Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastun aina vääriin miehiin

Vierailija
21.02.2025 |

On varmaan virhe avautua täälä tästä mutta jos sais jotain uutta näkökantaa asiaan. 

Mä oon ite 34 vuotias nainen ja ihastun aina nuorempiin vähän hulttio miehiin vaikka itse elän aika tasapainoista normaalia elämää. Jostain syystä kuitenkin myös nämä hulttiot minusta kuitenkin kiinnostuu.

Tässä olen tapaillut miestä joka on 26 vuotias, käy kyllä töissä mutta vapaa aika onkin sit vauhdikasta. Viikonloput menee kavereiden kanssa baareissa ja kännissä, naisia jallitellen. Mies antanut omien puheidensa mukaan mielikuvan siitä että naisia on tyyliin joka vkl. Harrastaa irtosuhteita ja vielä aina ilman kumia koska ei tunnu muuten miltään. Itse en hänen kanssaan seksiä vielä harrastanut kun en halua mitään tauteja. Mutta ollaan öitä vietetty yhdessä. Hän kuitenkin sanoo että haluaa rauhoittua ja löytää naisen jonka kanssa perustaa perheen. 

Mutta silti, mulla on joku tunne häntä kohtaan. Ja mun pääni on aivan sekasin. Haluaisin miehen jonka kanssa tehdä ihan arkisia kivoja juttuja. 

Ehkä tämä tuntuu nyt pahalta kun mulla ei ole pitkiin aikoihin ollu mitään sutinaa ja nyt joku antaa jotain huomiota. Joku joka ei ole selkeästi mulle hyväksi. Olen hänelle myös sanonut että eletään ihan eri maailmoissa ja hän asiasta samaa mieltä, mutta tuossa se roikkuu 

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv.. lähen kylille täältä nauramasta😭

Vierailija
2/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä nyt saanu keskustelua aikaan 😄

Ap

Vierailija
4/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko sama mut rakastun aina salamana itserakkaisiin mulkkuihin

Vierailija
5/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä naisen toimintaa, sen suhteen ei huolta. Olet normaali nainen ja sinun on tehtävä siihen kuuluvat virheet, koska alapää ohjaa.

Vierailija
6/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa pettäviä jännämiehiä ei se ole mikään uusi ilmiö. Ap kin niitä miehiä haluaa koska ne on komeita joten naiset haluaa niitä vaikkei ne ole koskaan uskollisia.

Vierailija
7/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa kiltti mies naisille jolla on muita harrastuksia kuin juopottelu.

T: kiltti mies

Vierailija
8/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin niin ristiriitaista. Kun nimenomaan haluaisin sen kiltin miehen. Mutta aina näitä jännämiehiä löytyy, vaikka tiedän ettei tässä saa mitään muuta kuin paskan mielen 

Vierailija
9/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät ettei tuosta tule mitään, mutta silti jatkat. Suoraan sanottuna olet tyhmä.

Vierailija
10/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä: Tee heilasi kanssa lapsi. On ihan hyvä että tietyt geenit pysyvät omissa piireissään.

Vierailija
11/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jotenkin niin ristiriitaista. Kun nimenomaan haluaisin sen kiltin miehen. Mutta aina näitä jännämiehiä löytyy, vaikka tiedän ettei tässä saa mitään muuta kuin paskan mielen 

Todennäköisesti vaikka kiltti mies seisoisi edessäsi niin sanoisit hänelle että nyt ei ole kipinää ja lähdet taas jännämiesten perään.

Ei sitä turhaan jännämiehistä puhuta.

Vierailija
12/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät ettei tuosta tule mitään, mutta silti jatkat. Suoraan sanottuna olet tyhmä.

Kuvailit juuri 99% naisten toiminnan pariutumismarkkinoilla.

Vain itseään tasokkaammat jännikset kiinnostaa.

Kilttiksille sanotaan vain että ei ole kipinää.

Vierailija
13/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin nuorempana lähes aina ns. vääriin miehiin. Ymmärsin sen kyllä, mutta sydäntä ei voinut käskeä. Tällainen on oikeasti iso ongelma joillekin. Taustalla voi minulla olla ns. traumakemiaa. Yritin kyllä tutustua miehiin, joihin en tuntenut vetoa, mutta ei siitä mitään pysyvämpää kehittynyt. Päätin elää yksin, mutta ei sekään ole mukavaa. 

Vierailija
14/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sinulle on "suhteessa" käynyt huonosti, voit kasvaa ihmisenä ja ryhtyä voimaantuneeksi kaikkia miehiä vihaavaksi feministiksi!

Hyvin te vedätte, ei voi muuta sanoa. 

Vierailija
15/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä olenkin, sitä en kiellä. Enkä ole pitkään aikaan edes havitellut suhdetta yhtään kenenkään kanssa, en kiltin enkä jännämiehen. 

Vierailija
16/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään nyt vielä että en aio jatkaa tämän tyypin kanssa. Sen päätin

Ap

Vierailija
17/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun sinulle on "suhteessa" käynyt huonosti, voit kasvaa ihmisenä ja ryhtyä voimaantuneeksi kaikkia miehiä vihaavaksi feministiksi!

Hyvin te vedätte, ei voi muuta sanoa. 

Unohdit sen vaihtoehdon, että ap ottaa tämän jälkeen itsellee vähän valjumman insinöörin harmaalla Skodalla ja pakettitalopellon kodilla.

Muutaman lapsen ja parin vuoden jälkeen liitto on muuttunut lapsettomaksi ja sitä sillai aivan yllättäen "kasvetaan erilleen".

Tämän yh-säätöä ihanien miesten kanssa, mutta jostain syystä näistä kukaan ei jäänyt valmiin perheen isäksi.

Sitten vasta voimaannutaan.

Vierailija
18/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota kilttimiestä. Se olisi väärin kunnon miestä kohtaan. Jännämiehet ovat kohtalosi. Niille hormonisi hyrräävät ja sillä selvä. Ei tätä asiaa järjellä mietitä, kun käpyrauhasta kutittaa. Draamaa pitää olla, mieti nyt.

Vierailija
19/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jatkuva draama, kuin harmaa arki.

Vierailija
20/73 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tämä Risto 32v sinulle seuraavaksi mieheksi?

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän