Miksi naiset rakastuvat aina renttuihin?
Kiltit miehet ja liian pehmot miehet jää ilman naista mutta ne jännät miehet jotka saattaa olla jopa väkivaltaisia saavat aina naisia? Mies jos lyö ja kohtelee muita huonosti niin se saa naisen mutta mies joka on kiltti ja ihana ei taas saa naista.
Kokeeko naiset että kilttimies on liian nössö vai kokevat naiset että kilttimies on uhka naiseudelle koska "vain nainen voi olla kiltti"?
Kommentit (28)
Mä en jaksaisi katsoa mitään renttua. Ei ole varaankaan elättää, eikä aikaa setviä toisen mokaamisia. Että siinä mielessä kilttimies on mun juttu. Työssäkäyvä ja rehellinen. Jännittävyyttä elämään saa liikuntaharrastuksista. Vaikka jäälautoilla hyppelystä.
Krapulainen ihminen haiseekin pahalta ja en halua edes ajatella, miltä vieras pillu maistuu suussa. Joo, ei jatkoon! Pelaamisella ei voi kuin hävitä. Eli tuossa ei taida olla kyllä mitään jännää.
Ilmeisesti rentuillekin on naisilla jonkinlainen vaatimustaso, sillä ei minun kannaltani renttuilu parantanut naisen saanti mahdollisuuksia vaan heikensi entisestäänkin heikkoa menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiotutkimusten mukaan miehen status on tärkein parinvalintakriteeri naisilla. Eli lyyrikko ottanut omia vapauksiaan.
Niin sitten kun juoksut on juostu niiden kiinnostavien kanssa, on aika katsoa hyödyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä meinaat rentulla ns pahaa poikaa ni miettikää mitä kaikilla "pahoilla" pojilla esim koulussa oli aina yhteistä? No mä kerron, ne on lähestulkoon aina oman porukkansa johtohahmoja ja ne erottuu joukosta. Naiset etsii aina itselleen turvaa tiedostaen tai tiedostamatta,joten tottakai se erilaisuus ja vahva luonne vetää puoleensa mielummin kuin se tavallinen seinäkello. Ja nyt selvennyksdn sana, renttu tai paha poika ei tarkota automaattisesti johtajaa, vaan idea oli lähinnä siinä että sellane tyyppi erottuu useimmite joukosta ja sitä naiset etsii, erilaisuutta, johtajuutta, halusitte te tai ne sitä niin useimmiten se on noin
Kun on tosiasia että linnakundit ovat todella suosiossa niin ovatko naiset aivottomia robotteja hakiessaan rikollisista "johtajuutta ja turvaa"???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiotutkimusten mukaan miehen status on tärkein parinvalintakriteeri naisilla. Eli lyyrikko ottanut omia vapauksiaan.
Niin sitten kun juoksut on juostu niiden kiinnostavien kanssa, on aika katsoa hyödyttävää.
Gullikarusellin loputtua etsitään vierelle kilitti ja kuuliainen kilttimies elättäjäksi.
Ihastuin - siis siitä tuli jopa rakastuminen - mieheen joka pahoinpiteli minut ja siihen loppui kaikki ihanuus.
Jos sä meinaat rentulla ns pahaa poikaa ni miettikää mitä kaikilla "pahoilla" pojilla esim koulussa oli aina yhteistä? No mä kerron, ne on lähestulkoon aina oman porukkansa johtohahmoja ja ne erottuu joukosta. Naiset etsii aina itselleen turvaa tiedostaen tai tiedostamatta,joten tottakai se erilaisuus ja vahva luonne vetää puoleensa mielummin kuin se tavallinen seinäkello. Ja nyt selvennyksdn sana, renttu tai paha poika ei tarkota automaattisesti johtajaa, vaan idea oli lähinnä siinä että sellane tyyppi erottuu useimmite joukosta ja sitä naiset etsii, erilaisuutta, johtajuutta, halusitte te tai ne sitä niin useimmiten se on noin