Kehtaisitko järjestää häitä viidennen kerran?
Neljästi on vihille menty ja nyt viidettä ja viimeistä kertaa aiotaan mennä naimisiin, mutta en saa ketään kaasoksi kun kaikille tuntuu olevan kurjaa sanottavaa meistä parina ja häistä. Rakkauden juhlahan se on ja samaa sanoo mies.
Kommentit (62)
En kehtaisi, enkä edes haluaisi. Mikä teitä vaivaa?
No en todellakaan kehtaisi. Kutsutko jälleen kerran sukulaiset häihin ja odotat, että tuovat vielä lahjankin? Ja jos nyt on muka viimeinen kerta, niin oletko aikaisemmin naimisiin mennessäsi ajatellut, että nyt on kolmas kerta ja pari kertaa vielä tämän jälkeen järjestän häät?
Kukaan ei halua enää laittaa rahojaan sinun polttareihisi ja lahjoihisi! Käytte vihillä parin todistajan ja lähimpien omaisten/ystävien kanssa ja tarjoatte pullakahvit/ruuat vieraille.
Saman miehen kanssa siis joka kerta?
Outoa
Vaikka olisin ystävä en enää lähtisi häihin.
En kyllä tulisi vieraaksi sellaisiin häihin jossa morsian/sulhanen on menossa viidettä kertaa naimisiin. Avioliiton häpäisemistä jo sellainen...
Jokainen saa puolestani haluta just sitä mikä itsestä tuntuu oikealta. Mutta pitää myös ymmärtää, jos muut ovat nihkeitä. Kaasona oleminen ei ole mikään pikkujuttu ja jos sen on tehnyt monta kertaa aiemmin ja vielä samalle morsiamelle, ei sitä intoa varmasti löydy. Avioliitto pitäisi olla ainutkertainen ja elämän pituinen. Itse en mene naimisiin, koska en voi olla varma että mikään suhde pysyy kumpaakin tyydyttävänä vuosikymmeniä. Nykyisen kanssa ollut 15 hyvää vuotta, mutten voi tietää millaiset seuraavat 15 vuotta ovat.
voisin minä poiketa siellä häissä syömässä, kun olen matkalla mökille tekemään pihatöitä työvaatteissa. lahjaa en kyllä ostaisi
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi, enkä edes haluaisi. Mikä teitä vaivaa?
Elämä mutta kolmatta pyörää ei ole välissä ollut.
Kunnon wt meininkiä.
Ei kehtaisi itse järjestää viidensiä häitä. Enkä todellakaan tulisi vieraaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua enää laittaa rahojaan sinun polttareihisi ja lahjoihisi! Käytte vihillä parin todistajan ja lähimpien omaisten/ystävien kanssa ja tarjoatte pullakahvit/ruuat vieraille.
Nuo ovat sinun ajatuksiasi, mutta meillä ei ole ikinä ollut polttareita. Miehen kanssa emme ymmärrä muiden negatiivista suhtautumista.
Minut on eräs tuttavani kutsunut kaikkiaan kolme kertaa kihlajaisiinsa! Ensimmäisellä kerralla menin. Kihlaus ei johtanut avioliittoon. Eikä muut myöhemmätkään, olen kuullut.
Onko ap reflektoinut aiempia avioliittojaan? Mihin ne kaatui, oletko niiden johdosta oppinut tekemään asioita toisin ja ennenkaikkea, onko sulhanen samaa maata edellisten kanssa? Jos et ole ottanut opiksi yhtään mitään, niin en ihmettele ettei ketään kiinnosta sun naimisesi.
Siis onko puoliso sama, kuin neljällä edellisellä kerralla??
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu
Mikä on jännää?
Vierailija kirjoitti:
Saman miehen kanssa siis joka kerta?
Outoa
Saman miehen kanssa juu. Miksi vaihtaa kun on hyvä mies?
Kehtaisin, mutta en ainakaan perinteisiä valkoisine morsiuspukuineen. Miettisin tarkkaan ketä kutsun, koska olisi kohtuutonta juoksuttaa vanhoja sukulaisia ja odottaa heiltä taas viidennen kerran häälahjaa.
Minä matkustaisin jonnekin lomalle, ihan vieraaseen paikkaan, ja juhlisin siellä häitäni ilman eletyn elämän "taakkaa". Jos olisi hotellissa voisi varata jotakin kivaa sille päivälle.
Olen ollut yhden kerran naimisissa ja erosin. Sitten uuden miesystävän kanssa ei ehditty naimisiin asti, sillä hän kuoli äkillisesti. Kolmatta kierrosta en aio edes enää aloittaa.
En, en menisi enää toista kertaa naimisiin. Onnellisesti eronnut ja sinkku.