Paavi saattta kuolla pian
Kommentit (60)
Paavin voinnissa on tapahtunut viimeisimmäksi käänne parempaan. Hän oli lähettänyt terveisiä sairaalasta häntä muistaneille ihmisille ja mm kiitellyt lasten piirustuksista. Pyytänyt rukoilemaan rauhaa.
Toivon että paavi vielä tokenee ja olen sitä rukoillutkin jo useasti. Vaikuttaa mielestäni sympaattiselta ihmiseltä.
Ketju on törkeydessään yksi vauvapalstan pahimmista. Hävetkää, jos osaatte!
Kuulemma kun paavi kuolee, kuolema varmistetaan lyömällä otsaan hopeavasaralla
Vierailija kirjoitti:
12 vuotta paiskinu hommia tää nykyinen paavi
ja olisi ollut eläkeiässä ennen kuin palkattiin tähän hommaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavi rukoilkoon Jumalalta anteeksiantamusta. On sallinut ho-moilut, on väittänyt että Egyptin mus-limeilla on sama jumala kuin kristinuskossa, rukoilee ja käskee muita rukoilemaan epäjumalaa eli Mariaa.
Paavit ei ole koskaan olleet sen kummoisempia kuin muutkaan uskovat, ja heidän kohdallaan saa oikeasti pelätä että pelastuvatko itse edes. No, Herran haltuun.
T:tunnustava kristitty
Ei ole meidän tehtävämme arvuutella kenenkään yksittäisen ihmisen pelastumista. Se on ihmisen ja Jumalan välinen asia. Oli ihminen paavi tai kuka tahansa.
Kirkkoja voidaan toki arvostella. Mutta kun puhuu siitä mitä toinen on sanonut, on syytä pysyä tiukasti totuudessa.
Niin, pysyin totuudessa. Ja kyllä Raamatussa Jeesus ja apostolit arvioivat yksittäisten ihmisten uskoa tai toilailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavi rukoilkoon Jumalalta anteeksiantamusta. On sallinut ho-moilut, on väittänyt että Egyptin mus-limeilla on sama jumala kuin kristinuskossa, rukoilee ja käskee muita rukoilemaan epäjumalaa eli Mariaa.
Paavit ei ole koskaan olleet sen kummoisempia kuin muutkaan uskovat, ja heidän kohdallaan saa oikeasti pelätä että pelastuvatko itse edes. No, Herran haltuun.
T:tunnustava kristitty
Ei ole meidän tehtävämme arvuutella kenenkään yksittäisen ihmisen pelastumista. Se on ihmisen ja Jumalan välinen asia. Oli ihminen paavi tai kuka tahansa.
Kirkkoja voidaan toki arvostella. Mutta kun puhuu siitä mitä toinen on sanonut, on syytä pysyä tiukasti totuudessa.
Niin, pysyin totuudessa. Ja kyllä Raamatussa Jeesus ja apostolit arvioivat yksittäisten ihmisten uskoa tai toilailuja.
Pysyitkö täysin?
Jeesus on tuomarimme ja uskomme arvioija. Emme me ihmiset.
Hän on kyllä miljoonille uskovaisille varsin tärkeä henkilö ja surevat varmaan kovasti, kun hän kuolee.
Vaikea sitä on ateistin ymmärtää.
Hyvä, että vaihtuu. Tämä nykyinen kannattaa julmaa ja raakaa eläinrääkkäystä; härkätaisteluita. Eikä vain Espanjassa vaan myös Etelä-Amerikassa. Oli vihkimässä Ranskassa 10-vuotiaille lapsille perustettua härkätaistelukoulua.
Paavi ei ole vielä kuollut. Astrologiset merkit puhuvat kyllä, että seuraavan kahden vuoden aikana valitaan uusi paavi, mutta ei sen tarkempaa.
Varmaan hyvä hänelle,kun pääsee pois. Iloitkaamme siitä.Ei ole hyvä elää , kun on niin huono olo.
Ei ole tuominnut venäjää pannaan hyökkäyksestä Ukrainaan, joten joutaakin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Paavi on Jumala.
Jumala on Paavi.
Jos mä olisin paavi mulle annettais lisänimi. Se ei ois Suuri eikä Pyhä.
Olisin Urpo Julma
Vierailija kirjoitti:
Paavin voinnissa on tapahtunut viimeisimmäksi käänne parempaan. Hän oli lähettänyt terveisiä sairaalasta häntä muistaneille ihmisille ja mm kiitellyt lasten piirustuksista. Pyytänyt rukoilemaan rauhaa.
Toivon että paavi vielä tokenee ja olen sitä rukoillutkin jo useasti. Vaikuttaa mielestäni sympaattiselta ihmiseltä.
Sympaattinen. Joo. Näyttelee vapaamieliseltä mutta päätöksen on vanhoillisempia vuosisataan. Kaksinaamainen nilkki.
Pidetäänkö me taas palstalla Paavin kuoleman valvojaiset? Kuka ehtii ensiksi huomaamaan savun.
Et taida olla penaalin terävin kynä.