Ylimieliset K-kauppiaat pitäneet kauppojaan auki normaalisti lakon aikana
Ja oikein yrittäneet haalia asiakkaita... Eikö heitä kiinnosta myyjien hyvinvointi ja palkkaus? Kertoo paljon...
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Miksi yrittäjänä osallistuisin kauppiaiden lakkoon?
Kauppiaiden?
Työntekijät lakkoilee, ei kauppiaat. Provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppiaiden?
Työntekijät lakkoilee, ei kauppiaat. Provo.
Siis työntekijöiden. Kirjoitin vahingossa.
Vttu kun jotkut eivät pärjää kolmea vuorokautta käymättä kaupassa. Nämä uuvelot tuskin osaavat edes hankkia 72 tunnin hätävaraa. Melkein toivoo, että tulisi joku iso kriisi, niin nämä kermapersiet olisivat itkemässä ensimmäisinä. 😂
Just näin. Yleensä muutenkin käyn aikasin aamusta ku ei oo muita sekaamassa. Pääsee pois nopeemin. Lista mukana. Ei tartte miettiä liikoja. Sit viikon tavarat ja kotia.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän putiikin auki vaikka kommarityöntekijäni pistivät ihraiset perseestä penkkiin. Minä pistän ne lakkoilijat kilometritehtaalle heti kun voin. Otan vaikka kaukoidästä sitten hyvät ahkerat tekijät tilalle, eivätpä inise lisää palkkaa joka käänteessä. Tässä putiikissa eivät kommunistit sanele yhtikäs mitään.
K-kauppias
😁😁😁😁😁 Juu juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän putiikin auki vaikka kommarityöntekijäni pistivät ihraiset perseestä penkkiin. Minä pistän ne lakkoilijat kilometritehtaalle heti kun voin. Otan vaikka kaukoidästä sitten hyvät ahkerat tekijät tilalle, eivätpä inise lisää palkkaa joka käänteessä. Tässä putiikissa eivät kommunistit sanele yhtikäs mitään.
K-kauppias
Oikeaa puhetta! Missä kauppasi sijaitsee, tulen käymään vaikka satojen kilometrien päästä! Minäkään en valittavia punikkeja kumarra! Kukin on vastuussa ihan itsestään ja elättämisestään. Ahkerat pärjää aina!
T: Mies Kurikasta
Ihanat yritteliäät pohojalaaset:-)
Vierailija kirjoitti:
Vttu kun jotkut eivät pärjää kolmea vuorokautta käymättä kaupassa. Nämä uuvelot tuskin osaavat edes hankkia 72 tunnin hätävaraa. Melkein toivoo, että tulisi joku iso kriisi, niin nämä kermapersiet olisivat itkemässä ensimmäisinä. 😂
Mulla on kyllä nk kotivara useammaksi viikoksi eli jos kaupat olisi kiinni, pärjäisin ihan hyvin. Mutta koska kauppa on auki, voin hyvin käydä kaupassakin.
Enemmänkin voi kysyä, miksi myyjät rankaisevat kauppiaita, jotka eivät suoraan ole neuvotteluissa edes osapuoli. Myyjät varmaan haluaisivat, että kauppias menee konkkaan ja kaikkien työ ja elinkeino päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?? Kyllä meidän kylällä on auki tänään ainakin k-kauppojen lisäksi 2 prismaa, 2 lidliä, 4 s-marketia, tokmanni ja minimani. Lisäksi useampi Sale.
Ei missään kylässä ole noin montaa kauppaa, tarkoittanet kaupunkia.
Tietysti kaupunki, mutta lasken kyläksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä he varmasti tarpeen tullen pärjäisivät mutta koska ei ole tarvetta niin heidän ei tarvitse vaan voivat hyödyntää kaupan aukioloaikoja oman mielensä ja aikataulunsa mukaan. Toimi omassa elämässäsi kuinka toimit ja ihastuta ympäristöäsi kirkkaalla sädekehällä, muut toimivat omassa elämässään omalla tavallaan eikä se vaikuta sinun elämääsi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
K-kauppias
Sä mikään kauppias ole, työtön persutrolli oot.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se uuvelo olet. Pötkötät kotona makaamassa. Ei se asiakkaiden ongelma ole, jää vaikka kokonaan töistä pois. Tilallesi löytyy kyllä innokkaampia työntekijöitä.
Ihan turha lakko kun ei sitä sopimusesitystä edes saada ennen kuin teknologiateollisuus on päättänyt omat neuvottelunsa. Lakkoilevat ja aiheuttavat vahinkoa jo ennen kuin oikeat neuvottelut lähtevät käyntiin, niin typerää. Olisivat edes malttaneet oikeaa hetkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mie kävin maanantaina ja nyt perjantaina. Kovasti oli muutakin porukkaa ostoksilla ja henkilökuntaa myös.
Käyn kaupassa silloin kun mulla on sille tarvetta, en siis laske päiviä 😁
Vierailija kirjoitti:
Eikö v a s s a r i t ymmärrä, että ilman yrittäjiä ei ole teillä niitä työpaikkojakaan.
Jos yritystoiminta muuttuu kannattamattomaksi, voitte lakkoilla jatkossa kotisohvalla Kelaa vastaan. Kasvoton Kela ei teidän kapinoistanne piittaa.
Olen oikeasti ihmetellyt koko ikäni, kuinka tyhmiä ovat nämä vassuridemarit kun eivät tajua, että ilman yrityksiä ei ole töitäkään. Nyt purevat ruokkijansa kättä
Käyn tänään kaupassa, koska tarvitsen ruokaa. Silti lakkoilu ok, tässä on kyseessä monen palkat, jos teollisuus määrää korostusten suhteen. Voisin itsekkin lakkoilla, jos alani ikinä lakkoilisi.
Vierailija kirjoitti:
Lallallaa. Koita nyt aikuistua. Onneksi Sinä et päätä siitä miten muut asiansa hoitavat ja kaupassa käyvät. Kermapersie? Taidat olla joo. Palkka juoksee, sinä et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-kauppias
Oikeaa puhetta! Missä kauppasi sijaitsee, tulen käymään vaikka satojen kilometrien päästä! Minäkään en valittavia punikkeja kumarra! Kukin on vastuussa ihan itsestään ja elättämisestään. Ahkerat pärjää aina!
T: Mies Kurikasta
Juupa juu. Kukahan sunkin työehdot on taistellut aikoinaan? Ei ainakaan kokkarit tai persut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö v a s s a r i t ymmärrä, että ilman yrittäjiä ei ole teillä niitä työpaikkojakaan.
Jos yritystoiminta muuttuu kannattamattomaksi, voitte lakkoilla jatkossa kotisohvalla Kelaa vastaan. Kasvoton Kela ei teidän kapinoistanne piittaa.
Olen oikeasti ihmetellyt koko ikäni, kuinka tyhmiä ovat nämä vassuridemarit kun eivät tajua, että ilman yrityksiä ei ole töitäkään. Nyt purevat ruokkijansa kättä
Eihän kukaan yrittämistä vastusta, vaan palkka- ja työehtokyykytystä. Palkalla kun pitäisi elääkin.