Miksi mies lĂ€henteli minua kun katsoimme elokuvaa đ€„
Menin hĂ€nen luokseen ja katsoimme elokuvaa. Sitten hĂ€n yritti lĂ€hennellĂ€. Miksi? Oli elokuvakin kesken đ€„
Kommentit (26)
Alakerran vela vanhapiika ei aio treffata yhtÀÀn ketÀÀn, on jo vakiintunut kahden ja puolen vuoden etÀparisuhde Asperger-mieheen, johon syvÀ kiintymys.
*Haluaa olla yksin ja omissa oloissaan.
*Rakastaa yksinoloa.
Ei kun kertoo vaan miesten ajattelumaailman hataruudesta. Olen itsekin sitÀ mieltÀ, ettÀ jos katsotaan elokuvaa, niin silloin katsotaan elokuvaa, ja silloin ei kÀhmitÀ. AIkoinaan parisuhteessa ollessani piti tÀmÀkin vÀÀntÀÀ oikein rautalangasta miehelleni.Erityisesti Àrsytti, jos leffa oli todella hyvÀ ja jÀnnittÀvÀ, ja toinen ei keskity siihen yhtÀÀn.
Jos sÀnkyyn vongataan niin se pitÀÀ tehdÀ sitten selkeÀsti eikÀ siihen pidÀ sekoittaa muita asioita. Onneksi en enÀÀ elÀ treffailu maailmassa, mutta ehkÀ olisi miestenkin hyvÀ ymmÀrtÀÀ ettÀ jos kutsutaan illalliselle, sitten syödÀÀn illallista, jos katsotaan elokuvaa, sitten katsotaan elokuvaa, jos mennÀÀn kÀvelylle sitten kÀvellÀÀn. NÀmÀ eivÀt sisÀllÀ mitÀÀn muuta.Piste.
Olen tÀysin kyllÀstynyt kerrostaloasumiseen. Ei enÀÀ koskaan ikinÀ. Oma piha, kasvimaa, yksityisyys. Ei minkÀÀnlaisia juorurinkejÀ.
TÀtÀ pÀivÀÀ odotan..
t. edellinen
*23 ei minulta. Pussaan mielellÀni oman rakkaani kainalossa leffailtana.
Keski-ikÀiset ja seniorit trollaa. TÀhÀn on tultu. Ei tÀmÀ ap ole Incel, tÀmÀ on katkeran elÀmÀÀnsÀ kyllÀstyneen kynÀstÀ.