Kuinka tärkeää sinulle nainen on, että miehellä on suht uusi ja hieno auto?
Itselleni todella tärkeää. En suostu vanhan auton kyytiin.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Tähän vastanneet ovatkin köyhiä miehiä, jotka puolustelevat valintaansa ja köyhyttään. Voi voi. t.ap
Höpöhöpö. Eikö lohkee muuten kuin bemarillasi. Varmaan hieno luonne sinulla
Ei lainkaan tärkeää. Miehelläni ei ole koskaan ollut autoa, eikä itsellänikään. Hommataan, jos elämäntilanne sen vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan tärkeää. Uusi ei tarvitse olla, kunhan sitä ei tarvitse koko ajan käyttää huollossa.
Kaikkia autoja tarvii. Osa ei käytä, ja sen kyllä huomaa. Kivempi ajaa huolletulla. Naiset sanoo aina ettei oo väliä, mutta kaikki lopulta tykänneet bemarikyydeistä ja antaneet seksiä. Toista ois mennä hakemaan nainen treffeille jollain punaisella yariksella tai vastaavalla paskalotjalla. Ei sais muuta kuin happaman irvistyksen.
Ehkäpä nuoreen 18v bimboon tällainen vielä tepsii.
No niinpä! Viime vuonna sain seksiä 19- ja 20-vuotialta naisilta. Kummatkin tykkäsi kyydeistä. Aika hyvin tällaiselta nelikymppiseltä karvanaamalta.
Kylläpä kuulostaakin dorkalta tuollainen naisilla fleksaaminen niiden iän perusteella. Yhtä typerältä kuin jos nainen luettelisi, että on saanut seksiä Ferrari- ja Aston Martin-kuskeilta.
Ollaan eletty ilman autoa monta v
Täällä maalla pitää olla jokaisella auto. Miehelläni on pakettiauto, koska se on hänen mielestään kiva esim. mökkireissuilla. Itse ostin itselleni omilla rahoillani viimevuonna aivan uuden auton, jonka pesen, vahaan, imuroin ja tankkaan itse. Vaihdossa annoin 5v. vanhan auton, jonka myös ostin itse. En halua olla auton suhteen miehestä riippuvainen, koska olen tehnyt 45 vuoden työuran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan tärkeää. Uusi ei tarvitse olla, kunhan sitä ei tarvitse koko ajan käyttää huollossa.
Kaikkia autoja tarvii. Osa ei käytä, ja sen kyllä huomaa. Kivempi ajaa huolletulla. Naiset sanoo aina ettei oo väliä, mutta kaikki lopulta tykänneet bemarikyydeistä ja antaneet seksiä. Toista ois mennä hakemaan nainen treffeille jollain punaisella yariksella tai vastaavalla paskalotjalla. Ei sais muuta kuin happaman irvistyksen.
Ehkäpä nuoreen 18v bimboon tällainen vielä tepsii.
No niinpä! Viime vuonna sain seksiä 19- ja 20-vuotialta naisilta. Kummatkin tykkäsi kyydeistä. Aika hyvin tällaiselta nelikymppiseltä karvanaamalta.
Kylläpä kuulostaakin dorkalta tu
Oletko happama, kun kukaan herrasmies ei pyydä sinua treffeille ja järjestä sellaisia? Ei vanhat naiset edes osaa arvostaa kunnon treffejä, vaan jo ekoilla treffeillä kinuavat parisuhdetta ja pihtaavat seksiä. Eihän kukaan itseäänkunnioittava mies sellaiseen lähde mukaan.
Ei yhtään tärkeää. Kunhan auto on luotettava eikä hajoa matkalla, niin on hyvä. Itse asiasssa vanhemman malliset autot miellyttävät silmääni enemmän kuin nykyautot.
En myöskään halua autohullua miestä, joku raivohullu audeineen olisi kauhistus.
Tuntuu kivalta, kun mies kysyy, vastaako auton imuroinnin taso rouvan laatuvaatimusta.
Sanotaan näin, että jos miehellä olisi joku tosi hieno auto tai miehen mielestä tosi hieno auto, niin se olisi dealbreaker ja mies ei jatkoon. Autoaan palvovalla miehellä ja mulla ei olisi tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tasoon vaikuttaa raha ja status joten hieno sekä kallis auto vaikuttaa miehen tasoon positiivisella tavalla.
Jos mies ajaa kalliilla audilla,mersulla tai bemarilla niin se nostaa miehen tasoa kun taas halvalla toyotalla jos se ajaa niin se voi jopa laskea miehen tasoa.
Menestynyt ja tasokas mies voi ajaa hyvällä ja kalliilla autolla, mutta silti auto on vain käyttöesine. Joku muu huoltaa ja kiillottaa sen. He vain ajavat tai istuvat kyydissä
Ap ei vaikuta tällaiselta mieheltä, koska hänenelle auto on eriittäin tärkeä. Silloin se menee ohi vaimon, lasten ja kodin. Pelkkä egon pönkittäjä ja muna, kun muuta munaa ei mieheltä löydy. Autoa hyväillään enemmän kuin vaimoa ja siihen satsataan enemmän kuin lapsiin.
Ei kiitos.
Eikö ap ole nainen?
&
Näin minäkin ajattelin, että ap on nainen, joka ei suostu istumaan miehen vanhaan autoonn.
Jos tyypillä olisi Tesla, en huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyypillä olisi Tesla, en huolisi.
Naurattaa, kun täällä mammat puhuu aivan kuin olisi valinnanvaraa, vaikka yksikään mies ei ole suoatunut lähelle 15 vuoteen.
Jos miehellä uusi auto jätän hänet heti. Luusereilla on uuden autot.
Lähinnä miten käy verotuottojen kun sitten suuret ikäluokat lopettaa autoilun mikä ollut heille vielä hyvin tärkeää?
Bosslady ei kyllä minkään -98 corollan kyytiin tule!
Youtubessa hauska video missä nainen antaan miehelle pakit kadulla. Mies kävelee urheiluautolle ja starttaa niin tsirbula kipittää korkkareissa autolle! Niin se mieli muuttuu 👍
Kuha ei ole esim. bemari. Ei tarvitse olla uusi auto. Sekin käy että ei ole autoa.
Auto ei voisi vähempää kiinnostaa, mut jos miehellä sattuis olemaan moottoripyörä, niin se innostais...
niin ja siis tietenkin hain treffeille ja vein heidät kotiin treffien päätteeksi, koska mun deittien ei tarvitse kävellä, tai tulla bussilla, vaan saa herraamiesmäistä kohtelua ja huomiota alusta loppuun