Nyt on uus ongelma. Meillä on suht iso talo ja pojan kaverit, sekä tyttöjä että poikia on tulleet meille katsomaan televisiota.
Juu ei haittaa. Mun puolesta kivempi kun meillä ovat turvassa. Mutta en tunne yhtään näitä tyttöjä tai heidän perheitään. Pojat tiedän jo pitkältä ajalta, koska ovat lasteni kavereita. Pojat on fiksuja ja fiksuista perheistä.
Pitääkö mun valvoa vanhempana siihen asti, että kaikki lähtee? Nää on sen ikäsiä, että osa jo 18v. Mutta silti. Pitääkö mun vahtia?
Kommentit (41)
Ei tarvitse vahtia lähes aikuisia ihmisiä.
Elokuvasta Huomisen Olli,huumeita ja tik tokkia.
Vierailija kirjoitti:
Lasten miespuoliset (18+) kaverit luovat minuun jo merkittäviä katseita. Kieltämättä näytän nuorekkaalta ja varmaan houkuttelevalta piukassa leopardikuvioisessa asussani... Taidanpa seuraavaksi hieman puolihuolimattomasti tanssahdella poikien iloksi! Tarjoaisinko viiniä heillekin... Kyllä tässä nyt muut tyttöset ovat haitolla.
Paska fantasia
Vierailija kirjoitti:
Auttakee, tämä on mulle ihan uusi ongelma. Juu ite nuorena kyllä hengailtiin jo jossain hylätyissä rakennuksissa tytöt ja pojat kaikki, mutta ajattelin, että oma lapsi ei olisi yhtä heitteillä kuin itse olin aikoinaan. Pitääkö mun vahtia noita teidän tyttäriä???!!!
Monetko ruiskahdukset nielit vanhoilta setämiehiltä alaikäisenä "heitteillä" ollessasi?
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä jännäpoika??
Ne pojat on vissiin kaikki jännäpoikia, kun Ap on noin huolissaan tytöistä niiden seurassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku kohtaus Suomisen perhe-elokuvasta?
Miten nii?
"Suomisen Ollin kurjuus" taisi olla elokuvan nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttakee, tämä on mulle ihan uusi ongelma. Juu ite nuorena kyllä hengailtiin jo jossain hylätyissä rakennuksissa tytöt ja pojat kaikki, mutta ajattelin, että oma lapsi ei olisi yhtä heitteillä kuin itse olin aikoinaan. Pitääkö mun vahtia noita teidän tyttäriä???!!!
Monetko ruiskahdukset nielit vanhoilta setämiehiltä alaikäisenä "heitteillä" ollessasi?
1. Nauti nuoruudestasi seksin, tupakan, alkoholin ja huumeiden voimin.
2. Saa myöhemmin vielä rahaa oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku kohtaus Suomisen perhe-elokuvasta?
Miten nii?
"Suomisen Ollin kurjuus" taisi olla elokuvan nimi.
Niin sehän kertoo tarinan kun Ollista tuli kurja,myöhemmin Olli rakastui Kuntin Alliin.
Vahtiako sitä että päätyykö ne bylsimään keskenään? Kyllähän ne todennäköisesti päätyykin.
Ilmeisesti luottavat suhun ja ovat luotettavia kun sun tykö uskaltautuu.
Tai sit ne luottaa siihen et oot kännissä etkä välitä mitä siellä tapahtuu.
Eikait se pahasta ole jos käyt vilkaisemassa ja kysymässä onko kaikki ok ja mitä meinaavat.
Vierailija kirjoitti:
Lasten miespuoliset (18+) kaverit luovat minuun jo merkittäviä katseita. Kieltämättä näytän nuorekkaalta ja varmaan houkuttelevalta piukassa leopardikuvioisessa asussani... Taidanpa seuraavaksi hieman puolihuolimattomasti tanssahdella poikien iloksi! Tarjoaisinko viiniä heillekin... Kyllä tässä nyt muut tyttöset ovat haitolla.
Hyvä hyvä. Kerro toki miten ilta etenee!
Ap älä viitsi, jo kymmenvuotias käskee mutsin painua ulos huoneestaan. Jos se ei ole siis ainoa huone🙄
Omat lapset ei ole noin vanhoja vielä, mutta aina juttelen heille jotain. Yhden vanhempia en kyllä ole koskaan nähnyt, vaikka oli meillä yökylässäkin. On sentään äitinsä numero mulla, sen verran tiedän vanhemmistansa. Eli kaikki kaverit kuitenkin "tunnen" jollain tasolla.
Yleisesti on tosi kiva, jos on joku paikka, missä saa olla. Ei tarvitse meluta ja riekkua jossain ulkona/ostoskeskuksessa/huoltoasemalla muiden "iloksi".
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä, anna olla.
Minun alakouluikäinen poikani sopii näkemisiä ja kysyy, voiko Pekka tulla meille tai voinko mennä Pekalle. Jos meidän oven takana onkin Matti, jota en ole ennen nähnyt, tulen tervehtimään ja jotain olen jutellut tämän kaverin kanssa. Samalla linjalla ajattelin jatkaa isompanakin, haluan tietää keiden kanssa lapseni liikkuvat.
Ap:na teiniporukan tullessa kävisin moikkaamassa, että moi Ville ja Jaakko, mitä kuuluu, teitä loppuja en olekaan aiemmin nähnyt, olen Kallen äiti, minkä nimisiä te olitte? Oletteko samassa koulussa? Olen tuossa vielä hereillä kirjastosiivessämme, sano Kalle jos tarvitsette jotain.
Ap taisi sammua, eikä ehtinyt tervehtimään. Vai oliko joku yksin kotona tinttaava inkkeli?
Katsovat televisiota? Eihän nuoret katso nykyään televisiota. Tässä on jotain outoa...
Miten nii?