runsaaseen kannabiksen käyttöön liittyvien tapausten osuus skitsofrenioista lähes kolminkertaistui
Kommentit (6)
https://www.statista.com/statistics/1470138/prevalence-of-schizophrenia…
Noussut koko 2000-luvun, nyt lääkeyhtiöt laittaneet kannabiksen syyksi vaikka se laillistettiin vasta 2018. Tuota ennen ei edes uskallettu hakeutua kannabiksen ongemakäytön vuoksi hoitoon.
Törkeitä valheita lääkeyhtiöiltä, mutta lääkekannabis on suuri uhka heidän tuloilleen.
Onpa pieniä lukuja. Ajattelin, että joku 90% skitsofreniaan sairastumisista johtuu kannabiksesta ja loput 10% muista aineista. Mikä aine on sitten suurempi syyllinen kuin kannabis?
On tiedetty pitkään että kannabis on haitallista nuorten kehittyville aivoille.
Mitä tää tutkimus ois näyttänyt ikäryhmässä +25v?
Minusta kannabiksen laillistaminen olisi erittäin järkevää, mutta ikäraja pitäisi myös olla korkea.
Vierailija kirjoitti:
Onpa pieniä lukuja. Ajattelin, että joku 90% skitsofreniaan sairastumisista johtuu kannabiksesta ja loput 10% muista aineista. Mikä aine on sitten suurempi syyllinen kuin kannabis?
Perimä on suurin syy..
Vierailija kirjoitti:
Tupakka.
Mun ei tarvi edes avata uutista.
Lähipiiristä jo löytyy kolme tapausta joilla ylenmääräinen pössyttely sotki aivotoiminnan niin pahasti että ei niiden kanssa enää voi käydä järkevää keskustelua.
En nyt psykoosiksi sanoisi, mutta vainoharhoja, omituisia ajatuksenjuoksuja ja sekopäisen teennäistä mukasyvällistä "filosofiaa" jossa ei ole mitään järkeä, mutta itse pitävät itseään jonain oivaltavina neroina.
Yksi selitti mulle kerran miten "elämä on kuin kenkä".