Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen plärää päivät, illat ja yöt puhelintaan... mutta annas olla jos koskenkin PlayStationin peliohjaimeen niin

Vierailija
22.02.2025 |

Taasko sä vaan pelaat? Keksi nyt jotain parempaa tekemistä itsellesi!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa toimivalta suhteelta, poitsu pelaa jotain pleikkaa ja tytsy selaa kännykkää. Itse olen vanha mies ja ollut pitkään namisissa, ei ole koskaan tarvinnut jotain pleikkaa pelailla, jos olen kuhertelua olen vailla, mutta tapansa kullakin.

Vierailija
42/49 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkase akka pihalle.

Pelkään että se potkasee mut. Kun mä en ole edes kirjoilla tässä. Pakko olla mielin kielin. Ei ole muutakaan paikkaa ja kaverit vetää turpaan jos niille yritän. Oon veloissa.

Ap

Tilanteesi on minulle tuttu. Sanoisin, että se on vakava, mutta ei toivoton. Tulee elävästi mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Sinun kannattaa ottaa oppia mummon neuvoista ja jos et siihen pysty, on parasta pyrkiä luostariin.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkase akka pihalle.

Pelkään että se potkasee mut. Kun mä en ole edes kirjoilla tässä. Pakko olla mielin kielin. Ei ole muutakaan paikkaa ja kaverit vetää turpaan jos niille yritän. Oon veloissa.

Ap

Tilanteesi on minulle tuttu. Sanoisin, että se on vakava, mutta ei toivoton. Tulee elävästi mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Sinun kannattaa ottaa oppia mummon neuvoista ja jos et siihen pysty, on parasta pyrkiä luostariin.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto o

Tuo on niin totta. Ehkä kaikki on vielä pelastettavissa. Uskoudu naisystävällesi nöyrin ja hartain mielin ja ryhtykää yhdessä valmistamaan kissanlihakeittoa.

Vierailija
44/49 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanlihakeitto

400 g

kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)

1 litra vettä

1 tl suolaa

1 tl  maustepippureita

1 kpl laakerinlehtiä

1 sipuli

3 porkkanaa

100 grammaa lanttua

50 g palsternakkaa 

50 g juuriselleriä

6 perunaa

10 cm purjoa

2 rkl tuoretta persiljaa

Vierailija
45/49 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava komentelija lehmä. Vie parteensa tai myy Maaseudun tulevaisuudessa.

Vierailija
46/49 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkase akka pihalle.

Ap

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto o

Ihana mummo 💕💕👵🏻

Vierailija
47/49 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se naisen ruotuun sillä syksyllä tulee gta 6 peli. Silloin pelaan itse sitä kuukauden heti putkeen.

Vierailija
48/49 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että pelaat aina kun naisella on puhelin kädessä 

Vierailija
49/49 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaava tilanne on kun nainen valittaa olevansa ns. kiekkoleski tai formulaleski, kun mies tuijottaa vaan lätkää ja formuloita telkkarista. Ja nainen tuijottaa itse joka ilta kaunareita, salkkareita sun muita temppareita, mutta ei hyväksy mieheltä minkäänlaista vastakritiikkiä asiasta.

Yks kaveri muutti omaan kämppään, kun oli hirvee narina lätkästä ja futiksesta. Nainen ite katto kaikki paskasarjat ja pyöri luurissa, joten ei olis ollu mitään haittaa, kun toinen kattoo sitä lätkää ja futista. Nyt se nainen valittaa sitä, kun ne ei asu yhdessä. Kaveri sano, että sillä naisella ei ole ikinä mikään asia hyvä. Se on syntynyt valittaa. Tosin, en tiedä onks se pistäny sen naisen vaihtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi