Kehtaisitko järjestää häitä viidennen kerran?
Neljästi on vihille menty ja nyt viidettä ja viimeistä kertaa aiotaan mennä naimisiin, mutta en saa ketään kaasoksi kun kaikille tuntuu olevan kurjaa sanottavaa meistä parina ja häistä. Rakkauden juhlahan se on ja samaa sanoo mies.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Yhden tutun veli menee aina vaan uudestaan ja uudestaan naimisiin aina uuden naisystävän kanssa. Jossain neljänsien ja tai viidensien häiden kohdalla tuttu totesi, ettei aio enää mennä veljensä häihin. Kyllä vieraita v*tuttaa varmasti ostaa aina vaan uusia häälahjoja. Noin moniin häihinkin palanut pelkkiin lahjoihin jo varmasti useampi satanen.
Häät ovat rakkauden juhla.
Pitäisi olla laki, että saa mennä vain kerran naimisiin.
En mene kuin kerran saman ihmisen häihin ja sen jälkeen saisi keksiä yleisönsä muualta jos sellaista tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon wt meininkiä.
Ei kehtaisi itse järjestää viidensiä häitä. Enkä todellakaan tulisi vieraaksi.
Joo. Mä en kehtaisi järjestää edes toisia häitä, SAMAN miehen kanssa vieläpä! Jos eroaisin, ja palaisin yhteen saman tyypin kanssa, niin se tapahtuisi kyllä ihan matalalla profiililla ilman mitään muodollisuuksia. Tosi noloa alkaa sotkemaan muita ihmisiä omiin parisuhdesekoiluihin vuoroin eroamalla ja sitten taas sopimalla ja menemällä naimisiin. Noloa ja naurettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Yhden tutun veli menee aina vaan uudestaan ja uudestaan naimisiin aina uuden naisystävän kanssa. Jossain neljänsien ja tai viidensien häiden kohdalla tuttu totesi, ettei aio enää mennä veljensä häihin. Kyllä vieraita v*tuttaa varmasti ostaa aina vaan uusia häälahjoja. Noin moniin häihinkin palanut pelkkiin lahjoihin jo varmasti useampi satanen.
Olisin todennut jo toisella kierroksella, etten aio enää osallistua ellei maksa siitä palkkaa, kulukorvaus, matkakulut ja tuntipalkka.
En kehtaisi järjestää edes toista kertaa.
Näistä sarjanaimisiinmenijöistä voisi tehdä oman tv-sarjan. Varmaan olisi paljon draamaa. Voisivat mennä aina tulevilla tuotantokausilla uudestaan naimisiin uuden tyypin kanssa.
Itse en ole ollut kertaakaan edes kahdesti saman ihmisen häissä. Oudoltahan se tuntuisi. Jos on kerran epäonnistunut, miksi yrittää uudelleen? Suhteessa voi olla ihan hyvin naimisiin menemättä. Itse olen eronnut kerran ja se riittäköön.
Tuskin kannattaa, voi menne tili miinuksen puolelle.
En todellakaan kehtaisi. Salaa livahtaisin maistraattiin puolison kanssa.
Olisiko syytä hoitaa homma maistraatissa? Vieraatkin jo pyörittelevät silmiään. "Ei kai taas juma*auta. Ja lahja pitää tietysti ostaa.".
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kannattaa, voi menne tili miinuksen puolelle.
Sitä vaaraa ei tässä liitossa ole.
Vierailija kirjoitti:
Näistä sarjanaimisiinmenijöistä voisi tehdä oman tv-sarjan. Varmaan olisi paljon draamaa. Voisivat mennä aina tulevilla tuotantokausilla uudestaan naimisiin uuden tyypin kanssa.
On jo olemassa, unelmahäåt
Rakkaus on ikuista. Vain kohde vaihtuu!
🇺🇦🇮🇱
Tiedän 2, jotka ovat menneet 4 krt naimisiin. Ekanon entinen opiskelukaveri, asunut ympäri maailmaa, mies. Toinen on tuttuni isosisko. 17,27 4.s krt oli 40 vuotiaana. En muista kolmatta. Jokaisesta liitos syntynyt väh 1 lapsi.?
Yhteistä näillä on se, että 4.s liitto, kummankin puoliso meni ekaa kertaa naimisiin.
Tämä opiskelukaveri, kun oli nämä 4.t häät, kutsui jopa minut häihin. Morsismen puolelta oli tulossa paljon vieraita ja minäkin sitten sain kutsun, jotta edes joku tulisi sulhasen puolelta
Suostuvatko kirkossa edes vihkimään viidettä kertaa? Jos pakko niin maistraattiin menisin vihille.
Mihin ihmeeseen tarvitaan hääjuhlaa???
Avioliiton siunaaminen. Vain todistajat.