Lidl ja 10 sentin alennukset
Eikö kenestäkään muusta tunnu siltä, että Lidl pitää asiakkaitaan aivan vähä-älyisinä?
Olen nyt toistuvasti törmännyt Lidlissä isoihin näkyviin ale-lappuihin, jotka on tarkemmassa tarkastelussa osoittautuneet 10 sentin alennuksiksi! Siis esimerkiksi vajaan 7 euron vaippapaketissa 10 sentin alennus tuntuu melkoiselta kettuilulta.
Niin miettikää, he näkevät vaivan muuttaa tuotteen hinnan järjestelmään, tulostaa hintalaput ja vielä vaihtaa ne. Ja alennus on 10 senttiä tai joskus jopa 20 senttiä. Ilmeisesti tässä luotetaan siihen, että asiakkaat eivät tarkista alkuperäistä hintaa? Itse ihan periaatteesta boikotoin jokaista tällaista ale-tuotetta, etteivät vahingossakaan kuvittele sen olevan ostettu tuon muka-ovelan alennuksen takia. Ja tämän päälle päiväystuotteiden nykyinen -20%, joka on pian pilaantuvasta tuotteesta riittämätön.
Jättäkää nämä hyllyyn, niin ehkä alkaa oikeitakin alennuksia löytyä!
Kommentit (14)
Ja huom, Lidl on myös nostanut reippaasti useiden tuotteiden hintoja ja silti muka ei ole varaa alennuksiin. Mm. Usein ostamani marjakeitto kallistui vähän aikaa sitten kerralla usealla kymmenellä sentillä, mikä prosentteina oli ehkä 25% korotus hintaan.
ap
Kusetusta niinkuin kaikki muutkin alennukset ruoka on naurettavan kallista
Joo, eilen Lidlissä käydessä panin merkille juuri tuollaisia olemattomia alennuksia. Asiakkaiden aliarvioimista. Lisäksi on kauppakohtaisia alennuksia pitkään myymättömille tuotteille tai sellaisille elintarvikkeille, joiden myyntiaika on päättymässä. Mutta jostain syystä niitä alennuksia ei ole aina viety kassajärjestelmään, vaan on asiakkaan velvollisuus huolehtia, että hän saa hyllyyn kiinnitetyssä lapussa tai hintalapussa luvatun alennuksen.
Lisäksi Lidlin äppi on ärsyttävä. Aika harva sitä käyttääkään.
Olen harventanut Lidlissä asiointia juuri asiakkaiden aliarvioimisen takia.
Sieltä katosi myös vanhenevista tuotteista 30% aletarrat. Ne muuttuivat viime vuonna 20% aletarroiksi.
Kiusa se on pienikin kiusa vähävaraista kohtaan joka hävikkituotteen ostaa.
lidlissä saa edes sen 10c alennuksen.
pahin on TOKMANNI. siellä alennus on vain hyllyssä ja kassalla on aina normaali hinta.
Vierailija kirjoitti:
Ja huom, Lidl on myös nostanut reippaasti useiden tuotteiden hintoja ja silti muka ei ole varaa alennuksiin. Mm. Usein ostamani marjakeitto kallistui vähän aikaa sitten kerralla usealla kymmenellä sentillä, mikä prosentteina oli ehkä 25% korotus hintaan.
ap
Muut kauppaketjutko eivät ole nostaneet hintoja?
Pakastekukkakaali oli 1,59 e kun se normaalisti on 1,65 e. Eipä silti, ostin kun tarvitsin.
Kerran kun olin niin vähissä rahoissa että laskin senttejä, niin siellä sattui olemaan noita pikkualeja useassa juuri sellaisessa tuotteessa, mitä olin mennyt sinne ostamaan. Silloin niistä oli kyllä hyötyä :)
Toki, mutta tässä puhutaan nyt Lidlistä. Cittarissakin ihan törkeitä hinnankorotuksia, mutta sielläkään en ole törmännyt näihin 10 sentin kusetuksiin.
ap
Lidl kusetti kaikkia. Ensin oli tosi hyviä äppi tarjouksia. Nyt kun kaikilla alkaa oll Lidl äppi, niin tarjoukset ovat lähes kokonaan loppuneet. Mutta Lidl voi nyt ilmaiseksi seurata asiakkaiden ostoskäyttäytymistä.
Pitäkää ihmiset huolta omista palkankorotuksistanne. Rahan arvo ei ole stabiili; se heikkenee ilman erityistoimia
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää ihmiset huolta omista palkankorotuksistanne. Rahan arvo ei ole stabiili; se heikkenee ilman erityistoimia
Ja toinen: älkää olko numerosokeita
Tänään ostin lidlistä jotkut - ei tule kestämään - housut 50 % tarjouksella eli 2 eurolla. Niiden laatu kyl on semmonen, että mun tehtäväksi lähinnä jää niiden housujen toimittaminen kaatopaikalle eli ne olisivat kyllä voineet jopa maksaa mulle siitä, että ostin ne housut.