Minua ei sitten ikinä kukaan rakastanut
Ei vanhemmat, ei ystävät eivätkä miehet. Olen elänyt koko elämäni yksinäisyydessä, aina välillä joku on piipahtanut elämässäni keuhkoamassa kuinka ihana ja upea olen ja sitten kun on saatu se mitä on haluttu on tylysti jätetty vain. En jaksa enää, olen tyhjät kuoret vain.
Kommentit (65)
No mä just löysin jonkun joka taitaa oikeasti välittää musta ihan uskomatonta eka kerta koskaan ja oon jo 35.
Minä voin nainen kuin nainen lääh🤪
Vierailija kirjoitti:
Harvoin sitä haluaa itselleen vahingollista/haitallista seuraa sukupuolisesta suuntautumuksesta huolimatta.
Tuo ei ole sukupuolikysymys, se miten haitallisuus käytännössä ilmenee sensijaan lienee sukupuolittunutta. Miehillä on korkeampi taipumus fyysiseen ja naisilla henkiseen väkivaltaan, narsismia ja kusipäisyyttä löytyy molemmista. Tietysti sinun on dominoivana alfanaaraana helpompi alistaa ja manipuloida toista naista kuin... 🚩
Jos haluat oikeasti jonkun, joka rakastaa sua vilpittömästi koko sydämellään, hanki koira. Oikeasti.
Jos haluat monimutkaisen suhteen, jonka eteen pitää tehdä töitä, hanki kissa. Kissat ei kuorsaa edes.
Vierailija kirjoitti:
Ap teet todella ison vierheen, jos et rakasta itseäsi. Onnellisen elämän lähtökohta on rakastaa itseään <3
Näin se on, minä rakastan sinua ap.
Kerran kuuntelin kun keski-ikäinen mies valitti samaa. Herralla oli kolme lasta ja vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka rakastaa itseään, viihtyy omassa seurassaan, on hurjan raskasta kantaa jokainen taakka yksin lapsesta hautaan, iloita jokainen ilo sitä jakamatta ja tietää että jos tänään katkaisen jalkani, huomenna joudun yksin pyörittämään kaikkea edelleen. Minä itse olen myös vissiin sillä tapaa naiivi että rakastan muita, vilpittömästi koko sydämestäni. Siksi tässä käykin aina välillä joku kääntymässä - kaveri tai mies joka on vailla kuulijaa ja ymmärtäjää tai vain hauskaa seuraa. Sitten onkin aika lentää seuraavaan kukkaseen.
Elämässä ei ole jotenkin mitään perustaa. Mitään pysyvää.
ap
Tiedätkö pahinta on näiden ajatteleminen illan pimeinä tunteina. Kurkkua kuristaa, sydän hakkaa rinnassa, eikä uni tule silmään, vaan huomenna aamu koittaa ja illan pelot voittaa.
Huominen on parempi
Jos haet rakkautta jostain ulkopuolisista kehuista, sinua pystytään hyväksikäyttämään mennen tullen. Jos se on vain tärkeää. Rakkaus on ihan jotain muuta.
Osta koira. Näin minäkin tein. Siltä saan rajatonta rakkautta. Ei ihmisiltä saa. Ihmiset on itsekkäitä paskoja.
Ei minuakaan ja sitä niin paljon kun elämässä toivoin, vaan ei. Nyt olen jo vanha ja lihava ja jos en jo nuorena ollut miehille näkymätön, en tiedä mitä nyt olen. N36
Miten itseään voi rakastaa, jos ympäristö ja muut ihmiset heijastaa sinut epäkelpona ja rakkauteen kelpaamattomana yksilönä? Outo ajatus. Päättää, että olen ihana vaikka kaikki muut ovat eri mieltä? Entäpä jos on _väärässä_?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka rakastaa itseään, viihtyy omassa seurassaan, on hurjan raskasta kantaa jokainen taakka yksin lapsesta hautaan, iloita jokainen ilo sitä jakamatta ja tietää että jos tänään katkaisen jalkani, huomenna joudun yksin pyörittämään kaikkea edelleen. Minä itse olen myös vissiin sillä tapaa naiivi että rakastan muita, vilpittömästi koko sydämestäni. Siksi tässä käykin aina välillä joku kääntymässä - kaveri tai mies joka on vailla kuulijaa ja ymmärtäjää tai vain hauskaa seuraa. Sitten onkin aika lentää seuraavaan kukkaseen.
ap
Olen todella pahoillani että joudut yksin kantamaan kaiken taakan. Uskon että olet vahva, mutta välillä olisi kenelle tahansa helpotus saada tukea ja myötäelämistä. Ihminen on sosiaalinen olento ja se on ihan normaalia kaivata toista ihmistä, eikä se tarkoita sitä että et rakastaisi itseäsi. Uskon kyllä että rakastat itseäsi ja osaat olla itsesi kanssa. Olen kokenut samaa kuin sinä ja joka kerta saanut itseni ylös myös vastoinkäymisten jälkeen. Kyllähän se luonnetta vahvistaa ja tekee itsenäiseksi. Joku toinen saattaa ollaheikompi ja jäädä rakkaudettomaan suhteeseen ettei vain tarvitse olla yksin.
Oletko miettinyt että osaatko myös ottaa vastaan rakkautta? Vai annatko vain muille?
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan ja sitä niin paljon kun elämässä toivoin, vaan ei. Nyt olen jo vanha ja lihava ja jos en jo nuorena ollut miehille näkymätön, en tiedä mitä nyt olen. N36
Onko sinulle rakkaus kelpaamista fyysisesti ja ajallisesti (ikä)? Käytännössä siis kumppaniksi/seksiin? Minä en ole kelvannut ihmisille edes ystäväksi tai kanssaihmiseksi.
Apua, mäkin oon N36 enkä todellakaan ajattele olevani vanha! Ylipainoa on hieman lasten myötä kertynnyt ja sen takia huomannut, että olen miehille vähemmän kiinnostava kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Miten itseään voi rakastaa, jos ympäristö ja muut ihmiset heijastaa sinut epäkelpona ja rakkauteen kelpaamattomana yksilönä? Outo ajatus. Päättää, että olen ihana vaikka kaikki muut ovat eri mieltä? Entäpä jos on _väärässä_?
Joskus ympäristö heijastaa sinuun sinun omia tunteitasi. Pitää miettiä onko omalla kohdallasi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle rakkaus kelpaamista fyysisesti ja ajallisesti (ikä)? Käytännössä siis kumppaniksi/seksiin? Minä en ole kelvannut ihmisille edes ystäväksi tai kanssaihmiseksi.
Noni! Tämän minä tunnista! Minäkin olen tullut torjutuksi ihan vain ihmisenä(kin). On osoitettu - tavalla tai toisella - että älä tule/älä osallistu/mene pois, ja myös niin, että elämä on muualla kuin seurassani/läheisyydessäni, kanssani hukkaa aikaa. Kunpa olisikin alaspainaminen jäänyt jollekin ulkonäkö-/kumppanitasolle. Minulta maailma talloi ihmisyyden ja osoitti sen epäkelvoksi, rakkauteen kelpaamattomaksi.
Tiedän kuullostaa "kliseeltä", mutta on totta: Jeesus rakastaa sinua, iankaikkisella ja syvällä rakkaudella. Hän kuoli ostaakseen sinut omakseen, koska rakkaus sinua kohtaa pakotti tuohon. Mieti jospa löydät et vain Hänen rakkauttaan vaan kentis myös yhteisön jossa viihdyt jos tulet uskoon.
Antakaa tämän kommentin olla, se voi pelastaa jonkun hengen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kuullostaa "kliseeltä", mutta on totta: Jeesus rakastaa sinua, iankaikkisella ja syvällä rakkaudella. Hän kuoli ostaakseen sinut omakseen, koska rakkaus sinua kohtaa pakotti tuohon. Mieti jospa löydät et vain Hänen rakkauttaan vaan kentis myös yhteisön jossa viihdyt jos tulet uskoon.
Antakaa tämän kommentin olla, se voi pelastaa jonkun hengen.
Ehdollistettua rakkautta? Löydän yhteisön sillä ehdolla, että palvomme samaa kohdetta? Onko tämä sinun mielestäsi rakkautta? Ystävyyttä?
Eivät kaikki koskaan tule tunetemaan Jeesusta sekin on kirjoitettu, mutta kun uudestisynnyt, ja löydät tuon ihmeellisen rakkauden, sinä saat oikeasti lahjan joka kantaa.
ap