Kuinka tärkeää sinulle nainen on, että miehellä on suht uusi ja hieno auto?
Itselleni todella tärkeää. En suostu vanhan auton kyytiin.
Kommentit (107)
Miehen tasoon vaikuttaa raha ja status joten hieno sekä kallis auto vaikuttaa miehen tasoon positiivisella tavalla.
Jos mies ajaa kalliilla audilla,mersulla tai bemarilla niin se nostaa miehen tasoa kun taas halvalla toyotalla jos se ajaa niin se voi jopa laskea miehen tasoa.
Ei haittaa, vaikka miehen auto ei minua miellyttäisikään. Itselläni on uusi ja huomattavan kallis auto josta iloitsen. Ammatiltani olen automekaanikko joten autot sinänsä kyllä kovastikin kiinnostavat minua jo ihan ammatillisessa mielessä, mutta ei minua kenenkään muiden autot mitenkään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaa enemmän se, millaista autoa itse ajan.
Mitä? Voiko nainen olla vastuullinen aikuinen?
Vanha Aston Martin ja Jaguar käy ihan hyvin.
Audi- tai ladamiehet taas menee suoraan liuskaan.
Saahan niitä uusia autoja, pankin nimiin jos ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaa enemmän se, millaista autoa itse ajan.
Mitä? Voiko nainen olla vastuullinen aikuinen?
Jo monen vuosikymmenen ajan nainen on voinut itse hankkia ajokortin ja auton omilla palkkatyöllään saamillaan rahoillaan. Eikö olekin hassua?
Minkäs ikäinen mies aloituksen teki?
Oletko ap homo? Nainen et ainakaan ole.
Minulle on sinänsä ihan sama millainen auto miehellä on, kunhan se on siisti eikä mikään roskia täynnä oleva sikolätti. Edellisellä miehellä ei kyllä ollut ajokorttia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tasoon vaikuttaa raha ja status joten hieno sekä kallis auto vaikuttaa miehen tasoon positiivisella tavalla.
Jos mies ajaa kalliilla audilla,mersulla tai bemarilla niin se nostaa miehen tasoa kun taas halvalla toyotalla jos se ajaa niin se voi jopa laskea miehen tasoa.
Höpöhöpö.
Miehen tasoa ja satusta nostaa eniten luovuus ja äly. Ei älyn ja karisman puutetta voi millään autolla kompensoida.
Juu ei kiinnosta munanjatkemobiilit ja niistä keuhkoaminen.
Jos mies sen sijaan käyttää ylimääräistä varallisuuttaan esimerkiksi kotimaisen luonnonsuojelun tai seurakunnan tukemiseen, olen myyty.
Automies on kokonaisuus, ei siitä voi toista osaa erottaa!
Bemari- ja audimiehet laitan suoraan luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
No, eipä se kallis autoa sitä omaisuutta kerro, auto kun voi olla kalliilla rahoituksella ja sinne ne rahat sitten menevät. Muutaman vuoden päästä pitää auto jo uusia kun on jo vanha auto.
Monellahan se on vanha auto, mutta muuten on omaisuuttaa metsästä sijoitusasuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tähän vastanneet ovatkin köyhiä miehiä, jotka puolustelevat valintaansa ja köyhyttään. Voi voi. t.ap
Ok, Jarmo.
Kaikki auton palvojat ja hinkkaajat kierrän kaukaa. Ne asuu tallissa, eivätkä osaa puhua mistään muusta kuin autoista.
En ole koskaan kokenut sitä. Normaali auto riittää. Olen kokenut nuorena vain mäessä työnnettäviä, kuumenevia ja palavia autoja parilla tyypillä.
Mulla on oma auto. Hutsut ne miesten autoissa istuu saati niitä arvostelee. Kiitos nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tärkeämpää että mies on fyysisesti hyvässä kunnossa ja kulkee lyhyet matkan kävellen tai pyöräillen. Jos auto on, niin toivoisin ettei elämä ja status pyöri sen ympärillä. Kallis ja epäkäytännöllinen, iso auto on minusta nolo ja kertoo typerästä rahan käytöstä.
Pyöräily kertoo hyvästä fyysisestä kunnosta. Uusi ja hieno auto huonosta rahankäytöstä, siitä, ettei osaa säästää ja pankkitilillä ei ole mitään.
En nyt vetäisi ihan tätäkään johtopäätöstä. Jos miehen pankkitilillä on miljoonia, hänellä todennäköisesti on myös joku elämää suuresti helpottava kulkupeli esim. uudehko sähköauto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tärkeämpää että mies on fyysisesti hyvässä kunnossa ja kulkee lyhyet matkan kävellen tai pyöräillen. Jos auto on, niin toivoisin ettei elämä ja status pyöri sen ympärillä. Kallis ja epäkäytännöllinen, iso auto on minusta nolo ja kertoo typerästä rahan käytöstä.
Pyöräily kertoo hyvästä fyysisestä kunnosta. Uusi ja hieno auto huonosta rahankäytöstä, siitä, ettei osaa säästää ja pankkitilillä ei ole mitään.
En nyt vetäisi ihan tätäkään johtopäätöstä. Jos miehen pankkitilillä on miljoonia, hänellä todennäköisesti on myös joku elämää suuresti helpottava kulkupeli esim. uudehko sähköauto.
Mikäli ymmärtää vielä, että auto ei tuo rahaa tilille niin on sijoittanut ne miljoonat kiinteistöihin yms, jotka tuottavat sitä rahaa enemmän. Auto ei ole semmoinen, auto vie rahaa, se ei tuota. Jotka ymmärtää asian, niin ei niillä ole hienoja autoja omia, firman nimissä ne yleensä on.
Ja lisään vielä että kun aikoinaan tapasimme miehellä ei ollut mitään autoa, myöhemmin käytetty vaatimaton pikkuauto. Ei parisuhde ole autosta tai sen laadusta kiinni. Pääasia että arki toimii.