Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tärkeää sinulle nainen on, että miehellä on suht uusi ja hieno auto?

Vierailija
23.02.2025 |

Itselleni todella tärkeää. En suostu vanhan auton kyytiin.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sama parisuhteen kannalta onko miehellä auto vai ei. Olen ostanut itselleni auton jolla pärjään riittävästi. Haen omalla pikkuautollani aina joulukuusenkin kotiin.

Toisaalta kun miehellä nyt on ollut  yli 3 vuotta Tesla Model Y, käytämme sitä enimmäkseen viikonloppuisin ja olen ollut mielelläni sen kyydissä. Oikein hyvä auto.

Aion vaihtaa oman kauppakassini sähköautoon heti kun sopiva pieni ja kohtuuhintainen löytyy. Viimeksi koeajoin MG4:n. Positiivinen yllätys.

Ja lisään vielä että kun aikoinaan tapasimme miehellä ei ollut mitään autoa, myöhemmin käytetty vaatimaton pikkuauto. Ei parisuhde ole autosta tai sen laadusta kiinni. Pääasia että arki toimii.

Vierailija
22/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tasoon vaikuttaa raha ja status joten hieno sekä kallis auto vaikuttaa miehen tasoon positiivisella tavalla. 

Jos mies ajaa kalliilla audilla,mersulla tai bemarilla niin se nostaa miehen tasoa kun taas halvalla toyotalla jos se ajaa niin se voi jopa laskea miehen tasoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, vaikka miehen auto ei minua miellyttäisikään.  Itselläni on uusi ja huomattavan kallis auto josta iloitsen. Ammatiltani olen automekaanikko joten autot sinänsä kyllä kovastikin kiinnostavat minua jo ihan ammatillisessa mielessä, mutta ei minua kenenkään muiden autot mitenkään haittaa.

Vierailija
24/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä kiinnostaa enemmän se, millaista autoa itse ajan. 

Mitä? Voiko nainen olla vastuullinen aikuinen? 

Vierailija
25/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Aston Martin ja Jaguar käy ihan hyvin.

Audi- tai ladamiehet taas menee suoraan liuskaan.

Vierailija
26/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niitä uusia autoja, pankin nimiin jos ei muuten.

Vierailija
27/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä kiinnostaa enemmän se, millaista autoa itse ajan. 

Mitä? Voiko nainen olla vastuullinen aikuinen? 

Jo monen vuosikymmenen ajan nainen on voinut itse hankkia ajokortin ja auton omilla palkkatyöllään saamillaan rahoillaan. Eikö olekin hassua?

Vierailija
28/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen mies aloituksen teki?

Vierailija
29/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap homo? Nainen et ainakaan ole.

Minulle on sinänsä ihan sama millainen auto miehellä on, kunhan se on siisti eikä mikään roskia täynnä oleva sikolätti. Edellisellä miehellä ei kyllä ollut ajokorttia ollenkaan. 

Vierailija
30/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tasoon vaikuttaa raha ja status joten hieno sekä kallis auto vaikuttaa miehen tasoon positiivisella tavalla. 

Jos mies ajaa kalliilla audilla,mersulla tai bemarilla niin se nostaa miehen tasoa kun taas halvalla toyotalla jos se ajaa niin se voi jopa laskea miehen tasoa. 

Höpöhöpö. 

Miehen tasoa ja satusta nostaa eniten luovuus ja äly. Ei älyn ja karisman puutetta voi millään autolla kompensoida.

Vierailija
31/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiinnosta munanjatkemobiilit ja niistä keuhkoaminen. 

Jos mies sen sijaan käyttää ylimääräistä varallisuuttaan esimerkiksi kotimaisen luonnonsuojelun tai seurakunnan tukemiseen, olen myyty.

Vierailija
32/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automies on kokonaisuus, ei siitä voi toista osaa erottaa!

Vierailija
33/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemari- ja audimiehet laitan suoraan luiskaan.

Vierailija
34/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eipä se kallis autoa sitä omaisuutta kerro, auto kun voi olla kalliilla rahoituksella ja sinne ne rahat sitten menevät. Muutaman vuoden päästä pitää auto jo uusia kun on jo vanha auto.

Monellahan se on vanha auto, mutta muuten on omaisuuttaa metsästä sijoitusasuntoihin.

Vierailija
35/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän vastanneet ovatkin köyhiä miehiä, jotka puolustelevat valintaansa ja köyhyttään. Voi voi. t.ap

Ok, Jarmo.

Vierailija
36/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki auton palvojat ja hinkkaajat kierrän kaukaa. Ne asuu tallissa, eivätkä osaa puhua mistään muusta kuin autoista.

Vierailija
37/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut sitä. Normaali auto riittää. Olen kokenut nuorena vain mäessä työnnettäviä, kuumenevia ja palavia autoja parilla tyypillä.

Vierailija
38/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma auto. Hutsut ne miesten autoissa istuu saati niitä arvostelee. Kiitos nam!

Vierailija
39/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tärkeämpää että mies on fyysisesti hyvässä kunnossa ja kulkee lyhyet matkan kävellen tai pyöräillen. Jos auto on, niin toivoisin ettei elämä ja status pyöri sen ympärillä. Kallis ja epäkäytännöllinen, iso auto on minusta nolo ja kertoo typerästä rahan käytöstä.

Pyöräily kertoo hyvästä fyysisestä kunnosta. Uusi ja hieno auto huonosta rahankäytöstä, siitä, ettei osaa säästää ja pankkitilillä ei ole mitään.

En nyt vetäisi ihan tätäkään johtopäätöstä. Jos miehen pankkitilillä on miljoonia, hänellä todennäköisesti on myös joku elämää suuresti helpottava kulkupeli esim. uudehko sähköauto.

Vierailija
40/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tärkeämpää että mies on fyysisesti hyvässä kunnossa ja kulkee lyhyet matkan kävellen tai pyöräillen. Jos auto on, niin toivoisin ettei elämä ja status pyöri sen ympärillä. Kallis ja epäkäytännöllinen, iso auto on minusta nolo ja kertoo typerästä rahan käytöstä.

Pyöräily kertoo hyvästä fyysisestä kunnosta. Uusi ja hieno auto huonosta rahankäytöstä, siitä, ettei osaa säästää ja pankkitilillä ei ole mitään.

En nyt vetäisi ihan tätäkään johtopäätöstä. Jos miehen pankkitilillä on miljoonia, hänellä todennäköisesti on myös joku elämää suuresti helpottava kulkupeli esim. uudehko sähköauto.

Mikäli ymmärtää vielä, että auto ei tuo rahaa tilille niin on sijoittanut ne miljoonat kiinteistöihin yms, jotka tuottavat sitä rahaa enemmän. Auto ei ole semmoinen, auto vie rahaa, se ei tuota. Jotka ymmärtää asian, niin ei niillä ole hienoja autoja omia, firman nimissä ne yleensä on.