Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa miehelle kohteliaasti että lopettaisi sähköpostien massalähettämisen

Vierailija
20.02.2025 |

Joka päivä tulee 20-40 erilaista viestiä työsähköpostiin tapailumieheltä. Ties mitä netistä kopioituja uutisia hänen omilla kommenteillaan ja sen lisäksi kaiken maailman Jeesus-paatosta ja kaikkea näiden väliltä. Onko tämä normaalia käytöstä nelikumppiseltä muuten normaalin oloiselta mieheltä?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siinä voi käydä kun jakelee työsähköpostiosoitetta puolitutuille. 

Työosoitteet on julkisia ja löytyy firman sivuilta. 

Mutta tosiaan typerä trollaus ja POISTOON

Ei todellakaan löydy. Eikä kukaan täysipäinen kerro jollekin tapailumiehelle, missä tarkalleenottaen on töissä. 

Mistä te oikein juttelette niiden tapailumiesten kanssa, jos ei edes voi kertoa niin geneeristä asiaa kuin että missä on töissä?

Vierailija
42/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattinen vastaus miehelle. Jokaiseen viestiin yksitellen. Listalta arvottu kolmesta vaihtoehdosta. 

1. Tuota en ollut kuullutkaan, kaikkea sitä

2. Kiitos viestistäsi, tässä taas ajateltavaa kerrakseen.

3. Hyviä pointteja. Tämähän kannattaisi saattaa laajempaankin levitykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan löydy. Eikä kukaan täysipäinen kerro jollekin tapailumiehelle, missä tarkalleenottaen on töissä. 

Mistä te oikein juttelette niiden tapailumiesten kanssa, jos ei edes voi kertoa niin geneeristä asiaa kuin että missä on töissä?

Ei se ole mitenkään geneerinen asia kertoa yksityiskohtaisesti, missä on töissä. Tapailuvaiheessa puhutaan yleisluontoisesti tyyliin "olen myyjä" tms. Ei todellakaan sanota "olen töissä tuossa Kalevan Jyskissä vuoropäällikkönä" tms. 

Vierailija
44/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Vähintään 50 jeesussähköpostia per päivä täytyisi tulla. Muutoin mies ei ole kiinnostunut.

Vierailija
45/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitenkään geneerinen asia kertoa yksityiskohtaisesti, missä on töissä. Tapailuvaiheessa puhutaan yleisluontoisesti tyyliin "olen myyjä" tms. Ei todellakaan sanota "olen töissä tuossa Kalevan Jyskissä vuoropäällik

Oho, tällaistako nykymaailmassa on? Ei voi kertoa ihmisille tuollaista asiaa itsestään?

Vierailija
46/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aloja, joissa ei yksinkertaisesti voi kertoa tarkalleen, missä on töissä. Edes perheenjäsenet eivät välttämättä tiedä tarkkaa työkohdeta. Puhumattakaan nyt jostain random-tinder-äijästä. Kannattaa ihan oikeasti miettiä, mitä kaikkea jakaa puolitutuille. 

Vierailija
47/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitenkään geneerinen asia kertoa yksityiskohtaisesti, missä on töissä. Tapailuvaiheessa puhutaan yleisluontoisesti tyyliin "olen myyjä" tms. Ei todellakaan sanota "olen töissä tuossa Kalevan Jyskissä vuoropäällik

Jaa, kyllä minä vaan olen kertonut ihan suoraan. En ole nähnyt asiassa mitään kummallista tai salailtavaa

Vierailija
48/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaa suoraan spam-folderiin, jos et jaksa suoraan ilmoittaa, että lähestysmiskielto, jos homma jatkuu.

Vierailija
49/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitenkään geneerinen asia kertoa yksityiskohtaisesti, missä on töissä. Tapailuvaiheessa puhutaan yleisluontoisesti tyyliin "olen myyjä" tms. Ei todellakaan sanota "o

'

En ole ikinä kertonut jollekin satunnaiselle deitille, missä tarkalleen olen töissä. Miksi helvetissä ottaisin niin ison riskin? On äärettömän naiivia laverrella ihan kaikki asiansa jokaiselle deitille. 

Vierailija
50/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä minä vaan olen kertonut ihan suoraan. En ole nähnyt asiassa mitään kummallista tai salailtavaa

--

Uskomattoman naiivia porukkaa. Ei tarvitse ihmetellä, miksi ne hullut stalkkerit pääsevät häiriköimään ja spämmäilemään, kun mitään suodatinta ei ole siinä, mitä tietoja jakaa tuntemattomalle ihmiselle. 

Vierailija
51/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole ikinä kertonut jollekin satunnaiselle deitille, missä tarkalleen olen töissä. Miksi helvetissä ottaisin niin ison riskin? On äärettömän naiivia laverrella ihan kaikki asiansa jokaiselle deitille. "

Ok, eli nykyajan maailma on tällainen. Mä oon katsos ollut jo vuodesta 2007 asti samassa parisuhteessa, niin hämmästelen näitä nykymaailman asioita välillä.

Vierailija
52/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kun sanoisit naiselle että älä tee niin kuin itse haluat vaan tee niin kuin minä käsken

Vierailija
53/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole ikinä kertonut jollekin satunnaiselle deitille, missä tarkalleen olen töissä. Miksi helvetissä ottaisin niin ison riskin? On äärettömän naiivia laverrella ihan kaikki asiansa jokaiselle deitille. "

Ok, eli nykyajan maailma on tällainen. Mä oon katsos ollut jo vuodesta 2007 asti samassa parisuhteessa, niin hämmästelen näitä nykymaailman asioita välillä.

Ei kyse ole mistään nykymaailmasta. Hulluja on ollut kautta maailman sivun. Mä olen katsos käynyt deiteillä jo viimevuosituhannen puolella. Ja aina olen noudattanut linjaa, että tarkkaa työpaikkaa ei kerrota tuntemattomille tai edes puolitutuille. Toki en myöskään ole töissä esim. Prisman kassalla, vaan työni on aikas paljon arkaluontoisempaa. 

Vierailija
54/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö oikeasti keksi muuta jauhettavaa treffeillä kuin työ? 

Vierailija
55/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitenkään geneerinen asia kertoa yksityiskohtaisesti, missä on töissä. Tapailuvaiheessa puhutaan yleisluontoisesti tyyliin "olen myyjä" tms. Ei todellakaan sanota "o

Ihan aina on ollut olemassa aloja, joilla ei turvallisuussyistä kannata lauleskella tarkkoija tietoja työstään. Eikä varsinkaan työpaikastaan. Järjellä voi päätellä, miksi näin on. 

Vierailija
56/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole mistään nykymaailmasta. Hulluja on ollut kautta maailman sivun. Mä olen katsos käynyt deiteillä jo viimevuosituhannen puolella. Ja aina olen noudattanut linjaa, että tarkkaa työpaikkaa ei kerrota tuntemattomille tai edes puolitutuille. Toki en myöskään ole töissä esim. Prisman kassalla, vaan työni on aikas paljon arkaluontoisempaa. 

Suurin osa kertoo työpaikkansa ihan kelle vain satunnaisille tuttavuuksillekin. Toki ymmärrän, jos olet kossain supossa töissä, mutta nuo on aika poikkeusjuttuja.

Taisit itse kuitenkin ottaa tuon myyjän esimerkiksi, sanoit, ettei myyjänkään pidö kertoa työpaikkaansa.

Vierailija
57/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää sanoa kohteliaasti. Sanot vaan.

Vierailija
58/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kertoo työpaikkansa ihan kelle vain satunnaisille tuttavuuksillekin. Toki ymmärrän, jos olet kossain supossa töissä, mutta nuo on aika poikkeusjuttuja.

Taisit itse kuitenkin ottaa tuon myyjän esimerkiksi, sanoit, ettei myyjänkään pidö kertoa työpaikkaansa.

---

Suurin osa onkin hölösuita, joilla ei ole mitään hajua siitä, millaisia riskejä ottavat hölöttäessään jokaisen yksityisasiansa kaikille, jotka vain viitsivät kuunnella. Terve varovaisuus ei ole pahitteeksi. Tapailuvaiheessahan sillä ei ole mitään merkitystä, missä olet tarkalleen töissä. Yleisluontoinen "myyjä" tyyppinen vastaus riittää oikein hyvin. Tuskin lähdet myöskään perheenjäsentesi osoitteita kertoilemaan heti tapailuvaiheessa, vaan pysyttelet niissäkin yleisellä tasolla tyyliin "äiti asuu Kouvolassa ja isä Porvoossa". 

Vierailija
59/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kertoo työpaikkansa ihan kelle vain satunnaisille tuttavuuk

Minä olen töissä ihan tavallisessa suomalaisessa ketjuliikkeessä, joita on melkein jokaisessa suomalaisessa kaupungissa. Työkaverin ihana tapailumies päätti alkaa vainota työkaveriani ja tuli päivittäin hillumaan työpaikallemme häiriten sekä asiakkaita että työntekijöitä. Ei auttanut, vaikka poliisitkin kävivät useamman kerran hakemassa hänet pois. Lopulta työkaverin oli pakko vaihtaa työpaikkaa, jotta peli saatiin poikki. Ihan jo tuon seurauksena en ikinä edes harkitse tarkan työpaikkani kertomista ennen kuin tunnen ihmisen riittävän hyvin. Toki joku läheinenkin voi pimahtaa ja tehdä tuollaista, mutta se on vähemmän todennäköistä. 

Vierailija
60/74 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Suurin osa onkin hölösuita, joilla ei ole mitään hajua siitä, millaisia riskejä ottavat hölöttäessään jokaisen yksityisasiansa kaikille, jotka vain viitsivät kuunnella. Terve varovaisuus ei ole pahitteeksi. Tapailuvaiheessahan sillä ei ole mitään merkitystä, missä olet tarkalleen töissä. Yleisluontoinen "myyjä" tyyppinen vastaus riittää oikein hyvin. Tuskin lähdet myöskään perheenjäsentesi osoitteita kertoilemaan heti tapailuvaiheessa, vaan pysyttelet niissäkin yleisellä tasolla tyyliin "äiti asuu Kouvolassa ja isä Porvoossa". 

Jokuhan voi ruveta myös vainoamaan, kun näkee työpaikalla. Tai vaikka näkee, kun menee omaan kotiinsa. Siksi kannattaa mutkitella.