Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei sitten ikinä kukaan rakastanut

Vierailija
22.02.2025 |

Ei vanhemmat, ei ystävät eivätkä miehet. Olen elänyt koko elämäni yksinäisyydessä, aina välillä joku on piipahtanut elämässäni keuhkoamassa kuinka ihana ja upea olen ja sitten kun on saatu se mitä on haluttu on tylysti jätetty vain. En jaksa enää, olen tyhjät kuoret vain.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap teet todella ison vierheen, jos et rakasta itseäsi. Onnellisen elämän lähtökohta on rakastaa itseään <3

Tämä niin totta👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan. Minua olisi haluttu vain panna (en antanut) ja sitten on kosittu pari kertaa (en suostunut) pinnallisen tuttavuuden jälkeen. Mitään syvää yhteyttä ei koskaan ollut, enkä ole kiinnostunut mistään pinnallisesta.

Vierailija
45/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa AP yhdenvertaiseen miesten maailmaan.

Vierailija
46/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samat tunnelmat täällä. Mä koen, että olen jotenkin viallinen yksilö, kun en saanut perhettä tai hyvää parisuhdetta (=molemminpuolinen rakkaus). Nyt jo 46-vuotias ja yksinäisyys on jotenkin tarttunut identiteettiin niin etten osaa enää edes toivoa.

Vierailija
47/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todennut saman. En ole seurustellut kertaakaan ilman että itse tunsin rakkauden tunteita, mutta kohdalleni sattui väärät ihmiset. Minua ei ole kuitenkaan kehuttu eikä kiitelty koskaan, vaan haukuttu ja arvosteltu vaihtelevan määrän vuosia, siihen asti kun jaksoin kuunnella. Nyt olen ollut toistakymmentä vuotta yksin. Ei ole kukaan asettelemassa sanoja "luulet olevasi muita parempi" tai "luulet olevasi maailman parhaimman näköinen" suuhuni, mutta ei ole myöskään vaaraa, että joku arvostaisi ja rakastaisi minua ihmisenä. Paitsi tietenkin lapseni ja lapsenlapseni.

Vierailija
48/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka rakastaa itseään, viihtyy omassa seurassaan, on hurjan raskasta kantaa jokainen taakka yksin lapsesta hautaan, iloita jokainen ilo sitä jakamatta ja tietää että jos tänään katkaisen jalkani, huomenna joudun yksin pyörittämään kaikkea edelleen. Minä itse olen myös vissiin sillä tapaa naiivi että rakastan muita, vilpittömästi koko sydämestäni. Siksi tässä käykin aina välillä joku kääntymässä - kaveri tai mies joka on vailla kuulijaa ja ymmärtäjää tai vain hauskaa seuraa. Sitten onkin aika lentää seuraavaan kukkaseen.

Elämässä ei ole jotenkin mitään perustaa. Mitään pysyvää.

ap

Ihan kuin minun kirjoittamani, mutta minulla onneksi on läheisiä ystäviä. Miehiä en enää päästä lähelleni.

Vierailija
49/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan...vituttaa...painukaa v i t t u u n kaikki..

Vierailija
50/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meistä montaakaan ole paljon rakastettu. Silti ollaan ja eletään samalla oikeudella kuin muutkin.

Vierailija
51/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki koskaan tule tunetemaan Jeesusta sekin on kirjoitettu, mutta kun uudestisynnyt, ja löydät tuon ihmeellisen rakkauden, sinä saat oikeasti lahjan joka kantaa.

Mun on kyllä uudestisyntyneenä uskovana pakko puuttua tähän, että ei uskossa oleminen ole poistanut syvää suruani siitä, että olen yksinäinen. En lillu Jeesuksen ylitsevuotavassa rakkaudessa 24/7. Eikä edes se, että tiedän Hänen rakastavan minua ehdoitta ole millään tavalla helpottanut oloani sen tosiasian  suhteen, että en täällä maan päällä ole saanut koskaan kokea aitoa parisuhderakkautta.

Minulla on ystäviä, omen osa yhteisöä, koen Agaperakkautta uskovien keskuudessa. Mutta osasyy tähän on luonteessani, eli olen hyvin ulospäin suuntautunut ja ystävystyn helposti. Tunnen ihmisiä, jotka ovat uskossa, eivätkä löydä paikkaansa seurakunnista, eivät koe olevansa siellä(kään) hyväksyttyjä, eivät pääse "sisälle", eivät löydä ystäviä.

Olen puhunut näistä asioista paljon, myös yksinäisten uskovien, ihmisten kanssa. Joidenkin uskovien asenne on tietämättömän julma, että Jeesuksen rakkaus olisi aina ja automaattisesti jotain, joka tuo ihmeellisen onnentunteen yksinäiselle/ rakkautta vailla olevalle. Yleensä tätä hehkuttavat ihmiset ovat itse parisuhteessa, kuten nekin, jotka lyövät yksinäisiä klisheellä "opettele ensin rakastamaan itseäsi".

Kyllä minäkin rakastan itseäni, en ole läheisriippuvainen, tulen hyvin toimeen itseni kanssa. Ihminen on useimmiten sosiaalinen ja kaipaa läheisyyttä. En ole saanut sitä terveellä tavalla, enkä saa sitä Jeesukselta.

Usko tuo minulle lohdun siitä, että tämän elämän jälkeen asiat ovat paremmin, enkä pelkää kuolemaa, vaan oikeastaan odotan sitä.

Vierailija
52/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. On pelkkää pitämistä ollut. Ehkä joku mies vielä joskus oikein rakastaakin. 

Vierailija
53/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimpia ei rakasteta. Ei oikeasti.

Useimmat vanhemmat rakastavat lapsiaan.

Jotku lapset eivät rakasta vanhempaansa (isää).

yh mammat vieraannuttavat lapset isistä ja syöttävät lapsille miesvihaa. miesten maksamat elatusmaksut mammoille kyllä kelpaavat.

Vierailija
54/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan...vituttaa...painukaa v i t t u u n kaikki..

voimaannuitko?

Vierailija
55/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä ei kannata ainakaan sitä rakkautta hakea. Rakasta itseäsi ja hanki hyviä ystäviä, mutta vasta sitten, kun pystyt itse hyväksymään ja kunnioittamaan itseäsi. Silloin et anna enää kenenkään kävellä ylitsesi tai eksy väärään seuraan, koska tiedät ansaitsevasi parempaa. Tsemppiä.

Vierailija
56/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman valhe. 

Rakkaus on tarjolla jokaiselle, joka haluaa ottaa Hänet vastaan.

Hän ei koskaan jätä eikä petä. 

Vierailija
57/65 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, kylläpä tuo aloitus osui ja upposi todellakin.....sis minullakin aivan sama tilanne, mä olen halunnut jonkun joka haluaisi aidosti ja oikesta viettää mun kanssa yhteistä aikaa eikä aina vain sitä että kusetetaan, manipuloidaan ja sis tämä viimeisin mies vielä sai minulta ison summan rahaa lainatuksi koska sis hän esitti että muka välittää ja rakastaa vaikka todellisuudessa ei koskaan halunnut multa mitään muuta kun hyötyä kaikin tavoin ja nyt täs pari päivää sitten jätti tylysti ja esti kaikin tavoin....itse sis olen 35vuotias nainen ja useasti mua on käytetty ja satutettu ja koska olen liian kiltti niin nämä helvetin sudet kyllä heti haistaa sen ja osaa sit käyttää ja mitä mä aina saan on se särkynyt sydän ja kolaus itsetuntoon :(

Vierailija
58/65 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea hyväksyä että tosirakkaus (romanttinen) kohtaa lopulta vain harvoja. Mutta olen pahoillani että vanhempasi eivät rakastaneet sinua. Ja että et ole löytänyt ystäviä.

Vähän kliseinen heitto mutta harkitse koiran tai kissan hankintaa. Se miten pyyteettömän iloisia ne ovat aina sinut nähdessään on lohduttavaa.

Vierailija
59/65 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan, kunnes opettelin rakastamaan itseäni ymmäetäessäni maailman olevan julma ja eakkauswton paikka. Viihdyn yksikseni enkä enää kaipaa muuta. Sitä paitsi heterorakkaus on vain pelkkä markkinointitemppu jolla viedään naisilta sekä rahat että elämä. Olemme onnekkaita, sinä ja minä. Älä haikaile jotakin mitä on vain haaveissa. 

Le Pakki saapui ohjeistamaan

Totuus pelottaa. Jos kaikki naiset äkkäävät totuuden, loppuu naisten hyväksikäyttö kokonaan. 

Muutos on jo alkanut. Yhä useampien naisten silmät ovat avautuneet ja heitä ei voi enää vaientaa.

Sen kun nimittelet peloissasi. 

Lähinnä huvittaa moinen, useimmat tietävät jo varhain kummassa joukkueessa pelaavat. En voisi oppia vieht

Eihän tuo kommentoija sanonut että kenenkään pitäisi muuttaa seksuaalista suuntautumistaan? Totesi vain ettei heterorakkaus ole monestikaan mikään hyvä diili naiselle. Eikä sen varaan siis kannata laskea onneaan.

Vierailija
60/65 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman valhe. 

Rakkaus on tarjolla jokaiselle, joka haluaa ottaa Hänet vastaan.

Hän ei koskaan jätä eikä petä. 

Anna nyt olla! Olen miljoona kertaa kysynyt uskovaisilta, onko heillä yhtään ainoaa todellista kokemusta tästä rakkaudesta - ei ole ollut. On vain kertomukset jotka ovat harhaisina uskoneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan