Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Sannan viimeisimmästä sänkyselfiestä?

Vierailija
23.02.2025 |

Makailee lakanoissa alusvaatteissa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011052511.html

Kommentit (840)

Vierailija
741/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotusarvo oli, että näkisin meikittömän, hikisen, tukka sotkussa olevan otuksen. Pettymys. Jopa tyynyliina oli pakasta vedetty. - Voi, mitä pintaliitoa! - ei palvele ketään, ei kiinnosta ketään,... ja vielä kun kuvaakin on muokkailtu.

Vierailija
742/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PersuSannahullukin herännyt.....kuusi tuntia..painapaina ....jaksaajaksaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PersuSannahullukin herännyt.....kuusi tuntia..painapaina ....jaksaajaksaa...

tää on kyllä ratkiriemukas. 

Vierailija
744/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä kateutta, onko teillä itsetunto-ongelmia tai riittämättömyyden tunteita, kun pitää Sannaa haukkua teki hän sitten mitä tahansa?

Mitä IHMEEN KATEUTTA. Sanna Marinia voi ja saa ARVOSTELLA. Saa arvostella hänen tekemisiään. Itse on julkisuuteen naamansa tunkenut, joten arvostelu on sallittua. Arvostelu ei ole kateutta. Hänen tekemisensä aiheuttaa myötähäpeää. Itse en arvosta häntä ollenkaan, valheellinen, narsistinen, minä minä minä saan tehdä mitä minä haluan tyyppi. En arvosta. Valehteli äänestäjille, sitten ei halunnutkaan leikkiä kansanedustajaa, vaan halusi bling bling elämää - näinhän ne vassarit toimivat. 

Miksi olet noin kade? Ei hänestä ole pakko lukea jos kerran menee noin pahasti ihon alle. Lol

Vierailija
745/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sille pitäisi olla kateellinen?

En keksi ainuttakaan syytä. En ole koskaan halunnut politiikkaan, pääministeriksi, julkkikseksi, en lennellä ympäri maailmaa, en puhua tylsissä kokouksissa, en tavata kaiken naailman ihmisiä jne.

Olen hoikka ja ihan nätti ja mulla on instassa lähes 2000 seuraajaa. Voin käydä ravintoloissa niin paljon kuin haluan ja omaisuuttakin on olemassa. Mistä ihmeestä olisin kateellinen?

Ja tästä kaikesta huolimatta, hän vaikuttaa niin voimakkaasti sun tunteisiin. Miksi? Taidat olla sittenkin kateellinen, mutta et uskalla sitä myöntää.

Vierailija
746/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksiköhän heruttaa onko suhteessa ongelmia

Vierailija
747/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivis-aggressiivista  feminismiä tuo oman vähäpukeisen kropan esittely etenkin kun tietää aatteen.

Tuo olisi aika erilainen viestiltään ilman filtteriä tavikselta iloisella luonnollisella ilmeellä. Tähän Marin ei (enää) pysty. Tavallaan sääli, mutta hänen valintansa kertovat hänestä paljon.

Sää oot tavis, näytä sun naamas ilman filtteriä.

Vierailija
748/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan voisi lopettaa ennenkuin päättää riisua kaikki vaatteensa, pelottavan lähellä jo ollaan !

Vierailija
749/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeestaan voisi lopettaa ennenkuin päättää riisua kaikki vaatteensa, pelottavan lähellä jo ollaan !

Mitä sä tarkoitat? Ehkä sut pitäisi lopettaa?

Vierailija
750/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko  on  pian  taas  kuvia  paljaasta  takapuolesta.  Huomiontavoittelu   on  ankaraa  peliä.

Vierailija
751/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä kateutta, onko teillä itsetunto-ongelmia tai riittämättömyyden tunteita, kun pitää Sannaa haukkua teki hän sitten mitä tahansa?

Mitä IHMEEN KATEUTTA. Sanna Marinia voi ja saa ARVOSTELLA. Saa arvostella hänen tekemisiään. Itse on julkisuuteen naamansa tunkenut, joten arvostelu on sallittua. Arvostelu ei ole kateutta. Hänen tekemisensä aiheuttaa myötähäpeää. Itse en arvosta häntä ollenkaan, valheellinen, narsistinen, minä minä minä saan tehdä mitä minä haluan tyyppi. En arvosta. Valehteli äänestäjille, sitten ei halunnutkaan leikkiä kansanedustajaa, vaan halusi bling bling elämää - näinhän ne vassarit toimivat. 

Miksi olet noin kade? Ei hänestä ole pakko lukea jos kerran menee noin pahasti ihon alle. Lol

Etkö muuta keksi, kannattaa kasvaa aikuiseksi ja elää elämää vähän enemmän, niin ehkä sinäkin tajuat, että kaikki arvostelu ei ole kateutta. LOL

Vierailija
752/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaseuraaminen eli itseä ärsyttävien ihmisten seuraaminen sosiaalisessa mediassa on ilmiö, joka herättää paljon keskustelua. Miksi seuraamme ihmisiä, joiden sisällöistä ärsyynnymme?

Vierailija
753/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaseuraaja ei poistu linjoilta, vaan saa kiksit ärsyyntymisestä

Vierailija
754/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaseuraaminen eli itseä ärsyttävien ihmisten seuraaminen sosiaalisessa mediassa on ilmiö, joka herättää paljon keskustelua. Miksi seuraamme ihmisiä, joiden sisällöistä ärsyynnymme?

Kyse voi olla niinkin yksinkertaisen asian kuin tylsyyden poistumisesta. Vihaseuraaminen on viihdyttävää, mikä toimii apuna tylsistymiseen.

tylsyyden lisäksi voivat olla myös oma kurja olo ja kateus. Kyseisiä tunteita on kuitenkin usein hankala tunnistaa itsessään.

Kateus on tabu, joten se on tunteena usein hankala tunnistaa ja tunnustaa. Tästä syystä sotkemme kateuden usein ärsytykseen.

Esimerkkinä ärsyttävän somevaikuttajan seuraamisen ja tämän toiminnan jatkuvan arvostelemisen. 

- Kateus toimii niin, että toista pyritään painamaan alas, jotta itseään voi nostaa ylös. Alaspäin painaminen voi olla omassa mielessä arvostelua tai vaikuttajalle lähetettyjä arvostelevia viestejä.

Vierailija
755/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalittaminen tarkoittaa sosiaalisessa mediassa tai muutoin internetissä tapahtuvaa henkilön ottamista maalitauluksi eli ihmisten usuttamista tietyn henkilön kimppuun

Vierailija
756/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätähuuto tuo on on. Onko hänellä kaikki hyvin? Jos halutaan, että sinut otetaan vakavasti, et postaile mitään rinsikkakuvia sängystä. Vaikka se sitten olisikin ainut ydinosaamisesi!

Onko sinulla kaikki hyvin? Miksi riehaannut Sannan instastooreista noin kovin?  

Jokainen saa postata omaan instaansa mitä haluaa. Eikä tuossa kuvassa mitään erikoista edes ollut. Toppihan siinä sitäpaitsi oli päällä. 

Mikä lie toimittajan motiivi kun tästäkin repäisi uutisen.

Vierailija
757/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen, kun Sanna Marin julkaisee kuvan paskalla ollessaan, naama irvistyksessä. Tietysti purkillinen poskipunaa naamalla ja huulet suuremmaksi piikitettynä. 

Katsele odotellessasi Sebastian Tynkkysen vaippakonttaus-, fallosvohvelilipomis- ja naamallepieremisvideoita.

Vierailija
758/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotusarvo oli, että näkisin meikittömän, hikisen, tukka sotkussa olevan otuksen. Pettymys. Jopa tyynyliina oli pakasta vedetty. - Voi, mitä pintaliitoa! - ei palvele ketään, ei kiinnosta ketään,... ja vielä kun kuvaakin on muokkailtu.

Sinua kiinnosti, pikkuinen.

Vierailija
759/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätähuuto tuo on on. Onko hänellä kaikki hyvin? Jos halutaan, että sinut otetaan vakavasti, et postaile mitään rinsikkakuvia sängystä. Vaikka se sitten olisikin ainut ydinosaamisesi!

Jokainen saa postata omaan instaansa mitä haluaa. Eikä tuossa kuvassa mitään erikoista edes ollut. Toppihan siinä sitäpaitsi oli päällä. 

Minäkin ihmettelen toimittajia näistä Sanna "uutisoinneista", eikö ole parempia uutisaiheita? Itse en mene kenenkään Instagrameihin, joten jos lehteä lukee, niin nämä toisarvoisetkin otsikot, kirjoitukset ja kuvat tupsahtavat silmille. Kyllästyttää todella.

Vierailija
760/840 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen toimittajia näistä Sanna "uutisoinneista", eikö ole parempia uutisaiheita? Itse en mene kenenkään Instagrameihin, joten jos lehteä lukee, niin nämä toisarvoisetkin otsikot, kirjoitukset ja kuvat tupsahtavat silmille. Kyllästyttää todella.

Sanna ja TBI taitavat käyttää isot rahat PR:ään ja tunkevat näitä Sanna-juttuja lehtiin päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä