HS: Harjoitatko itsesabotaasia deittaillessa? Psykologi kertoo, mistä sen voi tunnistaa
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000011009970.html
Tuossa artikkelissa kerrotaan, että joskus pitkään sinkkuna ollut ihminen ei löydä millään parisuhdetta siksi, koska alkaa tavallaan itse sabotoimaan suhdetta.
Hän myös kannustaa sinkkuja käymään treffeillä usean ihmisen kanssa samaan aikaan, jottei tule liikaa paineita ja odotuksia yhtä henkilöä kohtaan.
Kommentit (8)
Aihe kiinnostaisi, mutta juttu on maksumuurin takana.
Eipä ole tuollaisia ongelmia kun en deittaile.
M.53
Mä teen juurikin tuota. 7 vuotta sinkkuna ja "en löydä ketään", mutta totuus on se, että sekoan jotenkin totaalisesti, kun homma alkaa muistuttaa suhdetta.
Kuinka tyhmä pitää olla jos ei ymmärrä tekevänsä itselleen haittaa jollakin tavalla?
Tuo otsikkohan asioineen kuulostaa taas typerältä.
Älkää deittailko väärin perustein vääränlaisia tyyppejä ja yrittäkö asioita väkisin. Älkää myöskään esittäkö mitään vaan olkaa omia itsejänne.
Jotkut uskovat sokeasti kaiken mitä muut sanovat, älä sorru tähän asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä pitää olla jos ei ymmärrä tekevänsä itselleen haittaa jollakin tavalla?
Tuo otsikkohan asioineen kuulostaa taas typerältä.
Älkää deittailko väärin perustein vääränlaisia tyyppejä ja yrittäkö asioita väkisin. Älkää myöskään esittäkö mitään vaan olkaa omia itsejänne.
Jotkut uskovat sokeasti kaiken mitä muut sanovat, älä sorru tähän asiaan.
En ole tyhmä. Jotkut käyttäytymismallit vaan ovat niin syvällä, että niistä eroon pääseminen on hirveän työn takana. Mutta mitä ilmeisimmin sinulla ei ole tämän tyyppisiä vaikeuksia elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen juurikin tuota. 7 vuotta sinkkuna ja "en löydä ketään", mutta totuus on se, että sekoan jotenkin totaalisesti, kun homma alkaa muistuttaa suhdetta.
Miten sitten alat käyttäytyä?
Ihan tarkoituksella olen monet kerrat käyttäytynyt niin, että mies tajuaisi lähteä lätkimään.
Up