Harry Harkimo: Helsinki, Vantaa ja Espoo yhdistettävä
Trumppilaista meininkiä Harkimolla.
Kommentit (34)
Ehdotuksessa on järkeä. Resurssit palveluihin ja karsitaan johtoporrasta.
Espoo ja Vantaa toki haluavat ne Helsingin veturoiman talousalueen tuotot, mutta eivät tietenkään halua osallistua sen kustannuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Espoo ja Vantaa toki haluavat ne Helsingin veturoiman talousalueen tuotot, mutta eivät tietenkään halua osallistua sen kustannuksiin.
Espoo ja Vantaahan eivät missään nimessä halua yhdistyä Helsinkiin. Helsinkin sitä vastoin on aina halunnut kaapata itselleen naapurikaupunkien parhaat osat.
Vierailija kirjoitti:
Tyrsk. Helsingin vetovoima. Olen asunut Helsingissä. En muuttaisi sinne enää mistään hinnasta. Espoossa on hyvä olla.
Olen kirjoittanut tästä jo ennen Harkimoa. Olen samaa mieltä Harkimon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyrsk. Helsingin vetovoima. Olen asunut Helsingissä. En muuttaisi sinne enää mistään hinnasta. Espoossa on hyvä olla.
Westend ei ole yhtäkuin Espoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä lukee veturoiman. Tyrsk.
Samaa mieltä Harkimon kanssa. Ääni menee liike nytille. Harkimo on viisas mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään halua sinne muuttaa. Vaan juuri kuten sanoin, haluat ne ison talousalueen hedelmät, jotka saat kyllä Helsingin ansiosta, mutta et tietenkään halua maksaa osaasi laskusta. Siis pysyt Espoossa.
Sipoo vielä mukaan niin Hjalliskin asuu stadissa.
Hjallis olisi pormestarina vaarallinen ja voisi trumppimaisesti taas yrittää kaapata osia muista kaupungeista. Se on ainoa tapa millä Helsinki voi laajentua isosti ja Helsingin laajentumistarve ei tule loppumaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Harry omia rahojaan halua hassata Stadille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän voittaisi jos Sipoo liitettäisiin stadiin. Silloin itämetron rakentaminen Sipooseen asti muuttuisi kannattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Entä Kauniainen?
Pysyy veroparatiisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjallis ei maksa mitään Sipoolle, koska korkeampi veroprosentti.
Hjallisen kaikki jutut epäonnistuu.
Jep sopii ja nimeksi Westendin suistoalue.
Sipoo mukaan, niin asuinpaikassa ei epäselvyyttä.
Uudeksi nimeksi: Hel-poo-taa eli Helpottaa :D