ja pienempiä kuin ennen. Kulkeeko evoluutio pikkuhiljaa androgyyniyttä kohti? Sukupuolesta tulee vähitellen sosiaalinen konstruktio, jonka jälkeen se lakkaa olemasta? 

Eikös ne suomalaisten miesten ihailemat virottaret ja venäläiset olleet pidempiä ja silti naisellisempia kuin suomalaiset persjalkaiset naiset? Vai eivätkö olekaan enää niin naisellisia? Ehkä se juna sitten meni.

Slaavit on harteikkaita xD

Vierailija
215/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillain on, mutta kuntosalia se useimmiten vaatii ja moni ei jaksa käydä niin paljon kuntosalilla, että tulisi leveät hartiat tai ei osaa treenata niin, että ne tulisivat.

Vierailija
216/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset jotka sanotte omaavanne luonnostaan leveät hartiat niin onko ne suoraviivaiset hartiat vai onko kaarevat, että olkapäät näyttävät olevan tasoa alempana?

Voin kuvitella ruumiinrakenteeseen verrattuna hartiat näyttävän leveiltä. Eihän ihmisillä olkapäiden etäisyys vaihtele paljoa kokoonsa nähden. Mä oon nähnyt muutamia naisia, joilla on miehiset hartiat ja silloin on kyse lihaksesta.

Vierailija
217/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te naiset jotka sanotte omaavanne luonnostaan leveät hartiat niin onko ne suoraviivaiset hartiat vai onko kaarevat, että olkapäät näyttävät olevan tasoa alempana?

Voin kuvitella ruumiinrakenteeseen verrattuna hartiat näyttävän leveiltä. Eihän ihmisillä olkapäiden etäisyys vaihtele paljoa kokoonsa nähden. Mä oon nähnyt muutamia naisia, joilla on miehiset hartiat ja silloin on kyse lihaksesta.

Minulla on leveät, en treenaa ja ne on siis suoraviivaiset.

Vierailija
218/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen masuliininen mies-ihanne on että pylly on  95 cm leveämpi kuin hartiat.

Vierailija
219/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoppa vaikka netistä lihaksikkaiden naisten hartioita, niin todellakaan kaikilla ei ole leveät ja maskuliiniset, vaan ainoastaan lihaksikkaat. Sitten on naisia, joilla ei juuri lihasta ole, mutta silti hartiat on leveät. 

Vierailija
220/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla joitain esimerkkejä leveäharteisista, mutta hoikista naisista. Myös kapeaharteisesta naisesta oli kuva. Näkee hyvin, että kyse on tosiaan luuston mallista. 

https://www.girlsaskguys.com/guys-behavior/q391749-guys-do-you-like-bro…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän