Miksi mies lähenteli minua kun katsoimme elokuvaa 🤥
Menin hänen luokseen ja katsoimme elokuvaa. Sitten hän yritti lähennellä. Miksi? Oli elokuvakin kesken 🤥
Kommentit (26)
Alakerran vela vanhapiika ei aio treffata yhtään ketään, on jo vakiintunut kahden ja puolen vuoden etäparisuhde Asperger-mieheen, johon syvä kiintymys.
*Haluaa olla yksin ja omissa oloissaan.
*Rakastaa yksinoloa.
Ei kun kertoo vaan miesten ajattelumaailman hataruudesta. Olen itsekin sitä mieltä, että jos katsotaan elokuvaa, niin silloin katsotaan elokuvaa, ja silloin ei kähmitä. AIkoinaan parisuhteessa ollessani piti tämäkin vääntää oikein rautalangasta miehelleni.Erityisesti ärsytti, jos leffa oli todella hyvä ja jännittävä, ja toinen ei keskity siihen yhtään.
Jos sänkyyn vongataan niin se pitää tehdä sitten selkeästi eikä siihen pidä sekoittaa muita asioita. Onneksi en enää elä treffailu maailmassa, mutta ehkä olisi miestenkin hyvä ymmärtää että jos kutsutaan illalliselle, sitten syödään illallista, jos katsotaan elokuvaa, sitten katsotaan elokuvaa, jos mennään kävelylle sitten kävellään. Nämä eivät sisällä mitään muuta.Piste.
Olen täysin kyllästynyt kerrostaloasumiseen. Ei enää koskaan ikinä. Oma piha, kasvimaa, yksityisyys. Ei minkäänlaisia juorurinkejä.
Tätä päivää odotan..
t. edellinen
*23 ei minulta. Pussaan mielelläni oman rakkaani kainalossa leffailtana.
Keski-ikäiset ja seniorit trollaa. Tähän on tultu. Ei tämä ap ole Incel, tämä on katkeran elämäänsä kyllästyneen kynästä.