Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä ei naura koskaan leffoille tai sarjoille, ainoastaan omille jutuilleen

Vierailija
20.02.2025 |

Vaikka katsotaan komedioita ei naura,edes parhaille. Vaikka sanoo että niistä tykkää. Nauraa ainoastaan itselleen ja höpsöille jutuilleen tai jos kutitan häntä. Normaalia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huumorista on kyse, kokeile vaihtaa tyylilajia. Ei mun kaveriakaan aikoinaan naurattanut yhtään Staplerfahrer Klausin katsominen, vaikka itse nauroin kippurassa; totesi vain: "En mä tommosta halua katsella!"

Vierailija
22/23 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten huumori on älykästä ja inhimillistä, miesten tyhmää ja ilkeää.

Nainen nauraa itselleen, mies muille.

Naisen huumori on pliisua, tylsää ja sosiaalisesti turvallista niin ettei kukaan vaan pääse loukkaantumaan. Mitään älykästä siinä ei ole, yleensä se perustuu siihen että Tiina laittoi pipon väärinpäin päähän tai jotain vastaavaa "hulvatonta" arkikohellusta.

Miesten huumoria taas on laidasta laitaan, on tyhmää ja ilkeääkin mutta toisaalta myös maailman parasta ja älykkäintä kuten komedialavoilla nähdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiseen nyt vaikuttaa niin moni asia, että ei sitä pysty mittaamaan kenenkään "normaaliutta" tuolla tavalla.

Minullakin on hyvin harvinaista että ihan ääneen nauran jollekin, sen pitää osua ihan tosissaan napakymppiin monella tasolla jotta niin käy.