Nainen plärää päivät, illat ja yöt puhelintaan... mutta annas olla jos koskenkin PlayStationin peliohjaimeen niin
Taasko sä vaan pelaat? Keksi nyt jotain parempaa tekemistä itsellesi!
Kommentit (49)
Facebookin ja verkkokauppojen selailu on hyödyllistä, kun sen hyödyllisyyden määrittelee nainen - miksi et sanoisi asiasta suoraan naiselle? Jos ei kestä, niin se kertoo kaiken olennaisen suhteestanne - se toimii, kun sinä alistut.
Pingviineillä on hyvät systeemit. Äijät laittaa kodit kuntoon ja kun rouvat tulee mereltä, kutsuvat ne valmiiseen pöytään ja lemmenleikkeihin.
Hautovat puolet ajasta, ruokkivat poikasta puolet ajasta.
Ja kaksi urosta voi adoptoida orvon munan.
Ihmisten pitäisi olla pingviinien kaltaisia. Ne pariutuu eliniäksi eikä raiskaile toisiaan vaan leikkii ja hyväilee. Ovat täysin tasa-arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Potkase akka pihalle.
Naisen asunto. Mä oon tyhjätasku.
Ap
Sama juttu meillä, vaimo koko ajan puhelimessa, mutta jos poika pelaa pari tuntia, niin kauhea huuto. No pojalta pelaaminen kohta varmaan loppuu, sillä täyttää pian 18, eikä kai kukaan aikuinen enää kehtaa pelata tuollaisia sota- ja taktiikkapelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaava tilanne on kun nainen valittaa olevansa ns. kiekkoleski tai formulaleski, kun mies tuijottaa vaan lätkää ja formuloita telkkarista. Ja nainen tuijottaa itse joka ilta kaunareita, salkkareita sun muita temppareita, mutta ei hyväksy mieheltä minkäänlaista vastakritiikkiä asiasta.
Samasta telkusta yhtä aikaa. Jopas nyt.
Tempaise sitä akkaa pari kertaa nyrkillä. Eihän se nyt mies eikä mikään ole, joka ei yhtä äm mää saa kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugh, playstation. Pc master race
N34
vittuako se sun persettä kaivelee millä kukakin pelaa?
Menikö konsolipellellä tunteisiin?
Mun pc maksaa enemmän kuin sun kuukauden palkka. Eli ei. Vituttaa ihmiset jotka arvottaa muut sen perusteella millä alustalla pelaa.
N38
Sun perse on halvempi kuin kone.
Vierailija kirjoitti:
Tempaise sitä akkaa pari kertaa nyrkillä. Eihän se nyt mies eikä mikään ole, joka ei yhtä äm mää saa kuriin.
Nettivinkattu, 25%-mies
Jos ei ole yhteistä tekemistä, ap on kohta taivasalla. Mä auttaisin tuollaista tyyppiä muutossa.
Nakkelisin miesvauvan lelut parvekkeelta hankeen.
Siinähän ootte, 2 kakaraa LEIKKIMÄSSÄ omia leikkejänne.
Tuo ei ole mikään parisuhde vaan soluasumista. Te ootte kämppikset.
Vierailija kirjoitti:
Potkase akka pihalle.
Pelkään että se potkasee mut. Kun mä en ole edes kirjoilla tässä. Pakko olla mielin kielin. Ei ole muutakaan paikkaa ja kaverit vetää turpaan jos niille yritän. Oon veloissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pingviineillä on hyvät systeemit. Äijät laittaa kodit kuntoon ja kun rouvat tulee mereltä, kutsuvat ne valmiiseen pöytään ja lemmenleikkeihin.
Hautovat puolet ajasta, ruokkivat poikasta puolet ajasta.
Ja kaksi urosta voi adoptoida orvon munan.
Ihmisten pitäisi olla pingviinien kaltaisia. Ne pariutuu eliniäksi eikä raiskaile toisiaan vaan leikkii ja hyväilee. Ovat täysin tasa-arvoisia.
Ois hauskaa nähdä luontodikkarissa Attenborough'n selostaessa kuinka pingviini ajaa toista takaa raiskaustarkoituksessa. Melkein kuin kilpikonnien reviiritaistelu rantahiekalla.
Vauhtia ja vilskettä!
T: Urpo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Mun pc maksaa enemmän kuin sun kuukauden palkka. Eli ei. Vituttaa ihmiset jotka arvottaa muut sen perusteella millä alustalla pelaa.
N38
Ottaako päästä olla tyhjätasku incel?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkase akka pihalle.
Pelkään että se potkasee mut. Kun mä en ole edes kirjoilla tässä. Pakko olla mielin kielin. Ei ole muutakaan paikkaa ja kaverit vetää turpaan jos niille yritän. Oon veloissa.
Ap
Jos tää pitää nyt ihan legit paikkansa niin entäs sukulaiset?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on yksi ainut homna: viihdyttää naista.
Eikä se osaa sitäkään.
Mälliämpäreitä eli runkkuvälineitä ei tarvi viihdyttää.
Exä (n) katseli aina salattuja elämiä, kauniita ja rohkeita ja mitä näitä nyt onkaan. Kun kyllästyin siinä ja menin huoneeseeni vaikkapa kuunteleen musiikkia se tuli perässä suuttuneena. Erityisesti jos oli joku juhlapyhä joulu tai pääsiäinen.
Oli myös hauskaa huomata jos katteltiin teeveestä jotain mistä tykkäsin se katseli minua (ei telkkaria) arvioiden kuin mielisairaalan psykiatri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
N38
Niin, mun miehen ei tarvitse maksaa mitään perseestä eikä muustakaan reiästä, toisin kuin sinun jos haluat yhtään mitään seksuaalista tehdä.
Ei miehellä pidä olla omaa elämää omine harrastuksineen ja mielenkiinnon kohteineen. Vaan kaiken on oltava suunnattu pikkunarsistin palvontaan tai pikkunarsisti suuttuu.
Sun lelu on housuissa ja räpläät sitä nytkin. Oikeassa olet älystä, se ei ole sun juttu.