Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies lähenteli minua kun katsoimme elokuvaa 🤥

Vierailija
22.02.2025 |

Menin hänen luokseen ja katsoimme elokuvaa. Sitten hän yritti lähennellä. Miksi? Oli elokuvakin kesken 🤥

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset ja seniorit trollaa. Tähän on tultu. Ei tämä ap ole Incel, tämä on katkeran elämäänsä kyllästyneen kynästä.

Vierailija
22/26 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran vela vanhapiika ei aio treffata yhtään ketään, on jo vakiintunut  kahden ja puolen vuoden etäparisuhde Asperger-mieheen, johon syvä kiintymys.

*Haluaa olla yksin ja omissa oloissaan.

*Rakastaa yksinoloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kertoo vaan miesten ajattelumaailman hataruudesta. Olen itsekin sitä mieltä, että jos katsotaan elokuvaa, niin silloin katsotaan elokuvaa, ja silloin ei kähmitä. AIkoinaan parisuhteessa ollessani piti tämäkin vääntää oikein rautalangasta miehelleni.Erityisesti ärsytti, jos leffa oli todella hyvä ja jännittävä, ja toinen ei keskity siihen yhtään.

Jos sänkyyn vongataan niin se pitää tehdä sitten selkeästi eikä siihen pidä sekoittaa muita asioita. Onneksi en enää elä treffailu maailmassa, mutta ehkä olisi miestenkin hyvä ymmärtää että jos kutsutaan illalliselle, sitten syödään illallista, jos katsotaan elokuvaa, sitten katsotaan elokuvaa, jos mennään kävelylle sitten kävellään. Nämä eivät sisällä mitään muuta.Piste.

Vierailija
24/26 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin kyllästynyt kerrostaloasumiseen. Ei enää koskaan ikinä. Oma piha, kasvimaa,  yksityisyys. Ei minkäänlaisia juorurinkejä.

Tätä päivää odotan..

t. edellinen 

Vierailija
25/26 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*23 ei minulta. Pussaan mielelläni oman rakkaani kainalossa leffailtana.

Vierailija
26/26 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halusi nussia sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi