Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Estättekö kaikki puhelinmyyjät?

Vierailija
21.02.2025 |

Minä olen alkanut tekemään näin, kun se on ainoa millä näitä puheluita saa edes jotenkin vähennettyä. Mitkään markkinointikiellot ei auta yhtään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisen puhelun välittömästi ja sanaakaan sanomatta, kun huomaan että soittaja on puhelinmyyjä ja laitan numeron estolistalle.

Vierailija
2/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta puhelinmarkkinointikielto auttoi kyllä minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun numero o salainen, mut aina ne vaan soittelee.......ei enää nykyään......aina laitoin heti luurin kii ja estin numeron heti, ku oli soittanut. Nykyään o puhelin täysin äänettömällä. Tarkoituksella. Kannattaa kokeilla. Ei mihinkään pelaamiseen, ohjelman katsomiseen tarvita ääntä ! Niihin saa tekstin. Ainakin ohjelmiin. Tai sitten voi katsoa niitä KUULOKKEILLA. Sekin o parempaa, ku se ikuinen huudattaminen turhaan ! Kaikkien EI TARVITSE KUUNNELLA sun puheluus pelii yms. 

Vierailija
4/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoramarkkinointikielto estää automaattisesti, siis se "robinson." Ei tule myynti-, ja markkinointipuheluja. Taas kun tulee, tiedän 3 vuotta olevan täynnä ja uusin kiellon. Seuraavat 3 vuotta saan taas olla rauhassa. Miksi te muut ette laita sitä vaan kärsitte ja kiukuttelette?

Vierailija
5/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoramarkkinointikielto estää automaattisesti, siis se "robinson." Ei tule myynti-, ja markkinointipuheluja. Taas kun tulee, tiedän 3 vuotta olevan täynnä ja uusin kiellon. Seuraavat 3 vuotta saan taas olla rauhassa. Miksi te muut ette laita sitä vaan kärsitte ja kiukuttelette?

Tätä minäkin ihmettelen. Kun on tehnyt kiellon, tulee korkeintaan pari markkinointipuhelua vuodessa. Ei tarvitse laittaa numeroita estoon, kun puheluita ei tule. Numeroni ei ole salainen, vaan suoraan saatavissa mistä tahansa numeropalvelusta.

Miksi ihmiset haluavat tehdä asiat hankalimman kautta?

Vierailija
6/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid liittymä, nolla puhelinmyyjää.

Vierailija
7/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen firman kanssa sovittu ettei tulisi soittoja. Palvelut maksavat paljon, ettei senkään puolesta taideta soitella. 

Vierailija
8/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asml phelintarjonnan rajoituspalvelu on tuon Robinsonin oikea nimi. Se toimii oikeasti, mutta on voimassa kolme vuotta kerrallaan. Voimassaolon päättymisen kyllä huomaa heti.

Vierailija
9/9 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen numero ei estä millään tavalla puhelinmyyjiä.

En vastaa puheluihin. Helppoa kun puhelin ollut äänettömällä jo monta vuotta. Googletan numeron, jos on joku kaupittelija, niin estän numeron.