Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tärkeää sinulle nainen on, että miehellä on suht uusi ja hieno auto?

Vierailija
23.02.2025 |

Itselleni todella tärkeää. En suostu vanhan auton kyytiin.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä ei ole autoa, minulla on hieno auto 

Vierailija
62/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun takapuoli jotenkin parempi kuin muilla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sillä sillai merkitystä, että mikään sähköhärpäke ei kelpaa. Sellaista kuljettava ei osaa ajaa.

Vierailija
64/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on miehen vaatteet, hienot vanteet miehen korut.

Vierailija
65/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää, itsekkin ajan pösöllä mikä on rullannut jo 14 vuotta. Ja ollut monta omistajaa.

Tärkeätä minusta on että molemmat pystyvät elättämään itsensä. Elämä ns hallinnassa. Sosiaaliset kontaktit kunnossa.

Mutta olenkin vanhempi naisihminen, yli 50 vee.

Vierailija
66/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään tärkeää. Ei tartte edes omistaa autoa.

Vierailija
67/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan tärkeää. Uusi ei tarvitse olla, kunhan sitä ei tarvitse koko ajan käyttää huollossa.

Kaikkia autoja tarvii. Osa ei käytä, ja sen kyllä huomaa. Kivempi ajaa huolletulla. Naiset sanoo aina ettei oo väliä, mutta kaikki lopulta tykänneet bemarikyydeistä ja antaneet seksiä. Toista ois mennä hakemaan nainen treffeille jollain punaisella yariksella tai vastaavalla paskalotjalla. Ei sais muuta kuin happaman irvistyksen.

Ehkäpä nuoreen 18v bimboon tällainen vielä tepsii.

No niinpä! Viime vuonna sain seksiä 19- ja 20-vuotialta naisilta. Kummatkin tykkäsi kyydeistä. Aika hyvin tällaiselta nelikymppiseltä karvanaamalta.

Vierailija
68/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson, että auto on pesty, vahattu ja imuroitu. Hinnalla tai merkillä ei ole merkitystä.

Mun auto ei ole mitään noista.

Mutta kotini on siisti ja kodikas.

Onko ok koska olen nainen?

Vierailija
69/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on uusi auto, viime viikolla ostettu 2001 vuotinen. 

Sulle uusi. 

Vierailija
70/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en oikein erota että mikä ero milläkin autolla on. Mieluiten käytän julkista mutta jos auto on oltava nii itselleni sähköinen sitten. Mutta en mä välitä miehen autosta kunhan pääsen sinne minne olen matkalla.

Vierailija
71/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on sillä sillai merkitystä, että mikään sähköhärpäke ei kelpaa. Sellaista kuljettava ei osaa ajaa.

Millä vuosituhannella tai maaseudulla oikein elät ?

Meidän naapureilla Helsingissä on kaikilla jo sähköauto ?

Vierailija
72/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin varakas ja mies niin jos etsisin pikaista panoseuraa  niin näyttäisin statukseni.

Saisin varmasti koloa instabeibeiltä.

Jos taas järkevää suhdetta etsisin niin ajelisin toyotalla ja status kello sais jäädä kotiin. Samoin merkkivaatteet.

Vierailija
73/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan tärkeää. Uusi ei tarvitse olla, kunhan sitä ei tarvitse koko ajan käyttää huollossa.

Kaikkia autoja tarvii. Osa ei käytä, ja sen kyllä huomaa. Kivempi ajaa huolletulla. Naiset sanoo aina ettei oo väliä, mutta kaikki lopulta tykänneet bemarikyydeistä ja antaneet seksiä. Toista ois mennä hakemaan nainen treffeille jollain punaisella yariksella tai vastaavalla paskalotjalla. Ei sais muuta kuin happaman irvistyksen.

No niinpä! Viime vuonna sain seksiä 19- ja 20-vuotialta naisilta. Kummatkin tykkäsi kyydeistä. Aika hyvin tällaiselta nelikymppiseltä karvanaamalta.

Panitko autossa vai jouduitko maksamaan hotellihuoneen. Oot aika sugardaddy.

Vierailija
74/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla, joten tärkeää on että kortti löytyy. Täällä on todella iso red flag, jos aikuisella ei ole korttia ja autoa. Eihän täällä pärjää ilman. 

Merkillä ei ole väliä. Mutta mua ällöttää, jos auto on sisältä likainen ja haiseva. Jos vaikka sillä on kuskattu koiria. Vanha, hyvin hoidettu auto herättää positiivisia mielikuvia; järkevä rahankäyttäjä, huolellinen ja siisti mies, jolla on elämänhallintaa. Juuri nyt ainoastaan Tesla voisi merkkinä herättää negatiivisia viboja.

Mulle moottoripyörä on plussaa, kun itseltäkin löytyy.

Vierailija
75/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, kun minulla on itselläni oma mieluinen auto. Ja tulee aina olemaan. Miehellä ei edes ole autoa, mutta minä tarvitsen auton, joten se on aina ollut minun nimissäni ja minun kuluriesa.

Vierailija
76/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipiteelläni ei ole varmaan kovin paljon väliä, koska olen epäsuosittu nainen, mutta vastaan nyt kumminkin. Ei ole yhtään väliä millään miehen autolla tai omistaako edes sellaista.

Vierailija
77/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on uusi auto, viime viikolla ostettu 2001 vuotinen. 

Sulle uusi. 

Onhan se uusi, edellinen oli 80 luvulta. 

Vierailija
78/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehellä auto pitää olla. Tai sitten vaihtoehtoisesti mies maksaa taksin.

Vierailija
79/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panitko autossa vai jouduitko maks

ihan omaan kotiini toin treffien päätteeksi, enkä todellakaan maksanut mitään, muuta kuin tarjosin teen/kaakaon ja valitsemaani treffipaikkaan pääsylipun

Vierailija
80/107 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on ehdoton, mutta uusi sen ei tarvitse olla.